Международные перевозки
Новые сообщения
Количество постов 20
Автор
Сообщение

Транзит из Германии в Россию. В Борисполе в Укртансинспекции говорят, что "дозволов" нет, виновата Россия. И очередь - 45 фур.
Правда ли это?


Еще

Транзит из Германии в Россию. В Борисполе в Укртансинспекции говорят, что "дозволов" нет, виновата Россия. И очередь - 45 фур.
Правда ли это?

http://www.asmap.org.ua/index1.php?idt=62435&langid=1 вот что говорит асмап по данному поводу


Еще

СПАСИБО!

Купим!!!


Еще

Державна інспекція України з безпеки на наземному транспорті ініціює відміну квотування дозволів для здійснення міжнародних перевезень вантажів автомобільним транспортом. Таке рішення підтримали всі присутні перевізники, що були присутні на спільній робочій нараді Укртрансінспекції та АСМАП.

«Вивчаючи роботу електронної бази даних «Автоматизоване робоче місце «Централізований облік дозволів», я зрозумів, що необхідно терміново провести відповідні заходи щодо створення реєстру міжнародних автомобільних перевізників. Дозволи будуть отримувати лише ті перевізники, що входять до цього реєстру» - сказав Валерій Черненко.

Також на нараді обговорювалось питання щодо скасування наказу Міністерства транспорту України від 20.08.2004 № 757 «Про впорядкування системи оформлення, видачі, використання та обліку дозволів на міжнародні автомобільні перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом».

«Ми повинні докласти всіх зусиль для того, щоб забезпечити роботою вітчизняних автомобільних перевізників та підвищити рівень економіки нашої держави» - відмітив Голова.

http://www.uti.gov.ua/transinsp/uk/publish/article/76752;jsessionid=77CD66DC3DE2E91369C32A00DD44A0B5


Еще
Александр

ЦитатаЦитата (ОПеКС, ООО, 20.03.2014 18:52):
Державна інспекція України з безпеки на наземному транспорті ініціює відміну квотування дозволів для здійснення міжнародних перевезень вантажів автомобільним транспортом. Таке рішення підтримали всі присутні перевізники, що були присутні на спільній робочій нараді Укртрансінспекції та АСМАП.

«Вивчаючи роботу електронної бази даних «Автоматизоване робоче місце «Централізований облік дозволів», я зрозумів, що необхідно терміново провести відповідні заходи щодо створення реєстру міжнародних автомобільних перевізників. Дозволи будуть отримувати лише ті перевізники, що входять до цього реєстру» - сказав Валерій Черненко.

Також на нараді обговорювалось питання щодо скасування наказу Міністерства транспорту України від 20.08.2004 № 757 «Про впорядкування системи оформлення, видачі, використання та обліку дозволів на міжнародні автомобільні перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом».

«Ми повинні докласти всіх зусиль для того, щоб забезпечити роботою вітчизняних автомобільних перевізників та підвищити рівень економіки нашої держави» - відмітив Голова.

http://www.uti.gov.ua/transinsp/uk/publish/article/76752;jsessionid=77CD66DC3DE2E91369C32A00DD44A0B5


Может собраться перевозчикам в киеве на следующих выходных возле инспекции с палатками попить напитков и помочь им быстрее выйти от эйфории отжимания денег у перевозчиков. И.о.президента нераз заявлял что сейчас самым приоритетным заданием есть борьба с коррупцией, напомним им как прошлым летом харашо вымогалось,шантажировалось и посылалось ...на обртатную выгрузку.


Еще

Добрый день! Я белорусский перевозчик. Сообщите кто-нибудь, можно ли сейчас доставлять грузы из Беларуси в Киев и окрестности. Имеется ли опасность для белорусских перевозчиков и какая обстановка на дорогах от границы РБ до Киева?

Все тихо и спокойно,нормально можете ехать


Еще

белорус едь смело никто не кого трогает .


Еще

Белорус назад загрузишся за бешенные деньги,так как у нас нет дозволов на Белоруссию.


Еще

Белорус назад загрузишся за бешенные деньги,так как у нас нет дозволов на Белоруссию.

Очнитесь! какие они Бешенные при этом курсе доллара , при стоимости ДТ , платных дорогах и т.д. и т.п. и отсутствием обратных грузов!


Еще

Кто знает, перед ПВД в Борисполе брусчатку не постелили?


Еще

ЦитатаЦитата (ОПеКС, ООО, 20.03.2014 18:52):
Державна інспекція України з безпеки на наземному транспорті ініціює відміну квотування дозволів для здійснення міжнародних перевезень вантажів автомобільним транспортом. Таке рішення підтримали всі присутні перевізники, що були присутні на спільній робочій нараді Укртрансінспекції та АСМАП.

«Вивчаючи роботу електронної бази даних «Автоматизоване робоче місце «Централізований облік дозволів», я зрозумів, що необхідно терміново провести відповідні заходи щодо створення реєстру міжнародних автомобільних перевізників. Дозволи будуть отримувати лише ті перевізники, що входять до цього реєстру» - сказав Валерій Черненко.

Також на нараді обговорювалось питання щодо скасування наказу Міністерства транспорту України від 20.08.2004 № 757 «Про впорядкування системи оформлення, видачі, використання та обліку дозволів на міжнародні автомобільні перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом».

«Ми повинні докласти всіх зусиль для того, щоб забезпечити роботою вітчизняних автомобільних перевізників та підвищити рівень економіки нашої держави» - відмітив Голова.

http://www.uti.gov.ua/transinsp/uk/publish/article/76752;jsessionid=77CD66DC3DE2E91369C32A00DD44A0B5


Может собраться перевозчикам в киеве на следующих выходных возле инспекции с палатками попить напитков и помочь им быстрее выйти от эйфории отжимания денег у перевозчиков. И.о.президента нераз заявлял что сейчас самым приоритетным заданием есть борьба с коррупцией, напомним им как прошлым летом харашо вымогалось,шантажировалось и посылалось ...на обртатную выгрузку.

поддерживаю иначе ничего с квотами не поменяется


Еще

Если что есть прицеп-баня если дело затянется.


Еще

16.04.2014 | Укртрансінспекція формує реєстр транспортних засобів міжнародних автомобільних перевізників

http://www.uti.gov.ua/transinsp/uk/publish/article/79265

З метою ведення обліку автомобільних транспортних засобів, що здійснюють міжнародні перевезення пасажирів і вантажів, Укртрансінспекція звертається до автомобільних перевізників з проханням надати до територіальних органів Укртрансінспекції за місцем реєстрації перевізника інформацію відповідно до додатку.
Інформацію надавати в електронному та паперовому вигляді починаючи з 17.04.2014 року.
При надані інформації додавати заяву та копії засвідчених перевізником документів, зокрема:
свідоцтво про державну реєстрацію юридичної або фізичної особи підприємця;
свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів (тягачів, причепів, напівпричепів, вантажівок);
договори оренди транспортних засобів (в разі використання орендованих транспортних засобів).


Заява

Додаток


Еще

24 квiтня 2014 | Роз'яснення щодо повернення використаних дозволів на здійснення міжнародних автомобільних перевезень

http://www.uti.gov.ua/transinsp/uk/publish/article/79820

Державна інспекція України з безпеки на наземному транспорті нагадує автомобільним перевізникам на необхідності дотримання пунктів 3.18 та 4.2 Порядку оформлення і видачі дозволів на поїздку по територіях іноземних держав при виконанні перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні, їх обміну та обліку, затвердженого наказом Міністерства транспорту від 20.08.2004 № 757 в частині строків повернення дозволів та їх правильного використання.

Повернення дозволів з причини їх невикористання.

Перевізник повинен підготувати лист на адресу Укртрансінспекції з поясненням причини невикористання дозволів, при цьому він показує на пункті видачі дозволів наявні невикористані дозволи, або їх копії. Далі державний інспектор або відповідальна особа пункту видачі дозволів відмічає наявність цих дозволів зазначивши «Підтверджую наявність дозволів (або копій)» з відміткою типу, виду,країни, № дозволу, прізвище та підпис державного інспектора. Після цього, перевізник надсилає зазначений лист з відміткою державного інспектора на факс: (044) 351-47-48. Після позитивного розгляду керівництвом Укртрансінспекції блокування знімається.

Державний інспектор приймає зазначені дозволи, взявши з представника підприємства письмове пояснення причини їх невикористання.

Крім того, Комісією з ефективності використання дозволів автоперевізникам, що не використовують дозволи, буде зменшено квоту на наступний квартал.

Повернення дозволів з виправленнями.

Перевізник зобов’язаний надати письмове пояснення щодо виправлень та підробок у дозволі, після чого пояснення буде передано до відповідних правоохоронних органів.

Повернення використаних дозволів.

Після повернення використаних дозволів, розблокування по перевізнику буде видно на пункті видачі дозволів на наступний день, крім вихідних (підприємство не попаде в перелік боржників наступного дня).

Укртрансінспекція звертає увагу, що у зв’язку з великою кількістю звернень перевізників-порушників, заявки на розблокування можуть розглядатись протягом 2-3 робочих днів


Еще

30 квiтня 2014 | Найближчим часом міжнародні автоперевізники зможуть зареєструватися в автоматичній системі обліку, розподілу та видачі дозволів - програма розпочинає роботу у тестовому режимі

http://www.uti.gov.ua/transinsp/uk/publish/article/80371

Укртрансінспекція презентувала перевізникам робочу версію нового програмного забезпечення обліку, розподілу та видачі дозволів для здійснення міжнародних автомобільних перевезень «Система оперативного розпізнавання транспорту».

«Цей програмний продукт повинен давно бути реалізований в Україні, але, на жаль, так склалося, що ми відстаємо від вимог суспільства: є проблеми з технічним обладнанням, з фінансуванням і т.д. Проект, який ми пропонуємо, створено за участю громадськості в рамках партнерства, від завтра вже працюватиме робоча версія, а з 15 травня - на повну потужність. Планується, що за цей час перевізники зможуть зареєструватися і почати працювати з системою в режимі реального часу». – розповів голова Укртрансінспекції Валерій Черненко.

Розробником програми виступила громадська організація «Провіз». Вона ж збиратиме усі необхідні дані для роботи системи, а потім повністю передасть їх Укртрансінспекції.

За словами представника організації Дениса Лисенка, робота програмного забезпечення побудована на базі чинного законодавства у сфері автомобільних перевезень та є дуже простою навіть для тих громадян, які практично не вміють користуватися комп’ютером. Спочатку система працюватиме із міжнародними перевізниками. Щоб отримати дозвіл, перевізнику потрібно буде зареєструватися в системі та подати заявку на отримання документу, необхідного для здійснення цього виду перевезень.

Найближчим часом підприємці зможуть зареєструватися на сайті Укртранснспекції чи Мінінфраструктури. При реєстрації потрібно буде внести певні дані про перевізника, серед них контакти, ім’я менеджера чи відповідальної особи, дані про транспортні засоби тощо. Робота програмного забезпечення побудована таким чином, що при внесенні неправдивих даних, приміром про систему оподаткування чи вид і екологічність транспортного засобу, система автоматично вказуватиме на помилку та не пропускатиме далі до подачі заявки на дозвіл. Коли буде створено та відправлено заявку, її отримає інспектор Укртрансіпекції. Його завдання перевірити дані по рейсу та оформити дозвіл. Заявка приймається в роботу лише після її оплати, якщо вона містить всі дані про транспортний засіб, вантаж і маршрут та необхідний дозвіл. Далі кур’єрською службою дозвіл буде доставлено перевізникові, або водієві, у місце, вказане перевізником при подачі заявки. Як альтернатива, дозвіл можна буде забрати самостійно у центральному пунктів видачі дозволів за адресою пр. Перемоги, 57.

Автоматична програма влаштована так, що у разі неповернення перевізником дозволу обмеженої річної квоти упродовж 45 днів, наступний дозвіл на перевезення тим же автомобілем виданий не буде.

Також в рамках цього програмного проекту враховуватиметься сплата учасникам міжнародних перевезень податків. Пізніше до цієї системи буде включено реєстр автобусних маршрутів, а також очікується запровадження автоматичного допуску до перевезень лише професіоналів.

«Наразі це програма, яка даватиме змогу вести облік використаних дозволів, дозволить створити реєстр транспортних засобів, транспортних компаній в Україні. Також можна буде автоматично бачити, хто і на якій системі оподаткування працює, сертифікати, ліцензій і т.д. У процесі ці модулі будуть поповнюватися з метою створення належних і прозорих умов роботи на ринку автоперевезень», - зазначив Валерій Черненко.

Перевізники, які зареєструються в цій системі, ознайомившись з інтерфейсом програмного забезпечення, можуть надсилати свої пропозиції щодо її наповнення чи доповнення за допомогою спеціальної служби підтримки системи. Туди ж можна звернутися з питанням у разі виникнень ускладнень по подачі заявки чи реєстрації.


Еще

Уважаемые перевозчики! подскажите как действовать в данной ситуации : На сайте "Міністерство інфраструктури України" выложено объявление, что распределение квот на Белоруссию отменено ( http://mtu.gov.ua/uk/news/41705.html ). Стоим загруженные на Минск в Борисполе, нам не дают дозвол. Что делать???


Еще

Уважаемые перевозчики! подскажите как действовать в данной ситуации : На сайте "Міністерство інфраструктури України" выложено объявление, что распределение квот на Белоруссию отменено ( http://mtu.gov.ua/uk/news/41705.html ). Стоим загруженные на Минск в Борисполе, нам не дают дозвол. Что делать???

Прочитайте Эту Информацию и все будет Вам ясно.

Шановні перевізники!

За інформацією Укртрансінспекції, остаточне завершення процедури відміни квотування двосторонніх дозволів Республіки Білорусь буде здійснено лише після підтвердження білоруським компетентним органом раніше досягнутих домовленостей щодо передачі українській стороні зазначених дозволів квоти 2014 року в повному обсязі.

Отже просимо перевізників врахувати дану інформацію та не вантажитись і не планувати перевезень до/з Республіки Білорусь, у разі відсутності персональної квоти білоруських двосторонніх дозволів до проведення переговорів з білоруською стороною, які очікується найближчим часом.

Інформацію щодо проведеного засідання та подальшого розвитку подій буде надана додатково.

Слідкуйте за новинами на нашому сайті.


Еще

Кто знает п/п Успенка - Матвеев курган пропускает грузовой транспорт в сторону России?


Еще

Кто знает п/п Успенка - Матвеев курган пропускает грузовой транспорт в сторону России?
Здравствуйте! А что были проблемы.


Еще

Обращайтесь - осуществим любую перевозку из Европы в СНГ для ИП и юрлиц


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0