trucksnearme
Розхід палива Преміум 420 дці.
Новые сообщения
Количество постов 9
Автор
Сообщение

Прошу допомоги по вирішенню проблеми з витратою палива . Куплено Преміум 420 дці 2005 року тягач. Перший рейс. До завантаження 100 км, компютер пише розхід 22 л, після завантаження 20 т перші 100 км пише 29 л, наступні 120 км пише 31 л. Всі задоволені, але овацій немає. По лінійці показує 41 л. З чого починати? Топливні фільтра поміняні, повітряний візуально як новий і не міняли, на підйомах чорного диму немає, тягне добре, помилок жодних, накат добрий . Якщо б лили форсунки, то був би чорний дим? Хочемо почати з регулювання клапанів, нового пов. фільтра, логічно включити в цей список форсунки, хоча не впевнений. Може, хтось має досвід і підкаже? Дякую. 


Еще

Прошу допомоги по вирішенню проблеми з витратою палива . Куплено Преміум 420 дці 2005 року тягач. Перший рейс. До завантаження 100 км, компютер пише розхід 22 л, після завантаження 20 т перші 100 км пише 29 л, наступні 120 км пише 31 л. Всі задоволені, але овацій немає. По лінійці показує 41 л. З чого починати? Топливні фільтра поміняні, повітряний візуально як новий і не міняли, на підйомах чорного диму немає, тягне добре, помилок жодних, накат добрий . Якщо б лили форсунки, то був би чорний дим? Хочемо почати з регулювання клапанів, нового пов. фільтра, логічно включити в цей список форсунки, хоча не впевнений. Може, хтось має досвід і підкаже? Дякую. 
Добрый день.. поставьте датчик уровня топлива с трекером и будете ззнать точный расход топлива и местонахождение автомобиля С ув. Вячеслав


Еще

Прошу допомоги по вирішенню проблеми з витратою палива . Куплено Преміум 420 дці 2005 року тягач. Перший рейс. До завантаження 100 км, компютер пише розхід 22 л, після завантаження 20 т перші 100 км пише 29 л, наступні 120 км пише 31 л. Всі задоволені, але овацій немає. По лінійці показує 41 л. З чого починати? Топливні фільтра поміняні, повітряний візуально як новий і не міняли, на підйомах чорного диму немає, тягне добре, помилок жодних, накат добрий . Якщо б лили форсунки, то був би чорний дим? Хочемо почати з регулювання клапанів, нового пов. фільтра, логічно включити в цей список форсунки, хоча не впевнений. Може, хтось має досвід і підкаже? Дякую. 
Добрый день.. поставьте датчик уровня топлива с трекером и будете ззнать точный расход топлива и местонахождение автомобиля С ув. Вячеслав
Так бысторо .Да откатайте хоть2000 км.на разных режимах РЕНО расход от 25 до 45 норма смотря как ехать .какая дорога.какая нагрузка.И при первых 100 будет много потом в режиме общий будет падать при пробеге хотя бы 1000км.Пример выехав из Рубежного до Харькова расход 40 приехав вКиев уже35 доехал до Ковеля падает до 30.


Еще
Куплю Российский трехсторонний дозвол 0982065086

Прошу допомоги по вирішенню проблеми з витратою палива . Куплено Преміум 420 дці 2005 року тягач. Перший рейс. До завантаження 100 км, компютер пише розхід 22 л, після завантаження 20 т перші 100 км пише 29 л, наступні 120 км пише 31 л. Всі задоволені, але овацій немає. По лінійці показує 41 л. З чого починати? Топливні фільтра поміняні, повітряний візуально як новий і не міняли, на підйомах чорного диму немає, тягне добре, помилок жодних, накат добрий . Якщо б лили форсунки, то був би чорний дим? Хочемо почати з регулювання клапанів, нового пов. фільтра, логічно включити в цей список форсунки, хоча не впевнений. Може, хтось має досвід і підкаже? Дякую. 
Добрый день.. поставьте датчик уровня топлива с трекером и будете ззнать точный расход топлива и местонахождение автомобиля С ув. Вячеслав
Так бысторо .Да откатайте хоть2000 км.на разных режимах РЕНО расход от 25 до 45 норма смотря как ехать .какая дорога.какая нагрузка.И при первых 100 будет много потом в режиме общий будет падать при пробеге хотя бы 1000км.Пример выехав из Рубежного до Харькова расход 40 приехав вКиев уже35 доехал до Ковеля падает до 30.
Да качество топлива . Скажем так заправлялся в Польше на«ORLEN OIL»)расход 28 опосля заправился на WOG расход32 позже залил БРСМ расход 35 а в Харькове вообше бурды какойто налили и сразу 40 это все в один рейс .С одним и тем же грузом.


Еще
Куплю Российский трехсторонний дозвол 0982065086

Прошу допомоги по вирішенню проблеми з витратою палива . Куплено Преміум 420 дці 2005 року тягач. Перший рейс. До завантаження 100 км, компютер пише розхід 22 л, після завантаження 20 т перші 100 км пише 29 л, наступні 120 км пише 31 л. Всі задоволені, але овацій немає. По лінійці показує 41 л. З чого починати? Топливні фільтра поміняні, повітряний візуально як новий і не міняли, на підйомах чорного диму немає, тягне добре, помилок жодних, накат добрий . Якщо б лили форсунки, то був би чорний дим? Хочемо почати з регулювання клапанів, нового пов. фільтра, логічно включити в цей список форсунки, хоча не впевнений. Може, хтось має досвід і підкаже? Дякую. 
Залейте до полного, сделайте рейс ,и опять до полного.Потом посчитаете


Еще

У меня на магнуме 460 dxi, с 22 т , Киев- Чоп 32л. Если хуже дорога 34-35. Ну а Никополь- Берислав 40л


Еще

Дякую всІм за допомогу. Почали з того, що заправили машину на ОККО І поїхали тим самим маршрутом, що і попередній раз. По поверненню будемо аналізувати, але, разом з тим, можу вже сказати, що стан дороги І спуски-підйоми впливають на розхід дуже сильно. Далі буде.


Еще

В продовження теми. З паливом ОККО вийшли на 34 літри на тому самому маршруті 750км, з яких 150км без вантажу. Відрегулювали клапана, плануємо компютерну діагностику. І саме цікаве. 22т вантажу, погана дорога, спуски-підйоми, 130км шляху і як результат 49 літрів за першу поїздку і 46 за другу. По тому ж маршруту Магнум показав 45л. Може треба заспокоїтись і нічого не шукати?


Еще

Пишу сам собі. 330 км- 90 літрів, 100 км без вантажу, 230км 20т, щось шукати чи заспокоїтись? Хтось є?


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0