trucksnearme
Загальний час роботи 10год
Новые сообщения
Количество постов 14
Автор
Сообщение

До мене дійшла така інформація, що по нових Європейський нормах, якщо виїхати з 22:00 до 06:00, то загальний час роботи може бути не 15 год, а всього 10. Правда це чи ні?


Еще

До мене дійшла така інформація, що по нових Європейський нормах, якщо виїхати з 22:00 до 06:00, то загальний час роботи може бути не 15 год, а всього 10. Правда це чи ні?
коротко - ні

а інформацію я вашу називаю - "хлопці сказали", "коллЄга поділився".

Чого тільки водії на паркінгах не придумують...


Еще

До мене дійшла така інформація, що по нових Європейський нормах, якщо виїхати з 22:00 до 06:00, то загальний час роботи може бути не 15 год, а всього 10. Правда це чи ні?
правда, если водитель выезжает с 00-00 до 04-00, то его рабочее время составляет в етот день 10 часов. Точно действует по территории Венгрии.


Еще

Може ще будуть якісь думки?


Еще

До мене дійшла така інформація, що по нових Європейський нормах, якщо виїхати з 22:00 до 06:00, то загальний час роботи може бути не 15 год, а всього 10. Правда це чи ні?
правда, если водитель выезжает с 00-00 до 04-00, то его рабочее время составляет в етот день 10 часов. Точно действует по территории Венгрии
Ссылку на оф источник дайте пожалуйста?

Есть такая штука как "Постановление Европейской Комиссии (ЕС) 561/2006", все страны Евросоюза работают именно по этому постановлению. Также многие страны не входящие в Европейский союз приняли это постановление тоже.

Нюансы с ночными часами и сверхурочными, выходными есть только в вопросе расчёта облагаемой налогом зарплаты, но это уже из другой оперы...

Если бы страны ЕС могли индивидуально дописывать правила от себя в режим труда и отдыха, то лавочку с восточноевропейскими фирмами давно бы прикрыли. А так даже штраф за 45часов в кабине в Франции, Бельгии и Германии тоже соответствует постановлению 561/2006.


Еще

Може ще будуть якісь думки?
Є інформація про те, що в період 22:00-06:00 час керування ТЗ не повинен перевищувати 3 год. Тобто не так як було раніше 4.5год+пауза 45хв+4.5год, а 3год+пауза 45хв+3 год..і т.д.


Еще

Може ще будуть якісь думки?
Є інформація про те, що в період 22:00-06:00 час керування ТЗ не повинен перевищувати 3 год. Тобто не так як було раніше 4.5год+пауза 45хв+4.5год, а 3год+пауза 45хв+3 год..і т.д.
Хлопці сказали?


Еще

ЦитатаЦитата (VAV TRANS Sp. z.o.o., 17.08.2017 21:10):
Може ще будуть якісь думки?
Є інформація про те, що в період 22:00-06:00 час керування ТЗ не повинен перевищувати 3 год. Тобто не так як було раніше 4.5год+пауза 45хв+4.5год, а 3год+пауза 45хв+3 год..і т.д.
Хлопці сказали?
Хлопці на стоянці- це самі головні спеціалісти. Ім не указ ваша там Европейска камісія, ZUS , GITD, і тд.
Є ще страшніші хлопці на стоянці-це в яких є інтернет і facebook, ето ваабще гуру


Еще

ЦитатаЦитата (VAV TRANS Sp. z.o.o., 17.08.2017 21:10):
Може ще будуть якісь думки?
Є інформація про те, що в період 22:00-06:00 час керування ТЗ не повинен перевищувати 3 год. Тобто не так як було раніше 4.5год+пауза 45хв+4.5год, а 3год+пауза 45хв+3 год..і т.д.
Хлопці сказали?
Ви тільки вмієте критикувати?
Чи краще надасьте Перевізнику достовірну інформацію яка буде більш корисною чим Ваш СПАМ!


Еще

ЦитатаЦитата (CARGO LINE, 18.08.2017 13:53):
ЦитатаЦитата (VAV TRANS Sp. z.o.o., 17.08.2017 21:10):
Є інформація про те, що в період 22:00-06:00 час керування ТЗ не повинен перевищувати 3 год. Тобто не так як було раніше 4.5год+пауза 45хв+4.5год, а 3год+пауза 45хв+3 год..і т.д.
Хлопці сказали?
Хлопці на стоянці- це самі головні спеціалісти. Ім не указ ваша там Европейска камісія, ZUS , GITD, і тд.
Є ще страшніші хлопці на стоянці-це в яких є інтернет і facebook, ето ваабще гуру
Є інша інформація, чи тільки  СПАМ?
Перечитайте останні зміни у ЄУТР щодо відпочинку водія та руху ТЗ з 22:00 по 06:00


Еще

ЦитатаЦитата (CARGO LINE, 18.08.2017 13:53):
ЦитатаЦитата (VAV TRANS Sp. z.o.o., 17.08.2017 21:10):
Хлопці сказали?
Хлопці на стоянці- це самі головні спеціалісти. Ім не указ ваша там Европейска камісія, ZUS , GITD, і тд.
Є ще страшніші хлопці на стоянці-це в яких є інтернет і facebook, ето ваабще гуру
Є інша інформація, чи тільки  СПАМ?
Перечитайте останні зміни у ЄУТР щодо відпочинку водія та руху ТЗ з 22:00 по 06:00
Давайте так, ви самі спробуйте дати посилання на офіційні джерела за вашою інформацією. Остання доступна мені редакція ЄУТР нічого подібного не містить...

І ще ЄУТР, це загальноєвропейська угода для водіїв транспортних засобів які здійснюють міжнародні перевезення. Дії цієї угоди розповсяджуються на всі країни підписанти і один з пунктів діяти виключно в Угорщині чи іншій країні окремо не може апріорі(хоча не ви про Угорщину писали). На данній момент жодна перевірка, які в нас проходять регулярно жодних проблем не виявляла.

Ви навідь не уявляєте якої кількості законів і правил вигаданих водіями на паркінгах мені довелось наслухатися... І кожному треба після цього знову по новому проводити школєньє в телефонному режимі.


Еще

ЦитатаЦитата (CARGO LINE, 18.08.2017 13:53):
ЦитатаЦитата (VAV TRANS Sp. z.o.o., 17.08.2017 21:10):
Є інформація про те, що в період 22:00-06:00 час керування ТЗ не повинен перевищувати 3 год. Тобто не так як було раніше 4.5год+пауза 45хв+4.5год, а 3год+пауза 45хв+3 год..і т.д.
Хлопці сказали?
Хлопці на стоянці- це самі головні спеціалісти. Ім не указ ваша там Европейска камісія, ZUS , GITD, і тд.
Є ще страшніші хлопці на стоянці-це в яких є інтернет і facebook, ето ваабще гуру
Та то зовсім катастрофа))))


Еще

ЦитатаЦитата (CARGO LINE, 18.08.2017 13:53):
ЦитатаЦитата (VAV TRANS Sp. z.o.o., 17.08.2017 21:10):
Є інформація про те, що в період 22:00-06:00 час керування ТЗ не повинен перевищувати 3 год. Тобто не так як було раніше 4.5год+пауза 45хв+4.5год, а 3год+пауза 45хв+3 год..і т.д.
Хлопці сказали?
Хлопці на стоянці- це самі головні спеціалісти. Ім не указ ваша там Европейска камісія, ZUS , GITD, і тд.
Є ще страшніші хлопці на стоянці-це в яких є інтернет і facebook, ето ваабще гуру
Та то зовсім катастрофа))))


Еще

Може ще будуть якісь думки?
Є інформація про те, що в період 22:00-06:00 час керування ТЗ не повинен перевищувати 3 год. Тобто не так як було раніше 4.5год+пауза 45хв+4.5год, а 3год+пауза 45хв+3 год..і т.д.
Відповідно до статті 8 пункту 6 b) (iv) (ЄУТР), а також аналогічного пункту Регламенту ЄС № 561/2006 «Про гармонізацію певного соціального законодавства щодо автомобільного транспорту» визначено, що у разі виконання разового міжнародного пасажирського перевезення, передбачається наступне, зокрема:
(iv) після 1 січня 2014 року, у випадку керування з 22:00 до 06:00, екіпаж складається із декількох осіб або період керування, вказаний в статті 7 Угоди, з чотирьох з половиною години скорочений до трьох.
Тобто зазначена норма 3-х годинного безперервного керування у нічний час, відноситься лише до водіїв, які виконують нерегулярні перевезення пасажирів (туристичні або на замовлення).


Еще
Там где пехота не пройдёт и бронепоезд не промчится, хохол на фуре проползёт и ничего с ним не случится !!!

Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0