Тягач Евро 0 выезд в Россию?
Новые сообщения
Количество постов 7
Автор
Сообщение

Подскажите пожалуйста, возможен ли выезд в Россию тягачей МАЗ (1990-х г.в.) евро 0, при условии что данные автомобили состоят в АсМАП?
Если такое возможно, то какие документы необходимы?


Еще

тахо+мсто+хорошее состояние авто и прицепа....
асмап тут непричём


Еще

ЦитатаЦитата (GRADEC POL Sp ZOO, 02.10.2013 19:40):
тахо+мсто+хорошее состояние авто и прицепа....
асмап тут непричём

мсто-тоже не причем для россии


Еще

сертификат соответствия ЕКМТ тут не причём (белый в простонародии)
а 2 зелёные книжки на тягач и прицеп очень даже при чём....или дядя Вова украинские акты тех.осведетельствования начал признавать....если да то ссылку на закон пожалуйста


Еще

ЦитатаЦитата (ЗЗЦМ, ООО, 02.10.2013 19:10):
Подскажите пожалуйста, возможен ли выезд в Россию тягачей МАЗ (1990-х г.в.) евро 0, при условии что данные автомобили состоят в АсМАП?
Если такое возможно, то какие документы необходимы?

Украинские камазы видел в России под ТИРом.Работаю на Россию три года ни кто не спрашивал техосмотра. Знаю точно надо иметь Страховка на авто и прицеп на страны СНГ+тахо.Остальные док. теже что и в Украине


Еще

ЦитатаЦитата (GRADEC POL Sp ZOO, 04.10.2013 17:00):
сертификат соответствия ЕКМТ тут не причём (белый в простонародии)
а 2 зелёные книжки на тягач и прицеп очень даже при чём....или дядя Вова украинские акты тех.осведетельствования начал признавать....если да то ссылку на закон пожалуйста

пожалуста
Додатково до інформації Департаменту транспортної політики від 18.01.2013 р., 04.04.2013 р. та 28.05.2013 р. доводимо до вашого відома, що завершена офіційна процедура інформування країн-учасниць Віденської Угоди щодо прийняття єдиних умов періодичних технічних оглядів колісних транспортних засобів і про взаємне визнання таких оглядів від 13.11.1997 р. а саме: Албанії, Білорусі, Болгарії, Естонії, Казахстану, Молдови, Нідерландів, Росії, Румунії, Угорщини, Фінляндії щодо визнання національних протоколів контролю технічного стану у якості Міжнародних сертифікатів технічного огляду (МСТО).

Таким чином, українські перевізники під час міжнародних автоперевезень у зазначених країнах у якості альтернативи міжнародному сертифікату техогляду можуть використовувати національний протокол контролю технічного стану.

Одночасно, АсМАП України під час міжнародних засідань поінформувала Автотранспортні інспекції Білорусі, Болгарії та Росії щодо українського національного протоколу контролю технічного стану та попросила дати вказівку керівникам філій транспортних інспекції та автодорожніх пунктів пропуску щодо необхідності визнання ними національного протоколу контролю технічного стану у якості альтернативи МСТО у українських перевізників під час контролю за виконанням міжнародних перевезень

Проте на початковому етапі для запобігання непорозумінь з контролюючими органами, рекомендуємо перевізникам під час виконання рейсів до вищезазначених країн, у разі використання національного протоколу контролю технічного стану, додавати офіційне повідомлення ЄЕК ООН компетентним органам країн – учасниць (додається). Переклад (додається).

Зразок національного протоколу, який розміщено на сайті ЄЕК ООН

http://www.unece.org/fileadmin/DAM/trans/doc/2013/wp29other/1997agr/Ukrainepti-01.pdf

Діючий сертифікат МСТО залишається дійсним до завершення терміну його дії.

Департамент транспортної політики
АсМАП України



Еще

дивно однако....но что есть то есть Спасибо за информацию


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0