trucksnearme
Магнум
Новые сообщения
Количество постов 22
Автор
Сообщение

Підкажіть, будь-ласка, можливу причину: Рено Магнум 430 МАК 1999р на холодну заводиться нормально, на гарячу (через 5хв після загл) взагалі не заводиться до тих пір поки не зхолоне. Після прогріву двигуна "плавають" обороти від 500 до 750. Тяга нормальна, диму не кидає.


Еще

Це не після заміни/ремонту розпилювачів, часом, зробилося?


Еще

Це не після заміни/ремонту розпилювачів, часом, зробилося?

Після того, як закінчилось ДП та попало повітря в паливну систему.


Еще

А з підкачуванням вручну теж на гарячу не запускається?


Еще

А з підкачуванням вручну теж на гарячу не запускається?

Пробував підкачувати вручну та поки не зхолоне двигун не заводиться. Крім того перевірив подачу палива, насос низького тиску, всі можливі штуцери та замінив паливні фільтра. Результату не дало.


Еще

Тоді потребує ремонта паливний насос: плунжерні пари не продавлюють гарячу солярку. Як варіант, знижено компресію і не вистачає пускової подачі. Можна виміряти компресію або спробувати запустити із штучно охолодженим(политим водою) паливним насосом.
Про всяк випадок перевірте датчики температури.


Еще

Тоді потребує ремонта паливний насос: плунжерні пари не продавлюють гарячу солярку. Як варіант, знижено компресію і не вистачає пускової подачі. Можна виміряти компресію або спробувати запустити із штучно охолодженим(политим водою) паливним насосом.
Про всяк випадок перевірте датчики температури.


Еще

ЦитатаЦитата (Бащук, СПД, 13.03.2011 14:02):
Тоді потребує ремонта паливний насос: плунжерні пари не продавлюють гарячу солярку. Як варіант, знижено компресію і не вистачає пускової подачі. Можна виміряти компресію або спробувати запустити із штучно охолодженим(политим водою) паливним насосом.
Про всяк випадок перевірте датчики температури.


А які датчики температури, крім системи охолодження,є? Окремо охоложував паливний насос - не дало результату, завелась лише тоді, коли охолонув весь двигун та система охолодження.... Через 2,5 год.... І, я думаю, якби плунжерні пари не продавлювали гаряче ДП, не було б тяги


Еще

ЦитатаЦитата (Бащук, СПД, 13.03.2011 14:08):
ЦитатаЦитата (Бащук, СПД, 13.03.2011 14:02):
Тоді потребує ремонта паливний насос: плунжерні пари не продавлюють гарячу солярку. Як варіант, знижено компресію і не вистачає пускової подачі. Можна виміряти компресію або спробувати запустити із штучно охолодженим(политим водою) паливним насосом.
Про всяк випадок перевірте датчики температури.


А які датчики температури, крім системи охолодження,є? Окремо охоложував паливний насос - не дало результату, завелась лише тоді, коли охолонув весь двигун та система охолодження.... Через 2,5 год.... І, я думаю, якби плунжерні пари не продавлювали гаряче ДП, не було б тяги


Еще

При зношених плунжерних парах насамперед знижується пускова подача, тяга при цьому ще довгий час зберігається. Один з датчиків температури системи охолодження (не пам'ятаю, який саме; на роботі буду і побачу схему лише у вівторок) при перегріві двигуна сигналізує блоку керування подачею палива, і він може блокувати подачу. Можна спробувати запустити із знятими з датчиків дротами або зробити комп'ютерну діагностику чи просто зчитати коди несправностей.
Проте швидше всього це недостатня пускова подача.


Еще

При зношених плунжерних парах насамперед знижується пускова подача, тяга при цьому ще довгий час зберігається. Один з датчиків температури системи охолодження (не пам'ятаю, який саме; на роботі буду і побачу схему лише у вівторок) при перегріві двигуна сигналізує блоку керування подачею палива, і він може блокувати подачу. Можна спробувати запустити із знятими з датчиків дротами або зробити комп'ютерну діагностику чи просто зчитати коди несправностей.
Проте швидше всього це недостатня пускова подача.

не обнадеживайтесь с датчиками. пока на улице минус аппаратура тянула. потеплело и все. насос у вас пришел еще осенью. на магнуме нельзя увеличить подачу. не зависимо от износа пар он дает одну порцию.это не камаз.первая показатель начинают плавать обароты тахометра. снимайте насос и на ремонт. один день и поехали дальше.обязательно поменяйте клапана в топливной не экономте на них.съекономить можно на наплавных плунжерах ходят не хуже новых. это все проверил на своих реношках.


Еще

При зношених плунжерних парах насамперед знижується пускова подача, тяга при цьому ще довгий час зберігається. Один з датчиків температури системи охолодження (не пам'ятаю, який саме; на роботі буду і побачу схему лише у вівторок) при перегріві двигуна сигналізує блоку керування подачею палива, і він може блокувати подачу. Можна спробувати запустити із знятими з датчиків дротами або зробити комп'ютерну діагностику чи просто зчитати коди несправностей.
Проте швидше всього це недостатня пускова подача.

не обнадеживайтесь с датчиками. пока на улице минус аппаратура тянула. потеплело и все. насос у вас пришел еще осенью. на магнуме нельзя увеличить подачу. не зависимо от износа пар он дает одну порцию.это не камаз.первая показатель начинают плавать обароты тахометра. снимайте насос и на ремонт. один день и поехали дальше.обязательно поменяйте клапана в топливной не экономте на них.съекономить можно на наплавных плунжерах ходят не хуже новых. это все проверил на своих реношках.


Еще

ЦитатаЦитата (Бащук, СПД, 13.03.2011 18:50):
При зношених плунжерних парах насамперед знижується пускова подача, тяга при цьому ще довгий час зберігається. Один з датчиків температури системи охолодження (не пам'ятаю, який саме; на роботі буду і побачу схему лише у вівторок) при перегріві двигуна сигналізує блоку керування подачею палива, і він може блокувати подачу. Можна спробувати запустити із знятими з датчиків дротами або зробити комп'ютерну діагностику чи просто зчитати коди несправностей.
Проте швидше всього це недостатня пускова подача.

не обнадеживайтесь с датчиками. пока на улице минус аппаратура тянула. потеплело и все. насос у вас пришел еще осенью. на магнуме нельзя увеличить подачу. не зависимо от износа пар он дает одну порцию.это не камаз.первая показатель начинают плавать обароты тахометра. снимайте насос и на ремонт. один день и поехали дальше.обязательно поменяйте клапана в топливной не экономте на них.съекономить можно на наплавных плунжерах ходят не хуже новых. это все проверил на своих реношках.


Дякую всім за інформацію, взавтра ще спробую заїхати на компютерну діагностику, на всяк випадок. І скільки, приблизно, потяне ремонт апаратури


Еще

ЦитатаЦитата (Бащук, СПД, 13.03.2011 18:54):
ЦитатаЦитата (Бащук, СПД, 13.03.2011 18:50):
При зношених плунжерних парах насамперед знижується пускова подача, тяга при цьому ще довгий час зберігається. Один з датчиків температури системи охолодження (не пам'ятаю, який саме; на роботі буду і побачу схему лише у вівторок) при перегріві двигуна сигналізує блоку керування подачею палива, і він може блокувати подачу. Можна спробувати запустити із знятими з датчиків дротами або зробити комп'ютерну діагностику чи просто зчитати коди несправностей.
Проте швидше всього це недостатня пускова подача.

не обнадеживайтесь с датчиками. пока на улице минус аппаратура тянула. потеплело и все. насос у вас пришел еще осенью. на магнуме нельзя увеличить подачу. не зависимо от износа пар он дает одну порцию.это не камаз.первая показатель начинают плавать обароты тахометра. снимайте насос и на ремонт. один день и поехали дальше.обязательно поменяйте клапана в топливной не экономте на них.съекономить можно на наплавных плунжерах ходят не хуже новых. это все проверил на своих реношках.


Дякую всім за інформацію, взавтра ще спробую заїхати на компютерну діагностику, на всяк випадок. І скільки, приблизно, потяне ремонт апаратури, де можна надійно відремонтувати апаратуру?


Еще

в павлограде в пром-зоне отлично работают и хорошо не дорого .зато отлично


Еще

ЦитатаЦитата (Бащук, СПД, 13.03.2011 13:14):
Підкажіть, будь-ласка, можливу причину: Рено Магнум 430 МАК 1999р на холодну заводиться нормально, на гарячу (через 5хв після загл) взагалі не заводиться до тих пір поки не зхолоне. Після прогріву двигуна "плавають" обороти від 500 до 750. Тяга нормальна, диму не кидає.


Проверь наличие массы между кабиной и рамой. Она крепится на пассажирской стороне под дворниками и опускается вниз к раме. Снимешь облицовку- увидишь ее. У меня такое было,пока не почистил эти контакты. Если поможет- напиши. Я расскажу,как выставить тебе обороты от 600 до 800.


Еще

ЦитатаЦитата (Бащук, СПД, 13.03.2011 13:14):
Підкажіть, будь-ласка, можливу причину: Рено Магнум 430 МАК 1999р на холодну заводиться нормально, на гарячу (через 5хв після загл) взагалі не заводиться до тих пір поки не зхолоне. Після прогріву двигуна "плавають" обороти від 500 до 750. Тяга нормальна, диму не кидає.

Проблема с топливной рекомендую проконсультироватся по тел.0503624747 Володим Волидимирович


Еще

ЦитатаЦитата (Бащук, СПД, 13.03.2011 13:14):
Підкажіть, будь-ласка, можливу причину: Рено Магнум 430 МАК 1999р на холодну заводиться нормально, на гарячу (через 5хв після загл) взагалі не заводиться до тих пір поки не зхолоне. Після прогріву двигуна "плавають" обороти від 500 до 750. Тяга нормальна, диму не кидає.


Проверь наличие массы между кабиной и рамой. Она крепится на пассажирской стороне под дворниками и опускается вниз к раме. Снимешь облицовку- увидишь ее. У меня такое было,пока не почистил эти контакты. Если поможет- напиши. Я расскажу,как выставить тебе обороты от 600 до 800.

Дякую всім за допомогу. Необхідний ремонт паливної апаратури. Ремонтую на "Рапід" Причина - неякісне дизпаливо та попадання води в систему. До поломки заправлявся постійно на "WOG" Будьте уважні. Ще раз всім дякую.


Еще

ЦитатаЦитата (Бащук, СПД, 19.03.2011 10:28):
ЦитатаЦитата (Бащук, СПД, 13.03.2011 13:14):
Підкажіть, будь-ласка, можливу причину: Рено Магнум 430 МАК 1999р на холодну заводиться нормально, на гарячу (через 5хв після загл) взагалі не заводиться до тих пір поки не зхолоне. Після прогріву двигуна "плавають" обороти від 500 до 750. Тяга нормальна, диму не кидає.


Проверь наличие массы между кабиной и рамой. Она крепится на пассажирской стороне под дворниками и опускается вниз к раме. Снимешь облицовку- увидишь ее. У меня такое было,пока не почистил эти контакты. Если поможет- напиши. Я расскажу,как выставить тебе обороты от 600 до 800.

Дякую всім за допомогу. Необхідний ремонт паливної апаратури. Ремонтую на "Рапід" Причина - неякісне дизпаливо та попадання води в систему. До поломки заправлявся постійно на "WOG" Будьте уважні. Ще раз всім дякую.

WOG уже вроде бы как продали, еще пол-года назад или больше. Вроде бы сейчас под брендом WOG куча частников. (непроверенная информация, со слов знающих людей).


Еще

ЦитатаЦитата (Бащук, СПД, 13.03.2011 13:14):
Підкажіть, будь-ласка, можливу причину: Рено Магнум 430 МАК 1999р на холодну заводиться нормально, на гарячу (через 5хв після загл) взагалі не заводиться до тих пір поки не зхолоне. Після прогріву двигуна "плавають" обороти від 500 до 750. Тяга нормальна, диму не кидає.


дружище не слушай не кого, отдай в ремонт топливную и все будет окей.


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0