trucksnearme
Просмотр сообщений КЛТ Компани

Прошу занести у ваші чорні списки перевізника:
Грисюк Валерій, моб 093 682 09 97
Волинська область, м.Володимир-Волинський
У Ларді не зареєстрований, заходить зі сторінки СПД Колядюк
Злодій та аферист.

Тема: Аферистка

Ще один з клонів Транслойду, але для різноманітності з житомирською реєстрацією...
ООО "ЕКСПОРТ ЮЕЙ"


Всем спасибо огромное за понимание и поддержку. У водителя во сне остановилось сердце. Всем здоровья и берегите себя!


Найшли нашого водія... 2дні пролежав мертвий в машині біля Одеси...


26.09.12 машина загрузилась, выехала с загрузки (Одесса, 6-км) и больше связи с водителем не было, телефон не отвечает. Ни жена, ни заказчики не могут связаться с водителем. В ГАИ и милиции о водителе информации нет.

Помогите найти человека:
а/м Фольцваген ЛТ50, АМ3094АЕ, Мыщик Александр Валентинович

Заказчик подозревает, что с ним могло случиться что-то серьезное, у него могут быть проблемы со здоровьем...


Тел.: 067 374 78 79 если вы что то знаете, позвоните!


А можете поделиться ссылочкой, откуда закачивали новый отчет в пенсионный фонд? И как оплачивали в ПФ одной платежкой или несколькими. Единый налог платили в размере 200грн, или уже надо разбивать?







На рахунок цілодобової праці, хто з вас працює цілодобово? У ночі ніяких питань по завантаженню не вирішити на 99,99% (вийняток хіба що цілодобовий робочий склад із керівництвом яке цілодобово проводить контроль, в Україні таких складів я незнаю, хіба що це скади великих компаній на яку рядовому перевізнику чи "диспетчеру" непробратися). Тому скажіть, який сенс диспетчеру працювати цілодобово??? Якщо перевізник адекватний, то він вирішує із диспетчерами всі нюанси по завантаженню ще у день коли ще можна щось вирішити, а не у ночі!!!
На рахунок заборгованості ТзОВ «Хотей і К» то вона із кожним днем зменшується! Підтвердженням того є стабільне число негативних відгуків яке є невеликим на сьогоднішній день! В іншому випадку претензій було б значно більше…

Іван, ТзОВ «Хотей і К»


Цілодобово працюють ті, хто вміє і хоче вирішувати проблеми, і мати хорошу репутацію!
Може, перед кимось ваша заборгованість і зменшується, але на собі ми цього не відчули і не помітили!


Я так розумію цілодобово Ви працюєте, Вам невистарчає часу на вирішення проблем робочого дня чи ви працьовиті на стільки що працюєте цілодобово? І назвіться будь-ласка, країна має знати кого можна турбовати по завантаженню і в ночі...


Ви навіть читати не вмієте?
Ми називаємося КЛТ Компані, або ж СПД Шпак В.М. - якщо ви маєте список тих, кому винні гроші, то вдягніть окуляри і почитайте, може, знайдете і нас?
І, знову ж, вертаючись до написаного мною:
мені дорога моя репутація і, якщо я знаю, що якусь машину не завантажили, не вивантажили вчасно і т.д., то трубку беру в будь-який час дня і ночі. Чого і вам бажаю!


Ну грубість тут нідочого, хача це ваше право та манера спілкування...
Я мав на увазі хто конкретно із КЛТ Компані працює цілодобово, чи Ви розписуєтеся за всіх працівників компанії?
І на рахунок побажань, то бажаю Вам у день працювати а в ночі спати… У іншому випадку за рік-два про нерви можна і забути…


Звати мене Ліля - якщо маєте ЩО сказати, то можете звертатися. Посада дозволяє "розписуватися" за всіх працівників.
А робота вважається повністю виконаною, якщо машина завантажена, вивантажена в заявлені терміни ( і обіцяні на словах - теж), а водій отримав усі (до копійки гроші), тоді можна відпочивати і спати в своє задоволення.





На рахунок цілодобової праці, хто з вас працює цілодобово? У ночі ніяких питань по завантаженню не вирішити на 99,99% (вийняток хіба що цілодобовий робочий склад із керівництвом яке цілодобово проводить контроль, в Україні таких складів я незнаю, хіба що це скади великих компаній на яку рядовому перевізнику чи "диспетчеру" непробратися). Тому скажіть, який сенс диспетчеру працювати цілодобово??? Якщо перевізник адекватний, то він вирішує із диспетчерами всі нюанси по завантаженню ще у день коли ще можна щось вирішити, а не у ночі!!!
На рахунок заборгованості ТзОВ «Хотей і К» то вона із кожним днем зменшується! Підтвердженням того є стабільне число негативних відгуків яке є невеликим на сьогоднішній день! В іншому випадку претензій було б значно більше…

Іван, ТзОВ «Хотей і К»


Цілодобово працюють ті, хто вміє і хоче вирішувати проблеми, і мати хорошу репутацію!
Може, перед кимось ваша заборгованість і зменшується, але на собі ми цього не відчули і не помітили!


Я так розумію цілодобово Ви працюєте, Вам невистарчає часу на вирішення проблем робочого дня чи ви працьовиті на стільки що працюєте цілодобово? І назвіться будь-ласка, країна має знати кого можна турбовати по завантаженню і в ночі...


Ви навіть читати не вмієте?
Ми називаємося КЛТ Компані, або ж СПД Шпак В.М. - якщо ви маєте список тих, кому винні гроші, то вдягніть окуляри і почитайте, може, знайдете і нас?
І, знову ж, вертаючись до написаного мною:
мені дорога моя репутація і, якщо я знаю, що якусь машину не завантажили, не вивантажили вчасно і т.д., то трубку беру в будь-який час дня і ночі. Чого і вам бажаю!



На рахунок цілодобової праці, хто з вас працює цілодобово? У ночі ніяких питань по завантаженню не вирішити на 99,99% (вийняток хіба що цілодобовий робочий склад із керівництвом яке цілодобово проводить контроль, в Україні таких складів я незнаю, хіба що це скади великих компаній на яку рядовому перевізнику чи "диспетчеру" непробратися). Тому скажіть, який сенс диспетчеру працювати цілодобово??? Якщо перевізник адекватний, то він вирішує із диспетчерами всі нюанси по завантаженню ще у день коли ще можна щось вирішити, а не у ночі!!!
На рахунок заборгованості ТзОВ «Хотей і К» то вона із кожним днем зменшується! Підтвердженням того є стабільне число негативних відгуків яке є невеликим на сьогоднішній день! В іншому випадку претензій було б значно більше…

Іван, ТзОВ «Хотей і К»


Цілодобово працюють ті, хто вміє і хоче вирішувати проблеми, і мати хорошу репутацію!
Може, перед кимось ваша заборгованість і зменшується, але на собі ми цього не відчули і не помітили!


На любій роботі є час роботи і час відпочинку, згідні? Як розпоряджатися часом відпочинку справа кожної людини, хочеш працюєш додатково а хочеш і ні і допрацьовуєш на наступний день! З нашою теперішньою роботою відпочинок необхідність! А Ви могли і невиїзжати із завантаження дочекатися ранку і розібратися у даній ситуації, і це, я рахую, було б правильно! Оскільки цих 9-ть годин великої "погоди" неробить, тим більше у договорах, які ви підписали вказано 12-ть годин як нормативний простій і вантажилися наступним завантаженням скоріше всього зранку...
[/quote]

И я придерживаюсь решения ситуации в день загрузки. а не когда кто проснется!!
[/quote]
Диспечер, якщо він нормальний професійний в цій сфері, робота цілодобова. Аякщо з 9.00 до 17.00, то нехай прослідкує, щоб всі машини, в яких заявка на сьогодні були завантажені, або звільняється і не портить нерви перевізникам. Я дуже розумію фірму "Барекс".
[/quote]

А фірма Хотей взагалі ніколи ні за що не несе відповідальності. З нами досі не розрахувалися за літо 2009р. Бо у них, за словами керівництва, печатка лежить у вільному доступі, хто з менеджерів де хоче, там її і ставить.А директор - ні при чому. Менеджер звільнився - і нема проблеми. Живуть за принципом : кому должен - всем прощаю!



Есть ли у кого-нибудь информация о ЧП"Логистик Агро" Одесская обл.


Є в чорному списку...


ЦитатаЦитата (СПД Кушнір, 12.11.2010 16:56):

Хочу добавить в этот список ЧП "Латона Груп", они же СПД Прискока Т.В.
Деньги за автоуслуги не поступали, хотя все сроки оплаты уже истекли. Сегодня пообещали: может оплатим в следующую среду, но и то не факт. Если кто-то хочет попробовать поработать с ними, то прежде хорошо подумайте - есть ли у ВАС желание спонсировать данную кантору.


А про них вже писали в Чорному Списку...


ЦитатаЦитата (СПД Кушнір, 12.11.2010 16:56):

Хочу добавить в этот список ЧП "Латона Груп", они же СПД Прискока Т.В.
Деньги за автоуслуги не поступали, хотя все сроки оплаты уже истекли. Сегодня пообещали: может оплатим в следующую среду, но и то не факт. Если кто-то хочет попробовать поработать с ними, то прежде хорошо подумайте - есть ли у ВАС желание спонсировать данную кантору.


А про них вже писали в Чорному Списку...




Форсаж2009, вони ж Бондарь М.П.(Харків)-безвідповідальні аферисти.Маша, такі речі безнаказано не минають. Рано чи пізно аукнеться!

Я впринципі, з ними працювала, звичайно були проблеми, але на загал - Слава Богу, товар доставили)))
З повагою, Роксолана

Вам повезло...


Форсаж2009, вони ж Бондарь М.П.(Харків)-безвідповідальні аферисти.Маша, такі речі безнаказано не минають. Рано чи пізно аукнеться!



Перевозчик Стецюк Николай Александрович автоДАВ ВК 3958АИ 0965708900
представился от Иван транса.
Взял с Одессы сантехнику в Ровно и Винницу за те деньги что хотел, плюс подняли еще на 200 грн ставку, должен был экспедиторские. На что потом включил глубокий мороз " ничого не давали, ничого не розумию" обычные разводки западных перевозчиков.Из за таких начинаю ненавидеть перевозчиков с запада нашей прекрасной Родины. Обидно, вытрахал мозг пока доехал, денег дала столько сколько попросил, плюс подняли немного.Я ведь не благотворительностью занимаюсь! Микола земля она небольшая особенно рынке перевозок опыт показывает, что мы с вами пересечемся...


Непорядність немає національності і не поділена територіально! Що за пред*яви з приводу "обычные разводки западных перевозчиков"? Знаєте, скільки донецьких, одеських, харківських і т.д. перевізників не віддали мені експедиційні! Заносьте в Чорний Список і не опускайтеся до приниження!


Т.е как не на кого? Пишите на Джейранова, тем более в "Зоне надежности" для этого предусмотрена опция "Дать отзыв" - все просто, можно эту Хфирму зарегистрировать.
С уважением!

[/quote]
Отзыв на фирму ФЛ-П Джейранова Л.С. пустой выстрел, так как в Ларди ее нет и грузов от нее нет.Грузы они выставляют от ЧП Щербинин А.Д. где положительных отзывов аж 167, а отрицательные, их я уверен много, к ним не прилипают так как заявки подтверждаются от разных ФЛП .
[/quote]

Так ви напишіть негативний відгук, і наступний, кому прийде заявка від Джейранова Л.С. , подивиться на неї, побачить ВАШ допис і задумається чи варто брати завантаження. Не можете помогти собі - допоможіть комусь уникнути аферистів.
А Чорний Список треба читати перед тим, як підписувати заявку невідомо з ким - тепер то у вас знайшовся час тут писати?!



[/quote]
Можна подумать перевозщики все идеально работают.
[/quote]

Так працюйте тільки з тими, хто нормально працює. Так, у всіх бувають проколи. Але Чорний Список для того і створений, щоб ми уникали непорядних і безвідповідальних замовників, експедицій і перевізників.
І сьогоднішня дискусія мені особисто дуже допомогла - мій власний Чорний Список поповнився ще кількома прізвищами!


ЦитатаЦитата (СПД Карась, 25.10.2010 12:52):


ЦитатаЦитата (ЧП Журавель, 25.10.2010 12:35):

При чом деспечер если заказчик кидает? Сначало думайте а потом притензии предьявляйте.


Ви хоч думаєте перед тим, як писати? Експедитор для того і є, щоб фільтрувати інформацію! І нести відповідальність перед замовником і перевізником! Треба дивитися, з кого здираєте завантаження!!! А то "відповідальності ні за що не несем", просто продала інформацію за свої 100 гривень! А із-за таких безтолкових "лєн" і страждає репутація всіх інших порядних експедицій!
А перевізникам треба уважніше переглядати інформацію і думати чи варто ризикувати і брати вантаж в людини, котра ні на одне питання толком відповісти не може, факсу не має...

Правельно, диспечер должен отвечать за информацию которую даёт.а факс это каменный век. сейчас у всех электронная почта даже в телефоне и фотоапарате.


Ну, тоді більшість порядних фірм працюють саме "в каменном веке" - краще вже так, ніж займатися аферами і бути сучасною людиною?


ЦитатаЦитата (ЧП Журавель, 25.10.2010 12:35):

При чом деспечер если заказчик кидает? Сначало думайте а потом притензии предьявляйте.


Ви хоч думаєте перед тим, як писати? Експедитор для того і є, щоб фільтрувати інформацію! І нести відповідальність перед замовником і перевізником! Треба дивитися, з кого здираєте завантаження!!! А то "відповідальності ні за що не несем", просто продала інформацію за свої 100 гривень! А із-за таких безтолкових "лєн" і страждає репутація всіх інших порядних експедицій!
А перевізникам треба уважніше переглядати інформацію і думати чи варто ризикувати і брати вантаж в людини, котра ні на одне питання толком відповісти не може, факсу не має...