trucksnearme
Ремонт привода вентилятора Renault Magnum DXI 13 (Євро 5)
Новые сообщения
Количество постов 42
Автор
Сообщение

Власне сам трабл.

Renault Magnum DXI 13 (Євро 5) загуркотіло щось під кабіною , звісно в полі , десь під Кобиляками .

Водій зняв віскомуфту з вентилятором і доповів що підшипник приводу вентилятора всьо ... почав розсипатись , випадають шаріки .

Ціна привода в зборі (шків +підшипник+гайка) на розборці 250дол. і не підходь. Безбожно дорого , як за таку фігню...

Новий - при одній фразі Євро-5 в продавців зразу звучить "О-о-о-о-о ! Це тільки під заказ і дорого" . Озвучення ціни я не дочекався , та як машина в полі , клієнт кіпішує , срок доставки і т.п.

По каталогу там стоїть хитрий підшипник 42*80*42 який прикручений ще хитрішою гайкою на 58 з чотирма пазами яка посажена на дуже крепкий різьбовий герметик. Дякувати компанії Рено яка постійно турбується про розширення наборів ключів , от таких у нас ще точно не було :) .
І чуйка в мене така , що їхні інженери 100% вважали що такий підшипник теж ніде не використовується , бо цей розмір майже ніде не використовується і спеціалізовані продавці підшипників лише розводили руками , тіпа немає такого це лише під замовлення.
І тому реноводи купувати будуть лише оригінал.

Але не все так погано. Є компанія БМВ яка ставить на свої авто підшипник ступиці розміром 42*80*42 , який один в один підходить на привод вентилятора Renault Magnum DXI 13 (Євро 5) , його номер по MOOG (BM-WB-1133).
А дуже хитра французька гайка 58мм. відкрутилась з допомогою газового ключа № 5 , правда попередньо була нагріта на газовому таганку , в полі .

Буду радий якщо ця інформація комусь буде корисною і зекономить якісь 200дол. Бо бмвешніки продали мені цей підшипник за 540 грн.

З.І.

Якісь фотки цього діла теж є , але наш товариш із сонячної Молдавії може почати їх критикувати - що це все неправильно , тому поки що їх не викладаю .

В кого які будуть ідеї, пропозиції, думки ?


Еще

Реношный каталог не детализирует ступицу привода муфты. А вольвовский каталог без проблем и подходит ступица от fm12.
Ресурс этого подшипника 500000км так как и натяжные ролики репня.
Прошу прощения а какой вы фирмы поставили подшипник.в оригинали там стоит skf и цена его от 1300грн


Еще

Реношный каталог не детализирует ступицу привода муфты. А вольвовский каталог без проблем и подходит ступица от fm12.
Ресурс этого подшипника 500000км так как и натяжные ролики репня.
Прошу прощения а какой вы фирмы поставили подшипник.в оригинали там стоит skf и цена его от 1300грн


Та да, це перебивання рено/вольво плюс те що в Черкасах практично немає таких запчастин в наявності - лише під заказ, це трохи напрягає.

По підшипнику обзвонювали близько години всих спеціалізованих продавців , то ціни пропонували від 1300 до 1800грн. але під замовлення і доставка 2 дні бо Покрова .

Потім згадав що є ремкомплекти ступиці до легкових авто , в нас на авторинку вони наприклад на мерс коштують 700-800грн. і там схожий підшипник. Ціна - дешевше грязі :)

Фірма виробник : MOOG , до легкових авто досить багато запчастин такої марки продається на авторинку . По якості - ще нічого не можу сказати . З виду наче якісний ...

Я виходив з того , якщо це підшипник ступиці розрахований на навантаження бехи (а це така пацаняча машина)- то привод вентилятора він витримає. :)

І до всього того , хлопці бмвешніки продали його за 540грн. Ще й самі привезли в 5год. вечора ...

BM-WB-11331 : Комплект подшипника ступицы колеса


Еще

Вы что делаете это же РЕНО :o , надо было мотор купить новый и установить его и фото выложить чтоб все посмотрели, какой вы состоятельный человек :) А то Вы позорите представителей РЕНО B)


Еще

ЦитатаЦитата (СКА, ЧП, 15.10.2015 18:52):
Вы что делаете это же РЕНО :o , надо было мотор купить новый и установить его и фото выложить чтоб все посмотрели, какой вы состоятельный человек :) А то Вы позорите представителей РЕНО B)


Завидуйте молча, Магнум с новым MACK мотором, который пройдет 1,3-1,5 млн. км без капиталки уже в истории,купить мотор за такие деньги просто удача!Евро-4,5 которые приходится чинить в силу недостатка средств от заработка всеми подручными способами,отключать AdBlue,выбивать катализатор,и еще ооочень много чего,даже рядом не валялся с Magnum E-Tech.


Еще

ЦитатаЦитата (СКА, ЧП, 15.10.2015 18:52):
Вы что делаете это же РЕНО :o , надо было мотор купить новый и установить его и фото выложить чтоб все посмотрели, какой вы состоятельный человек :) А то Вы позорите представителей РЕНО B)


Счас ! Є практічєскі новий ! Ще муха можна сказати не... :) Тільки його треба зняти :



З.І.
Ви не думайте що він в пилюці . То не пилюка . То спеціальна така мікроплівка яка захищає його від альфа і бетта променів .
:D


Еще

ЦитатаЦитата (СКА, ЧП, 15.10.2015 18:52):
Вы что делаете это же РЕНО :o , надо было мотор купить новый и установить его и фото выложить чтоб все посмотрели, какой вы состоятельный человек :) А то Вы позорите представителей РЕНО B)


ты прав
я состоятельный - так как самодостаточен и довольно осведомлен в технической составляющей своих авто

также хорошо осведомлен о состоятельности слесарей, умеющих квалифицированно и вдумчиво выполнять возложенные на них задачи

также довольно неплохо осведомлен о состоятельности некоторых торгашей, у которых поедешь покупать мотор, а он тебе расскажет про 500 тыщ пробега и будет мамой клянуться что машина доехала помирать на его свалке своим ходом с расходом 23 литра и награмму масла не ела, не дымела, и вообще - мотор сказка, поставил и сразу в работу езжай

нужно знать - где можно рисковать, а где не стоит

перебирать двигло - не факт, что конкретно ты, перед тем как затягивать болты вчера не бухнул, не факт что ты вообще знаешь этот мотор на зубок
потому что не факт что этот китайско турецкий динамометрический ключ точный
потому что не факт что запчасти которые я куплю будут выского качества с отличным ресурсом
потому что ты не занимаешься переборкой ТОЛЬКО этих двигателей, а хватаешься за что попало... для того чтоб понять один мотор - нужны годы, когда мастер будет перебирать его закрытыми глазами - нужны шишки на голове... и я бы не хотел оставлять ему шишек... слишком жирное для него это удовольствие... а ты перебираешь все подряд... ты спец по всему, и я преклоняюсь перед таким даром от бога

я куплю запчастей на 5-6 килодолларов, и доверю тебе это всё похерить
а когда начну наклонять, выяснится что у тебя бабушка больная, алименты, и вообще с тебя нехрен взять
у тебя официальная зарплата 3 кило гривен в месяц из которых половину удерживает государство и тебя заставят выплачивать мне по 25% от остаточных в рассрочку на 40 лет

купить б.у. - еще больший риск чем переборка... снять поставить - никто бесплатно не сделает... в дороге поломается - дотащи потом свое корыто до дому и верни мотор назад продавану без привлечения потустрониих сил и мозго..бки

когда человек может позволить набираться другим опыта на своем горбу - он действительно "состоятельный" (в твоем понимании... как грица - ищу лохА, и рекламирую себя как благодетель путем высмеивания действительно правильных решений и подходов к ремонту)

тут был один пользователь Глинка...
реинкарнация или клонирование.... ?


Еще
Я хочу, чтобы в мир вернулась классическая чистота, при которой дерьмо называлось дерьмом, а ангел — ангелом


ты прав
я состоятельный


Це добре , состоятєльні люди в сонячній Молдавії нам потрібні .
Тим більш що в вас там ростаможки кажуть взагалі нема .

І тепер ми всі дуже гарно розуміємо що відбулось в Придністров"ї . А раніше були ватніками.

Все нормально . Просто всі ми при різних обставинах приймаємо різні рішення .

От як коллега колезі , скажи задвинуть підшипник ступиці від БМВ в привод вентилятора Renault Magnum DXI 13 , нормальна тєма ?
Який прогноз скільки виходить ?

З.І.

Це ж продавцям можна купувати можна беховський за 500грн. і продавати за 1000грн. Просто "засвітить" що він є в наявності і перебивається на реношно/вольвовський номер. СКФ стартує від 1300грн.
Подйом нормальний.


Еще



даже с виду пластмасска
надежность и ресурс очень хорошо совпадают с внешним видом
турбина, насосфорсунки, клапана, головы, распредвалы - дай бог 500 тыщ чтоб выходили
это уже не милионник, это лотерея на колесах
а в состоянии б.у. это просто деньгосос

но выглядит снаружи действительно симпатишно
как феррари
но феррари это тоже авто из разряда "красиво и жутко дорого"


Еще
Я хочу, чтобы в мир вернулась классическая чистота, при которой дерьмо называлось дерьмом, а ангел — ангелом



З.І.

Це ж продавцям можна купувати можна беховський за 500грн. і продавати за 1000грн. Просто "засвітить" що він є в наявності і перебивається на реношно/вольвовський номер. СКФ стартує від 1300грн.
Подйом нормальний.


если охота поколхозить, то сними подшипник и замерь
в магазине ты можешь купить подшипник BMW, но он может быть только по размерам BMW, а по сути фуфел, типа sasic и прочее барахло
купишь по размерам SNR или NTN или FAG, вот це подшипники

или ты купил оригинал BMW в упаковке BMW за 500 гривен?


Еще
Я хочу, чтобы в мир вернулась классическая чистота, при которой дерьмо называлось дерьмом, а ангел — ангелом



даже с виду пластмасска
надежность и ресурс очень хорошо совпадают с внешним видом
турбина, насосфорсунки, клапана, головы, распредвалы - дай бог 500 тыщ чтоб выходили
это уже не милионник, это лотерея на колесах
а в состоянии б.у. это просто деньгосос

но выглядит снаружи действительно симпатишно
как феррари
но феррари это тоже авто из разряда "красиво и жутко дорого"


Бегают они по 1 млн.км. тоже,но если начинать капитально ремонтировать его,то ремонт Macka покажется просто походом в магазин за хлебушком.


Еще

возможно и ходят

но у меня постоянно спрашивают на них турбины, которые стоят по 2500 евро
распредвалы напостой спрашивают
насосфорсунки тоже
когда тебе каждый день звонят и просят найти те или иные запчасти - статистика вырисовывается очень и очень точная


и я сам в шоке от цен...
но человек хотел машину помоложе, посовременнее, поэкономичнее...
а получил сырое недоделаное изделие

DAF 105 туда же
Актрос Е5 туда же
Stralis E5 туда же


Еще
Я хочу, чтобы в мир вернулась классическая чистота, при которой дерьмо называлось дерьмом, а ангел — ангелом


но выглядит снаружи действительно симпатишно
как феррари
но феррари это тоже авто из разряда "красиво и жутко дорого"


От що напрягає в DXI , так це хитропопиляність їхніх інженерів . В плані видумування "як заставити власника купувати ДОРОГІ запчастини".
І справа не в виробнику тіпа : Китай, Турція , оригінал- Бразільський :)

А справа ось в чому :
Наприклад ,є поперечна тяга , на Євро 2 Магнумі вона проста - кусок труби з внутрішніми різьбами + 2 змінних наконєчніка . Труба з ладу невиходить ніколи а наконєчніки коштують по 300-350грн/шт.
Нічого видумувати не треба .

Але це ж їм не вигідно .
В DXI вони змінюють діаметр різьби наконєчника і змінюють його кут нахилу і коштує він уже 500грн.
Але й цього їм мало , вони роблять змінним лише один наконєчнік , а другий обварюють .
Щоб в разі чого - то міняли всю тягу .

А тяга це лише кусок їхньої труби (зігнули вони його по хитрому канєшно )

І коштує це діло 3500грн.

От і вся математика.

Євро -2. 350+350 = 700грн
Євро -5 3500грн.


Еще

ну и зачем вы купили евро 5?
неужели не хватало денег по человечески обслуживать евро 2?
или вопрос уперся в международку и CEMT?


Еще
Я хочу, чтобы в мир вернулась классическая чистота, при которой дерьмо называлось дерьмом, а ангел — ангелом


но выглядит снаружи действительно симпатишно
как феррари
но феррари это тоже авто из разряда "красиво и жутко дорого"


От що напрягає в DXI , так це хитропопиляність їхніх інженерів . В плані видумування "як заставити власника купувати ДОРОГІ запчастини".
І справа не в виробнику тпа : Китай, Турція , оригінал- Бразільський :)

А в такому плані :
Наприклад ,є поперечна тяга , на Євро 2 Магнумі вона проста - кусок труби з внутрішніми різьбами + 2 змінних наконєчніка . Труба з ладу невиходить ніколи а наконєчніки коштують по 300-350грн/шт.
Нічого видумувати не треба .

Але це ж їм не вигідно .
В DXI вони змінюють діаметр різьби наконєчника і змінюють його кут нахилу і коштує він уже 500грн.
Але й цього їм мало , вони роблять змінним лише один наконєчнік , а другий обварюють .
Щоб в разі чого - то міняли всю тягу .

А тяга це лише кусок їхньої труби (зігнули вони його по хитрому канєшно )

І коштує це діло 3500грн.

От і вся математика.

Євро -2. 350+350 = 700грн
Євро -5 3500грн.



Сполна компенсируют упущенную выгоду,при продаже нового автомобиля продажей запчастей и сервисным обслуживанием.


Еще



Сполна компенсируют упущенную выгоду,при продаже нового автомобиля продажей запчастей и сервисным обслуживанием.


первым до этого додумался Генри Форд еще гребаную тучу лет назад
но производители коммерческой техники, которые не удосужились расширить сеть квалифицированных обслуживающих станций с правильно подобранным персоналом - поступили со своими клиентами довольно таки подло... я бы сказал - нагло кинули на деньги


Еще
Я хочу, чтобы в мир вернулась классическая чистота, при которой дерьмо называлось дерьмом, а ангел — ангелом

ну и зачем вы купили евро 5?
неужели не хватало денег по человечески обслуживать евро 2?
или вопрос уперся в международку и CEMT?


Ні ми лише по Україні , їздимо .
Крим для нас був 30% послуг і Донбас теж відсотків 30% .
Оккупація , АТО внесли свої коррективи але ми "шорхаємось" тут , вчасно перестроїлись .
Машини не стоять і проблеми з клієнтами майже немає.

Не хочу "понтувати" , але машини йдуть майже наросхват (є канєшно кізячі сраки з яких в нас нема виїзду - тоді пустим).
Ми йдемо по шляху виробництва дуже якісної, швидкої і недорогої транспортної послуги . І замовникам це подобається. Мені наприклад дуже приємно коли нашим дівчатам при замовленні перевезення кажуть : ми вам дамо заявку бо ви нам возили нам сподобалось Намагаємось розвиватись по європейській моделі .
Тобто купував не Євро-5 як машину , а скоріше купував 500тис. км моторесурса.
А потім в люди ... По розпродажі ... Хай займаються.

Євро -2 вже всі спродали , бо вони почали напрягать , дрібні поломки , то-те, то-те . При наших дорогах ...


Еще



Ні ми лише по Україні , їздимо .


Євро -2 вже всі спродали , бо вони почали напрягать , дрібні поломки , то-те, то-те . При наших дорогах ...


я вас понял
бизнес есть бизнес - дело личное


Еще
Я хочу, чтобы в мир вернулась классическая чистота, при которой дерьмо называлось дерьмом, а ангел — ангелом



Сполна компенсируют упущенную выгоду,при продаже нового автомобиля продажей запчастей и сервисным обслуживанием.


первым до этого додумался Генри Форд еще гребаную тучу лет назад
но производители коммерческой техники, которые не удосужились расширить сеть квалифицированных обслуживающих станций с правильно подобранным персоналом - поступили со своими клиентами довольно таки подло... я бы сказал - нагло кинули на деньги


Ладно ми , ну тіпа цивілізація .
В нас є хоч якась там індустрія - можна все виточить , зробить єслі вже край . І в Європі тіпа территроріально ...

А як Африка , вони ж гребуть європейський секонд , а як потім обслуговують ?


Еще



Сполна компенсируют упущенную выгоду,при продаже нового автомобиля продажей запчастей и сервисным обслуживанием.


первым до этого додумался Генри Форд еще гребаную тучу лет назад
но производители коммерческой техники, которые не удосужились расширить сеть квалифицированных обслуживающих станций с правильно подобранным персоналом - поступили со своими клиентами довольно таки подло... я бы сказал - нагло кинули на деньги


Ладно ми , ну тіпа цивілізація .
В нас є хоч якась там індустрія - можна все виточить , зробить єслі вже край . І в Європі тіпа территроріально ...

А як Африка , вони ж гребуть європейський секонд , а як потім обслуговують ?


Так будет и у нас когда к нам массово пойдут Renault T Евро-6. Я вот думаю еще,почему не наладит никто выпуск запчастей Украинского производства к импортной технике,ну хоть самые элементарные (пневмоподушки кабины, пластиковые брызговики,патрубки, сайлентблоки и т.п.) спрос на запчасти есть,цены на них космос...Возможно была бы альтернатива б/у или Китаю.


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 1