trucksnearme
рено премиум саленблоки кабины
Новые сообщения
Количество постов 6
Автор
Сообщение

Ставят вместо саленблоков подшипники как и какие? Кабина передние нижние.


Еще
Куплю Российский трехсторонний дозвол 0982065086

На данный тип кронштейнов установить подшипники проблематично,после расточки остается мало тела в кронштейне(если ставить игольчатые с внутренним сепаратором).По этому могу предложить два варианта на выбор. Первый -втулим бронзой + металическая втулка под стандартный болт. Второй - ставим сайленблок с RVI Magnum ,но в этом случае при поднятии кабины прийдется отпускать гайку болта чтобы не рвало сайленблок. К этим двум вариантом прилагается востановление плоскостей на продольных кронштейнах ,замена опорных сайленблоков, при необходимости замена задних сайленблоков По выполненой работе кабина стоит ровно. Цена вопроса 3000грн(+500 за задн сайленблоки) и2-3дня.Звоните 0675318281 Дмитрий


Еще

Ставят вместо саленблоков подшипники как и какие? Кабина передние нижние.


Як правило їх ставлять мовчки .
По три штуки звичайних залізних гольчатих підшипника на кронштейн.
За окрему плату міг би розписати як забезпечити їх змащування .


Еще

Ставят вместо саленблоков подшипники как и какие? Кабина передние нижние.


Як правило їх ставлять мовчки .
По три штуки звичайних залізних гольчатих підшипника на кронштейн.
За окрему плату міг би розписати як забезпечити їх змащування .
Ну растолкуй грошы дам


Еще
Куплю Российский трехсторонний дозвол 0982065086

Ставят вместо саленблоков подшипники как и какие? Кабина передние нижние.


Як правило їх ставлять мовчки .
По три штуки звичайних залізних гольчатих підшипника на кронштейн.
За окрему плату міг би розписати як забезпечити їх змащування .
Ну растолкуй грошы дам
Ну подскажи как денег дам


Еще
Куплю Российский трехсторонний дозвол 0982065086


Ну растолкуй грошы дам
Ну подскажи как денег дам


Будеш должен. Читай уважно:
Деякі моделі рено йшли з заводськими масльонками для змащування .


Беремо зняті кронштейни кабіни рено преміум та дві масльонки , сверлимо отвори в кронштейні , нарізаємо різьбу та вкручуємо масльонку .
Для того щоб підшипник змащувався , після того коли в кронштейн забиті підшипники - тоненьким сверлом на 2-3мм. в обоймі підшипника просверлюємо отвір через який і буде змащуватись підшипник.
Основна помилка при встановленні масльонок - це правильно вибрати місце для їх встановлення - щоб при підйомі кабіни їх не зрізало.

Підшипник про який йде мова , це Подшипник ГАЗ-2217 оси маятникового рычага, стає один в один якщо втулки не просажені . Якщо кронштейн треба проточити на координатці, або втулку поправити - то підшиник не підійде.
Ходять вони звісно краще бронзових з реновських РМК -вони не для наших доріг і їх вистачає на пів року , тоді як пішипники ходять більше року .

Але найкраще зарекомендували себе капралонові втулки самостійно виточені токарем . Матеріал : капралон (ходить краще бронзи і підшипників і з 2006 року штатно ставиться на рено заводом)


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0