trucksnearme
Помогите открыть лицензию на грузоперевозки
Новые сообщения
Количество постов 8
Автор
Сообщение

Добрый день. Помогите открыть лицензию на международные грузоперевозки. Находимся в Киеве, 097-948-87-86 Александр


Еще

також інтерисує


Еще

Добрый день. Помогите открыть лицензию на международные грузоперевозки. Находимся в Киеве, 097-948-87-86 Александр

Як і, практично уся "продукція" ця Постанова КМУ є наскрізь пронизаною корупційною складовою і створена виключно для викачування грошей з нас перевізників. Хто уважно читав даний "опус" звернув увагу, що вимоги ст.7,п.2, "Ліцензійних умов" щодо оформлення реєстраційних документів на ТЗ В И К Л Ю Ч Н О на ліцензіанта мають таку собі приписочку,що "Коли передбачено законодавством". Ось тут і криється уся сіль!!!
На мій запит на отримання публічної інформації у "Укртрансбезпеку" ще 16 березня 2016 року відповіді я не отримав до сих пір !!! Але це не заважає "Укртрансбезпеці" вважати, що вони і тільки вони мають право ц3е вимагати. Я особисто рахую, що ліцензія - це право СПД на провадження певних видів підприємницької діяльності. А вимоги "Укртрансбезпеки" знову стосуються виключно належності автомобіля. Їх дебцльні відповіді зводяться до одного - щоб були підстави та документи притягати ліцензіанта до відповідальності при 1) керуванні водієм у нетверезому стані 2) при порушенні вимог часового контролю режиму праці 3) при скоєнні ДТП
А навіщо ж тоді поліція, суди, які зобовязані встановити винного у вищеперерахованих випадках порушення чинного законодавства. При цьому у водія ж є на руках копія ліцензії ( не забуваєм, що тепер уже ліцензійної картки на автомобіль немає !!!)
На моє запитання, що я вписаний у техпаспорті як особа, що має право К О Р И С Т У В А Н Н Я (не путати з управлінням) і маю право використовувати даний автомобіль у підприємницькій діяльності нагло сміються. Хоча вимоги господарського коденксу говорять, що право користування надає користувачу право отримувати від цих дій (користування) З И С К, тобто підприємницьку діяльність.
Я запропнував їм оформити ліцензію на вантажопасажирський автомобіль Фолькс-Кадді (до 600кг вантажу), яким я возмв 1,5 року дані вантажі. "Укртрансбезпека "говорить, що "лвцензія ж на вантажні перевезення, а Ваш автомобіль В А Н Т А Ж О П А С А Ж И Р С Ь К И Й " Придурки, запутались у базових поняттях. По їх логіці і мій другий автомобіль Спрінтер заг. вагою 3500уг і категорівєю "В" теж не є вантажним. Повні придурки !!!!
Також не прописані подальші дії, якщо Ви отримали,наприклад, ліцензію на 5 авто, а чероез місяць докупили ще оджне авто. Логіка каже, що Ви уже маєте Ліцензію (право), а по їх логіці якось знову треба щось робити чи доводити потім податковій про відсутність у їх списках "Дозволених автомобілів". Повна дурня, ліцензійні умови сирі і незрозумілі.
Коротше кажучи напенвно,що буду судитися з тими діячами з "Укртрансбезпеки" Хто має свою думку чи може трохи ліпше розумвє законодавство поділіться джумками.


Еще


Коротше кажучи напенвно,що буду судитися з тими діячами з "Укртрансбезпеки" Хто має свою думку чи може трохи ліпше розумвє законодавство поділіться джумками.


Слова к делу не пришьешь...Вариант один. Отправить документы почтой и ждать ответа...


Еще

Получили только с пятого раза. Конечно с других областей , еще поездить надо... :unsure:


Еще

:)

Получили только с пятого раза. Конечно с других областей , еще поездить надо... :unsure:

Приветствую, а какие мотивации были в первых 4х отказах?
Если не трудно отпишитесь, не хочется на одни и те же грабли наступать.


Еще

Там вообще очень много напутано. Одни говорят надо проходить обучение(курсы) на право осуществления грузовых перевозок за границу, другие говорят не надо. Самое интересное, что в Киеве в Уктрансбезпеке работает всего два окна. Одно на прием, другое на выдачу. Люди стоят в длинной очереди, потом им говорят какое то замечание по документам и опять устраняй и стой в очереди. Другой вопрос - заполнение ведомостей о квалификации персонала. Девушка на приеме требует обязательного указания наличия диплома о высшем или среднем специальном образовании,в противном случае не принимает документы. Подходит диплом хоть педагога, хоть кого. Для чего все это ? Люди пишут левые номера дипломов, а потом их наши добросовестные органы будут выявлять и карать. Сама лицензия выдается на простой бумаге А4, даже впечатления документа не производит. Вот такие дела. Зато во Львове, да наверное и в других городах быстро пооткрывались фирмы решалы. За подачу документов на лицензию берут 300 дол. Заметьте, все договора о стоянке, рембазе и другие документы готовите вы, а они только подают. На вопрос " за что такие деньги?", отвечают - мы осуществляем юридическое сопровождение. А на самом деле коррупция как была так и осталась, только с каждым новым правительством ее стает все больше.


Еще

Там вообще очень много напутано. Одни говорят надо проходить обучение(курсы) на право осуществления грузовых перевозок за границу, другие говорят не надо. Самое интересное, что в Киеве в Уктрансбезпеке работает всего два окна. Одно на прием, другое на выдачу. Люди стоят в длинной очереди, потом им говорят какое то замечание по документам и опять устраняй и стой в очереди. Другой вопрос - заполнение ведомостей о квалификации персонала. Девушка на приеме требует обязательного указания наличия диплома о высшем или среднем специальном образовании,в противном случае не принимает документы. Подходит диплом хоть педагога, хоть кого. Для чего все это ? Люди пишут левые номера дипломов, а потом их наши добросовестные органы будут выявлять и карать. Сама лицензия выдается на простой бумаге А4, даже впечатления документа не производит. Вот такие дела. Зато во Львове, да наверное и в других городах быстро пооткрывались фирмы решалы. За подачу документов на лицензию берут 300 дол. Заметьте, все договора о стоянке, рембазе и другие документы готовите вы, а они только подают. На вопрос " за что такие деньги?", отвечают - мы осуществляем юридическое сопровождение. А на самом деле коррупция как была так и осталась, только с каждым новым правительством ее стает все больше.


Спасибо Вам что прояснили ситуацию, а то реально ничего не было понятно....особенно по "специалисту с международных перевозок"из перечня документов и дипломов....


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0