Оплата відкриття ТІР перевізником
Новые сообщения
Количество постов 6
Автор
Сообщение

Панове! Я вже два рази зіткнувся з таким питанням, що експедитори вимагають відкривати ТІР за мій кошт. Я вже мав у цьому році 2 варіанти, що водій платив за відкриття ТІР сам, але відапваіник(експедитор) без всяких там заморочок, попередньо повідомляв мене, що ці кошти повернуться. Так і вийшло, тобто жодних проблем. Ось вчора ТОВ "Юніт Транс Груп" (Черкаси) видало мені, після того, як автомобіль завантажився, що оплата відкриття ТІР входить в вартість фрахту. А вартісь відкриття ТІР у Польщі приблизно 40 Євро 150 злотих).
Наскільки мені відомо та і існує певна практика, що оформленням всіх документів займається вантажовідправник, а я, перевізник, тільки надаю для цієї операції відповідні документи (ЦМР або ТІР). Я так зрозумів, що це нова "мулька" експедиторів таким чином збільшувати свій заробіток. Хто має які думки? Може знаєте правову базу відносно цього питання. Одна голова добре, багато голів - це колгосп. Дякую за увагу.


Еще

Панове! Я вже два рази зіткнувся з таким питанням, що експедитори вимагають відкривати ТІР за мій кошт. Я вже мав у цьому році 2 варіанти, що водій платив за відкриття ТІР сам, але відапваіник(експедитор) без всяких там заморочок, попередньо повідомляв мене, що ці кошти повернуться. Так і вийшло, тобто жодних проблем. Ось вчора ТОВ "Юніт Транс Груп" (Черкаси) видало мені, після того, як автомобіль завантажився, що оплата відкриття ТІР входить в вартість фрахту. А вартісь відкриття ТІР у Польщі приблизно 40 Євро 150 злотих).
Наскільки мені відомо та і існує певна практика, що оформленням всіх документів займається вантажовідправник, а я, перевізник, тільки надаю для цієї операції відповідні документи (ЦМР або ТІР). Я так зрозумів, що це нова "мулька" експедиторів таким чином збільшувати свій заробіток. Хто має які думки? Може знаєте правову базу відносно цього питання. Одна голова добре, багато голів - це колгосп. Дякую за увагу.
Как ехать - TIR или CMR - выбирает получатель груза, по идее ему и платить. Законодательной базы на этот счёт нет. Всё нужно оговаривать при подписании заявки. А про "мульки" Вы правы - у некоторых экспедиций это стиль работы. Чёто напишут мелкими буквами или не напишут вообще, а потом выставляют это как за положняк. Мне как-то рассказывали, что и оплата ЕХ, и штампы на границе входят в стоимость фрахта. Так что нужно не стесняться и всё-всё-всё оговаривать, особенно сейчас, когда ставки попадали и каждый ищет где бы съэкономить ( к сожалению не всегда честно).


Еще

Панове! Я вже два рази зіткнувся з таким питанням, що експедитори вимагають відкривати ТІР за мій кошт. Я вже мав у цьому році 2 варіанти, що водій платив за відкриття ТІР сам, але відапваіник(експедитор) без всяких там заморочок, попередньо повідомляв мене, що ці кошти повернуться. Так і вийшло, тобто жодних проблем. Ось вчора ТОВ "Юніт Транс Груп" (Черкаси) видало мені, після того, як автомобіль завантажився, що оплата відкриття ТІР входить в вартість фрахту. А вартісь відкриття ТІР у Польщі приблизно 40 Євро 150 злотих).
Наскільки мені відомо та і існує певна практика, що оформленням всіх документів займається вантажовідправник, а я, перевізник, тільки надаю для цієї операції відповідні документи (ЦМР або ТІР). Я так зрозумів, що це нова "мулька" експедиторів таким чином збільшувати свій заробіток. Хто має які думки? Може знаєте правову базу відносно цього питання. Одна голова добре, багато голів - це колгосп. Дякую за увагу.


Обычно в Договоре присутсвтует пункт "Обязаности заказчика", и там должно быть прописано "Обеспечивать оформление ТТН,CMR или TIR, и другой необходимой документацией на груз,гарантирующей беспрепятственный проезд по маршруту следования ТС. Если у Вас есть в договоре что-то подобное присутсвтует,ткните носом туда вашего заказчика,пока это не стало нормой для всех!


Еще

Панове! Я вже два рази зіткнувся з таким питанням, що експедитори вимагають відкривати ТІР за мій кошт. Я вже мав у цьому році 2 варіанти, що водій платив за відкриття ТІР сам, але відапваіник(експедитор) без всяких там заморочок, попередньо повідомляв мене, що ці кошти повернуться. Так і вийшло, тобто жодних проблем. Ось вчора ТОВ "Юніт Транс Груп" (Черкаси) видало мені, після того, як автомобіль завантажився, що оплата відкриття ТІР входить в вартість фрахту. А вартісь відкриття ТІР у Польщі приблизно 40 Євро 150 злотих).
Наскільки мені відомо та і існує певна практика, що оформленням всіх документів займається вантажовідправник, а я, перевізник, тільки надаю для цієї операції відповідні документи (ЦМР або ТІР). Я так зрозумів, що це нова "мулька" експедиторів таким чином збільшувати свій заробіток. Хто має які думки? Може знаєте правову базу відносно цього питання. Одна голова добре, багато голів - це колгосп. Дякую за увагу.


Обычно в Договоре присутсвтует пункт "Обязаности заказчика", и там должно быть прописано "Обеспечивать оформление ТТН,CMR или TIR, и другой необходимой документацией на груз,гарантирующей беспрепятственный проезд по маршруту следования ТС. Если у Вас есть в договоре что-то подобное присутсвтует,ткните носом туда вашего заказчика,пока это не стало нормой для всех!


У мене присутня адреса замитнення та приписка після адреси -"Вільне замитнення". вся проблема у тому, що машина до отримання заявки уже була замитнена. Як я писав раніше я уже мав два випадки, коли я платив за замитнення, але попередньо мене повідомляли, що всі затрати мені вернуть. Проблем немає. Тільки но що звязався з представником отримувача - він говорить, що вся європа так їздить. Я в шоці!Я пероший раз попався таким шахраям на вудочку!! Бережіться панове, бо я так бачу, що скоро таку "зброю" аізьмуть на озброєння дуже багато експедицій, щоб суттєво підняти свої "заробітки". Удачі!


Еще

Немного с вами не соглашусь,єкспедиторі навряд ли на этом зарабатывают,да и каким образом?Я знаю ,что так делают всегда в Турции,Тир за счет перевозчика там долларов 50 вроде и постоянно слышу от знакомых фирм,что в Италии ,Франции и Германии такое почти всегда,там заказчики даже иногда и не предупреждают ,что открытие Тира и затаможка за счет перевозчика.Так что вам правду говорят,что в Европе так давно принято...Хотя извещать заранее и перевозчиков и экспедиторов было бы не плохо,чтобпотом не возникало таких разногласий.

Панове! Я вже два рази зіткнувся з таким питанням, що експедитори вимагають відкривати ТІР за мій кошт. Я вже мав у цьому році 2 варіанти, що водій платив за відкриття ТІР сам, але відапваіник(експедитор) без всяких там заморочок, попередньо повідомляв мене, що ці кошти повернуться. Так і вийшло, тобто жодних проблем. Ось вчора ТОВ "Юніт Транс Груп" (Черкаси) видало мені, після того, як автомобіль завантажився, що оплата відкриття ТІР входить в вартість фрахту. А вартісь відкриття ТІР у Польщі приблизно 40 Євро 150 злотих).
Наскільки мені відомо та і існує певна практика, що оформленням всіх документів займається вантажовідправник, а я, перевізник, тільки надаю для цієї операції відповідні документи (ЦМР або ТІР). Я так зрозумів, що це нова "мулька" експедиторів таким чином збільшувати свій заробіток. Хто має які думки? Може знаєте правову базу відносно цього питання. Одна голова добре, багато голів - це колгосп. Дякую за увагу.


Обычно в Договоре присутсвтует пункт "Обязаности заказчика", и там должно быть прописано "Обеспечивать оформление ТТН,CMR или TIR, и другой необходимой документацией на груз,гарантирующей беспрепятственный проезд по маршруту следования ТС. Если у Вас есть в договоре что-то подобное присутсвтует,ткните носом туда вашего заказчика,пока это не стало нормой для всех!


У мене присутня адреса замитнення та приписка після адреси -"Вільне замитнення". вся проблема у тому, що машина до отримання заявки уже була замитнена. Як я писав раніше я уже мав два випадки, коли я платив за замитнення, але попередньо мене повідомляли, що всі затрати мені вернуть. Проблем немає. Тільки но що звязався з представником отримувача - він говорить, що вся європа так їздить. Я в шоці!Я пероший раз попався таким шахраям на вудочку!! Бережіться панове, бо я так бачу, що скоро таку "зброю" аізьмуть на озброєння дуже багато експедицій, щоб суттєво підняти свої "заробітки". Удачі!


Еще
ЧП"Магда С.В."

Вся проблема в тому, що про це експедитор не попереджав. Мало того, що потім говорила, що це коштує якихось там 30 злотих. Крім того, у договорі, в розділі обовязки "Експедитора" прямо написано, що "Експедитор" забезпечує оформлення усіх документів у митному відношенні. (п.3.2.2. "Договору";). А ноги ростуть з фірми отримувачв. яка виставляє такі умови "Експедитору" а той дурить народ. Звичайно я б не узяв те завантаження, тому що на маленьку машину (Спрінтер) тягар у 40 Євро митних процедур це 100% збитковий рейс. Але і це не головне. Головне те, що таким підлим методом ТОВ "Юніт Транс Груп" пробує все одно свого. Я не вмру від цього, напишу їм негативний відгук, вони мені. А далі буде , як у тому анекдоті - "Куме, Вам не здається, що ми з Вами тільки но що лайна задарма наїлись!!!). Ось така правда життя.


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0