trucksnearme
Просмотр сообщений Львівкульттовари

Тогда у меня возникает другой вопрос, почему на загрузке водителем не произведен сбор инфы о платильщике? Это первое, я так понял ехали по ЦМР?! Если да, то почему в ТТН или ЦМР не идентифицировали всех участников по печатям? Ведь проще простого у водителя спросить кто по документам проходит и сверить с заявкой или договором...

Задать вопрос водителем при погрузке, кто плательщик не составляет большого труда...Да и в ЦМР это указывается...

Простыми словами, в провозных документах есть отправитель и получатель, кто то с них платит...Вот и выясняйте до того как кунут, кто заказывает банкет...:victory:[/quote]

Вибачте, я не зовсім розумію, що водій може вияснити на завантаженні, якщо там ланцюжок експедицій між замовником і перевізником. Хіба виявить особливу ризиковість рейсу через велику кількість учасників. Але на нашому ринку таке не надто велика рідкість.
Перший платник, тобто замовник то нормальний. І його партнер - перша експедиція теж ніби. Знову ж таки - почнеш на кожному завантаженні рити - експедиції будуть кричати, що порушуєш етику відносин з ними та клієнтом. Як на мене, корінь проблеми у великій кількості посередників на ринку перевезень, імпотентності вітчизняної правоохоронної системи та принципі післяоплати за отримані послуги. Якби перевізники отримували свою плату до, під час, або безпосередньо після виконання рейсу (так як за будь-який інший товар чи послугу) - вони б позбулися левової частки проблем та займалися своєю безпосередньої роботою. А так, розвели цирк, а потім ходимо, випрошуємо свої гроші...
Всі розуміють, що краще працювати з прямим замовником. І ми так стараємось і так переважно й є. Проте, незнаю як у Вас - у нас іноді бувають винятки. Вірніше, вже "бували". Тому й пишемо, сподіваємось для когось це теж буде наукою і ми всі разом повідсіюємо випадкових людей з ринку


ТзОВ "Еко-Клін" (ЄДРПОУ 38519001), ООО "Вера Групп-2011" чи ТзОВ "Вєра Групп-2011" (ЄДРПОУ 37923276), ЧП Жихарев А.В. чи ФОП Жихарєв О.В. (зареєстровано на lardi в 2005 році, 115 позитивних відгуків) - все складові однієї шахрайської групи. В особах це: Олійник Юрій Олександрович (тел. 096 114 05 47), Павлюк Кирил (він саме так іменується в україномовних офіційних документах) Олександрович (проживає на тимчасово окупованих територіях лнр-днр 93400 Луганська обл., м.Сєверодонецьк, вул.Донецька буд.56 кв.78), Кривчун Максим Миколайович (тел. 068 417 25 24 прописаний в Чернігівській області, Варвинському районі, с.Калиновиця, вул. Жовтнева 39), Стриж Микола (якщо це є його справжнє прізвище, тел. 099 046 72 60). Суть схеми полягає у наступному: 1. Використовуючи позитивну історію на сайті Ларді ФОП Жихарєва О.В. Микола Стриж домовляється із замовником (точніше, експедицією зі сторони замовника) про перевезення, пропонуючи йому меншу ставку, але вимагаючи практично моментальну оплату. Договори оформляють на ТзОВ "Вєра Групп-2011", оскільки ФОП Жихарєв О.В. офіційно не існує. 2. Юрій Олійник від імені ТзОВ "Еко-Клін" укладає договори з перевізником, так само пропонуючи йому переважно завищену ставку, щоб довго не шукати. В результаті, сума оплати за перевезення замовником є суттєво меншою від суми оплати, яку шахраї мають заплатити перевізнику. Проте, ніхто останньої операції проводити не збирається - завдання групи чим швидше вирвати оплату від замовника, пограти дурку на телефонах, скільки потрібно, з перевізником і вчасно знятися. Ще цікаве питання чи ця група все таки українського походження, чи це співчуваючі лугандонським сепаратистам. Інше цікаве питання: поведінка (мотиви) в подібних ситуаціях адміністрації сайту "Ларді-Транс", яке відмовляється блокувати відверто шахрайські акаунти, наприклад, того ж Жихарєва. Всім, хто мав справу із вищезазначеними аферистами та, очевидно, потерпів — прошу звертатися на мейл 90000@i.ua. Хто володіє інформацією про фізичне місце перебування згаданих осіб — також просимо поділитися (можна й за винагороду).


Профі Транс, вони ж працюють від імені ФОП Шевченко Тетяна Вікторівна. Не здатні за вісім місяців оплатити 1600 гривень за перевезення, спочатку перекидають від одного працівника до іншого, потім вже всі не працюють на цій фірмі, причому контактів на офіс теж не мають. Старша ,Юлія Дмитрівна, я так розумію директор - просто зарозуміла хамка, яка себе нічим не утруднює - просто бреше і кладе слухавку. Найцікавіша у цьому всьому позиція адміністрації сайту "Ларді Транс", яка себе як завжди не утруднює будь-яким запобіганням шахрайству


Доброго дня! Підкажіть, хто знає, яка специфіка перевезень з України в Угорщину? Чи потрібні якісь особливі документи, крім дозвола і жовтих-зелених сертифікатів? Чи потрібен TIR Carnet? Чому туди перевізники не хочуть їхати, бо ми туди ще не їздили, але знайомі відмовляють?


[Добрый день,есть груз на Россию и Турцию 0936991482

Тема: Грабеж!!!

Спасибо всем за ответы. Дождь действительно шел всю дорогу. Камеры заднего вида - хороший вариант, но если машин достаточно много, то и денег нужно вложить достаточно много. Есть еще вариант страхования груза - подешевле будет и обеспечивает компенсацию не только при краже, но и при ДТП или скажем пожаре, не дай Бог. Вопрос только в том, действительно ли страховка обеспечит такую компенсацию? Нужно изучать договора. У кого-то, коллеги, есть практика выплат при страховании отвественности перевозчика?

Тема: Грабеж!!!

Суть ситуации такова: небольшой неприметный грузовичок ТАТА (метал.фургон) выезжает с грузом под пломбой со Львова, делает частичные выгрузки в Киеве и Черкассах. Всюду пломбы вскрываются и ставятся вновь. После выгрузки в Черкассах водитель, с его слов, кроме пломбы вешает на задние двери увесистую колодку и с 9-ти вечера до почти двух часов ночи делает 270 км до Полтавы, без остановок, со средней скоростью по трассе 60-70 км/ч (местами до 85 км/ч). Меньше 40 км/ч он движется только в черте города Черкассы, по улицам Киевской и Московской в Кременчуге. Все эти даные согласно GPS-МОНИТОРИНГА. Перед самой Полтавой, в селе Судиевка - водитель останавливается (как-бы настроить навигатор), обнаруживает открытую заднюю дверь. Закрывает ее, движется еще 4 минуты до ближайшей заправки, там стоит 25 минут. С его слов, осматривает автомобиль, пересчитывает груз (в коробках). Потом движется дальше и через 20 минут прибывает на место выгрузки. В полдевятого связывается с офисом, выясняет нехватку 1/4 части коробок на последнюю выгрузку - сообщает о происшествии. Вопрос: возможно ли на скорости в 60-70 км/ч вскрыть металлический фургон, длиною в 5 метров кузова и незаметно для водителя сбросить с него одинадцать коробок, размером 40*40*40.Если нет, то куда улетучился груз? На заправке говорят, в ту ночь никаких особых движений не заметили. Может, у кого-то есть подобный опыт?


Саме цікаве, що перше, що приходить в голову - потрібно до 1 вересня ще хоча б пару машин придбати. А реально - потрібно напевно братися за розум та гідність і відстоювати свої права. Бо виглядає все так, що ці всі дії комплексно направлені дійсно на витіснення з ринку усіх, крім обраних. І не треба тішити себе думкою, що моя фірма більша, ми переживемо. В такому руслі прийде черга до всіх, хто не є членом клану...



2461.2.2. транспортні засоби, що класифікуються за кодами товарних позицій 8702, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД:

Транспортні засоби, що класифікуються за кодами товарних позицій 8702, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД Нові транспортні засоби Що використовувалися
З повною масою до 2500 кг 0,8 1,6
З повною масою від 2500 до 3500 кг 0,9 1,8
З повною масою від 3500 до 5000 кг 1 2,0
З повною масою від 5000 до 8000 кг 1,1 2,2
З повною масою понад
8000 кг 1,34 2,68.






Вид транспортного засобу Ставка податку,гривень
транспортні засоби, що класифікуються за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, та кузови до них, що класифікуються за кодом товарної підпозиції 8707 10 згідно з УКТ ЗЕД, за винятком кузовів товарної категорії
8707 10 10, ввезені на митну територію України “для промислового складання” транспортних засобів відповідно до Митного Тарифу України 5500
транспортні засоби, що класифікуються за кодами товарних позицій 8702, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД” 11000

11000*2,68=29480 грн

Тогда все не так страшно
[/quote]
Я перепрошую, з Вас за "просто так" здирають 30 шт. гривень, додатково до 40 шт. розмитнення і "тогда не все так страшно"? І що дивного, що чинуші роками вдризг розтягують всі гроші на свої маєтки, в результаті - розвалюють дороги, перевізник платить за ремонт доріг в ціні палива раз, при ремонті автомобіля - два, і тепер його ж роблять винуватим, бо він, мовляв возить "перегруз". А чиї фури, крім "Транс-Сервісу" і подібних ходять перегружені? Я, наприклад, перегруз собі на двадцятці ніколи не міг дозволити. Чи Газелі з 2-ма тоннами вантажу дороги розбили?
А легковушка? Європеєць купує, чи продає автомобіль (наприклад VW PASSAT) за 12 тис.дол. Нам, щоб мати право користуватися ним в Україні потрібно викласти ще 12 тис.дол.США. Це при умові, що машина не старша 8 років. Тоді ще 800 дол.США пенсійного фонду при реєстрації в МРЕВ. Це ще без всіх лівих і правих платежів по самій реєстрації. І тепер ще 14 740 гривень (1800 дол.США) за утилізацію. А ще збір за купівлю валюти таки введуть. А якщо я захочу цей автомобіль продати (бо він скажімо мені не підійшов, або змінилися обставини) - то ще й податок на дохід (1-5 % вартості угоди). Це нормально?
P.S.:Нічого особистого. Просто дивує, наскільки нам всім вистарчає терпіння чи нікчемності зносити подібні знущання. "Незалежна ненька" вже давно перетворилася на суспільство-пародію. Це точно, не ту країну Гондурасом назвали (знову ж таки нічого особистого, маю на увазі Гондурас)


Львовские транспортники уже массово и методически составляют акты об нарушении законодательстве о транспорте в связи с отсутвием тахографов на автомобилях, осуществляющих внутренние перевозки грузов, в частности и на Газелях. Сначала было немножко смешно, но похоже что нам на голову все-таки свалился новый менингит. После небольшого рысканья в нормативной базе вырисовывается следующая картина: согласно п.6.1 "Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів" (Приказ Минтранссвязи №340 от 7.06.2010 г.) грузовые автомобили с полной массой свыше 3,5 т должны быть оборудованы тахографами. Правда, этот пункт стает обязательным для автомобилей, осуществляющих перевозку опасных грузов - с 1 июня 2012 года, для автомобилей полной масссой свыше 12 тонн - с 1 июня 2013 года, для автомобилей полной масссой от 3,5 до 12 тонн - с 1 июня 2015 года.Вроде бы времы еще есть, а Газели вообще не попадают под требование об обязательной установке тахографов (масса до 3,5 т). Но, в этом же положении сущесвует п.6.3, согласно которому "Водитель, управляющий ТС,не оборудованым тахографом, ведет индивидуальную контрольную книжку. Поскольку требования Положения распространяются на автомобильных перевозчиков и водителей, осуществляющих внутренние перевозки пассажиров и/или грузов колесными ТС, мягко и ненавязчиво получается, что уже с момента опубликования этого приказа (а это произошло еще летом прошлого года) все автоперевозчики (а точнее, их водители) в независимости от полной массы автомобиля должны вести эту самую инд.контрольную книжку. Правда, прямого положения об ответсвенности за отсутствие таковой книжки я пока не нашел, в Законе "Об автомобильном транспорте" предусмотрена ответсвенность в размере 20 необлагаемых минимумов за нарушение режима труда и отдыха водителей.К тем, кто уже сталкивался с подобным три вопроса: 1.Возможно ли "пришитие" ответсвенности в 20 необлагаемых минимумов к отсутсвию инд.контрольной книжки, в частности когда тахограф на данном автомобиле не есть обязательным; 2. Как заполнять эту книжку: прошивать ли ее листы в одну книгу, какой учетный период можно использовать (в границах одного рейса, или скажем трех разных); 3. Какой режим работы водителя соответсвует законодательству (тоисть, сколько по максимуму можно ехать, и сколько после этого нужно стоять. Ну и риторический вопрос - кто за все это будет платить, если скажем Газель час едет с базы к месту загрузки, два часа стоит под загрузкой и час потом должна возвращаться на базу. На все-про все для клиента остается четыре часа...



До:
Городоцького районного суду

Позивач:

Відповідач:
УДАЇ УМВС України в Львівській обл в особі інспектора ЛП ВДАІ з ОАТ ДАІ
Городоцького р-ну ст..лейтенанта міліції С

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про визнання протиправною та скасування постанови про накладення
адміністративного стягнення за порушення Правил дорожнього руху
України, закриття провадження по справі про адміністративне
правопорушення від 26.04.2010 №ВС .

Цей позов підлягає розгляду в судах на підставі ст.288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи. Постанова ДАІ про притягнення до адміністративної відповідальності є правовим актом та стосується інтересів конкретної особи (порушника), тобто є актом індивідуальної дії, тому керуючись ч.2 ст.19 КАСУ прошу розглянути позов про її скасування адміністративним судом за місцем проживання позивача.
12 червня 2010 року на мою домашню адресу поштою надійшла Постанова ВС № від 26 квітня 2010 р. в справі про адміністративне правопорушення, згідно з якою мене притягнуто до адміністративної відповідальності і накладено на мене адмінстягнення у вигляді штрафу 340 гривень, а у випадку несплати мною штрафу протягом 15 днів органи державної виконавчої служби зобов`язано стягнути з мене подвійний розмір штрафу (680 гривень). Прибувши з відрядження 30 червня 2010 року я ознайомився з цією Постановою і співставляючи дані, вказані в ній з реальними подіями я дійшов висновку, що йдеться про наступне:
26 березня 2010 р. (дату звіряю зі шляховими листами підприємства, на якому працюю) близько 15 год в районі м.Любар Житомирської області (можливо й 176 км автодороги Біла Церква-Кременець) мене при керуванні автопоїздом у складі автомобіля ДАФ (держ.номер ВС ВХ) та напівпричіпа SHMITZ (держ.номер ВС ХТ)зупинили інспектори ДАІ і після зовнішнього огляду транспортного засобу і документів заявили, що записи в тимчасовому реєстраційному талони напівпричепа про тип кузова не відповідають дійсності, бо він являється не бортовим, а фургоном. Я телефонним зв`язком з`єднався з власником напівпричепа Х., який пояснив інспекторам, що даний напівпричіп був ввезений в Україну, пройшов митне оформлення і два рази переєстровувався органами ДАІ в такому вигляді, як він є і ніколи не переобладнувався. При митній реєстрації та переєстрації, відповідно до «Інструкції про проведення держ.реєстрації, переєстрації та обліку транспортних засобів…», затвердженої наказом МВС України № 335 від 10.04.2002 р. звичайно ж проводилась платна експертиза транспортного засобу уповноваженими для цього експертами, всі дані були перевірені і внесені в реєстраційні документи. Обґрунтувати своє твердження нормативними документами інспектор не зміг, натомість повідомив, що колір в документах також вказаний неправильно, бо він не чорний, а сірий. Даний напівпричіп являється бортовою платформою чорного кольору з сірим тентом типу «шторка» та дверима ззаду фабричного виробництва всесвітньо відомої марки SHMITZ і ніколи не переобладнувався. Саме спираючись на наявність дверей і сірий колір тента інспектор вказував на неправильність вказання типу кузова і кольору напівпричепа в реєстраційних документах. На слова про те, що колір причепа визначається за кольором рами (саме так стверджували експерти при переєстрації в МРЕВ), а значить є чорним і пропозицію скласти протокол, не затримувати автопоїзд з вантажем в дорозі і продовжити спір в суді інспектор ДПС відповів намаганням вилучити талон державного технічного огляду. На прохання власника напівпричепа Х. інспектор ДПС вказав своє прізвище і дав номер телефону «гарячої лінії» управління ДАІ Житомирської області, який при дзвінку на нього виявився номером телефону безпосередньо районного відділення ВДАІ, де працює інспектор. Там нам порадили «вирішити всі проблеми на місці», на що Х. заявив що ніяких грошей давати не буде і вимагає відпустити автопоїзд. В райвідділі ДАІ запевнили, що передзвонять на місце події і проблема залагодиться. Проте через кілька хвилин інспектор ДАІ (на жаль, я вже зараз не можу пригадати його прізвища) здійснив повторний огляд і сказав, що на одному з дванадцяти коліс автопоїзда в одному місці(!) протектор менший за дозволений, прийнявся складати протокол і звернувся до водія з вимогою здати талон техогляду. Х. в мережі інтернет знайшов номер телефону «гарячої лінії» обласного управління ДАІ, зателефонував туди і попросив зареєструвати скаргу на дії працівників ДАІ. Там уточнили місце подій і прізвище інспектора, пообіцяли розібратися в проблемі. Через кілька хвилин інспектор підійшов до мене та попросив дати свідчення в пояснювальній записці, яку він склав керівництву, а потім віддав документи попросив не ображатися і побажав щасливої дороги. Жодного протоколу на місці ми не складали і я ніде, крім пояснювальної записки інспектора ДПС не розписувався.
Вже в кінці квітня 2010 року, при переоформленні тимчасового реєстраційного талону на постійний техпаспорт Х., пам`ятаючи про цю ситуацію, уточняв і навіть настоював, звертаючись до працівників Львівського МРЕВ про правильне вказання в документах типу кузова. Проте інспектор з розшуку О., заст..нач.МРЕВ М. та нач.МРЕВ П. виявили переконання, що тип кузова визначений правильно. Окрім того, ні в загальнодоступних нормативно-методичних матеріалах, ні в документах автомобільних експертів взагалі не виявлено норм, згідно яких класифікуються кузови вантажних автомобілів. Проте я пропоную не заглиблюватися в дискусію, а звернути увагу на сам спосіб розгляду інспектором ДАІ спірного адміністративного правопорушення:
Наскільки я розумію, інспектор ЛП ВДАІ з ОАТ Городоцького р-ну ст.лейтенант міліції С., керуючись част. шостої ст..258 Кодексу України про адміністративні правопорушення розглянув дану справу і виніс вищевказану Постанову в справі про адміністративне правопорушення. Проте дана норма стосується лише правопорушень, виявлених:«у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованого за допомогою
працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що
мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і
кінозйомки, відеозапису». Нічого подібного в цій ситуації не використовувалося, зрозуміло що ніяких відео-фотоматеріалів працівники ДАІ в своєму розпорядженні не мали, та й сама природа інкримінованого мені правопорушення виключає використання автоматично працюючих технічних засобів. Окрім того, згідно част.4 ст.258 якщо звинувачена особа оспорює дії працівників ДАІ, то останні зобов`язані в будь-якому випадку скласти протокол, який потім використовується як додаток до Постанови. Отже, співробітники ДАІ навіть при виявленні правопорушення зобов`язані були згідно ст.254 КУпАП скласти протокол про адміністративне правопорушення, де вказуються усі дані необхідні для розгляду справи по суті, в тому числі й докази та пояснення особи. Ст.лейтенант міліції С. спираючись на ст.283 КУпАП, без наявності протоколу і без моєї участі розглядає дану справу і виносить Постанову ВС № від 26.04.2010 р. в справі про адміністративне правопорушення. Щодо такого розгляду, особливо враховуючи , що сам факт скоєння мною правопорушення є суперечливим і недоведеним, я маю наступні заперечення:

1. В зв`язку з відсутністю Протоколу про адміністративне правопорушення (порушення ст..254,256,258 КУпАП) , де мали б бути зафіксовані докази, розгляді справи без моєї участі (пряме порушення всіх моїх прав, передбачених ст..268 КУпАП) інспектор ДАІ не міг встановити наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність моєї особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи, як це передбачено ст.251 КУпАП, чим прямо порушив ст.252,279,280 КУпАП і не забезпечив виконання завдань провадження в справах про адміністративні порушення згідно ст.. 245 КУпАП.
2. Дана Постанова винесена 26 квітня 2010 року, а мені, згідно з записом в ній самій, надіслана 02 червня 2010 року, чим грубо порушено строки, визначені ст. 285 КУпАП. Відповідно мене позбавлено можливості вчасно оскаржити винесення такої постанови, як це передбачено ст.287-289КУпАП.
Враховуючі вищевикладене вважаю, що постанова ВС по справі про адміністративне правопорушення від 26 квітня 2010 року винесена з порушеннями моїх прав та чинного законодавства, є необґрунтованою, незаконною та підлягає скасуванню. Згідно ст.72 КАСУ в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Відповідно до ч. 5 ст. 288 КУпАП, особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.
На підставі викладеного, керуючись статтями 287, 288, 289 Кодексу України про адміністративні правопорушення та ст. 2,6-11,18,19,71 Кодексу адміністративного судочинства України, –

ПРОШУ:
1.Відповідно до ч. 5 ст. 288 КУпАП звільнити мене від сплати державного мита.
2.В зв`язку з грубим порушенням інспектором ЛП ВДАІ з ОАТ Городоцького р-ну ст.лейтенантом міліції С. строків, передбачених ст..285 КУпАП при надсиланні постанови про адміністративне правопорушення та перебуванням мене у відрядженні (копія відрядного листа додається)поновити моє право на оскарження винесеної постанови та прийняти даний позов до розгляду.
2.Постанову по справі про адміністративне правопорушення від 26.04.2010 року ВС№, про накладення на мене – Г. адміністративного стягнення по ст. 121 ч.1 КУпАП в розмірі 340 (триста сорок) гривень визнати протиправною (прийняту з порушеннями ст.ст.245,252,254,256,258,268,279,280,285 КУпАП) та скасувати.
4. Провадження по адміністративній справі – закрити, відповідно до п. 6 ст. 247 КУпАП в зв’язку зі скасуванням акта, який встановлює адміністративну відповідальність.


ДОДАТКИ:
1. Копія постанови по справі про адміністративне правопорушення від 26.04.2010 року №ВС – 1 аркуш.

2. Копія шляхового листа – 1 аркуш.



«01» липня 2010 року ________________ Г.


Як бачите - аналогічна ситуація.Позов судом задоволено, постанову скасовано


Извините, но опять возвращаюсь к фирме "Люкс Логистик Сервис". Ребята, похоже, обнаглевшие кидаловы. Почему обнаглевшие? - Потому-что прут до последнего.С 3 декабря прошло 3,5 мес.Денег ни копейки, мол мы должны быть сыты обещаниями. Вчера до проведения рассчета придержана осуществляемая сейчас для них же перевозка Львов-Днепр.Вы думаете они позвонили, извинились и проплатили деньги? Нет, эти суперпуперлюксовые логистики спросили: "чего вы там чудите?" и уже почти сутки пробуют нас нагрузить милицией. И еще наверное удивляются: чего это они оборзели, им же сказали "Арбайтен!", а они не хотят работать, деньги какие-то требуют.Им что для нас задаром трудно грузы повозить?
Я это к чему? Всем кто от них пострадал нужно наверное объдиняться и подавать заявление в милицию о масовом мошеничестве, совершеноом организованной группой лиц.


Пользователей: 16
Горбаненко А. Г., ЧП, Гурдин О Н, ЧП, Львовкульттовары, ЧП, Карпенко А. И., ЧП, Эльф, ЧП, Пастушенко В. В., ЧП, Люкс Логистик Сервис,ООО, Саранчук О. Н., СПД, Грибельник В. П., ЧП, Тахографические Системы, ЧП, Волотовский А. А., ЧП, Гаврилина Н. С., ЧП, Разумный А. Д., ФЛ-П, Ничипорук , ЧП, Регина, ЧП, Костенко А. С., СПД


А что виновники торжества скажут????


А они до сих пор молчат, видимо отбиваются от угрызений совести... Нам вообще-то повезло, мы думали нужно будет "приостановливать" перевозку где-то посреди нашей необъятной родины, в чужом городе... А мы у себя дома, сейчас машинку выгрузим - и она пойдет в работу, а "партнеры" пускай чешутся. Нам спешить вообще некуда, тем более по "приостановленой перевозке" даже срок доставки не обусловлен. Да и какая разница теперь?..


В связи с финансовой непорядочностью экспедиции с громким названием "Люкс Логистик Сервис" приостановлено для нее осуществление перевозки по маршруту Львов-Днепропетровск (срок доставки в договоре не оговорен). Здесь это уведомление размещено, для того чтобы:
1. Стражи порядки, если таковые сочтут нужным вмешаться в такой хозяйственный спор сразу имели ввиду что "воры" о своем "злодеянии" в интернете не кричат. Это я к тому, что руководство этой "проффесиональной" конторы, продолжая свою люксово-сервисную логистическую деятельность, вместо того чтобы извиниться и погасить однотысячный долг провозгласило, что от долга они не отказываются, но платить не собираются, то есть свой долг нам они прощают. А в милицию подадут заявление, что мы у них украли груз. Поэтому мы кроме факсовой отправки претензии решили разместить ее здесь, у всех на виду, и конечно уведомим об этом главных героев.
2. Другие наши (и не только наши)должники имели ввиду эту ситуацию и понимали, что никто никому дарить ничего не собирается. Сегодня вместе с грузом "Люкс Сервис Логистика" у нас на базе осталась машина с грузом еще одного должника, но с ним беседа пока идет в немножко более конструктивном русле, поэтому их названия к позорному столбу пока не будем выносить
3. Участники рынка грузоперевозок более активно защищали свой труд, потому что обидно иногда до слез. Особенно, в псоледний год...
Итак, это для Вас, уважаемый "Люкс Логистик Сервис", чтоб Вы не бились в праведных слезах, что у Вас украли груз, следовавший по маршруту Львов-Днепроперовск:

Фізична особа-підприємець
Хавич Андрій Романович
ТзОВ «ЛЮКС Логістик Сервіс»
49000 м. Дніпропетровськ, вул. Ударників ,27ЄДРПОУ : 33631639 Р/Р : 2600866139 Банк : АКБ“Райфайзен Банк Україна” м. Київ МФО : 380805

Претензія від 17 березня 2010 року
про задоволення грошової заборгованості
в розмірі 1049,58 грн.
та попередню оплату вартості перевезення в розмірі 2000,00 грн.

Згідно Договору транспортного перевезення № ТДП від 03 грудня 2009 року та Заявки також від 3 грудня 2009 року , укладених між нашим підприємст-вом, ФОП Хавич Андрій Романович та ТзОВ «ЛЮКС Логістик Сервіс», нами нада-но Вам послуги з перевезення вантажу по маршруту Дніпропетровськ-Запоріжжя(2)-Мелітополь на суму 1 000 грн. 00 коп., що підтверджується товарно-транспортними накладними та іншими первинними документами. Усі витребувані підтверджуючі документи були Вами отримані 12 грудня 2009 року (підтвер-джується повідомленням Укрпошти). Оплату за отримані послуги ТзОВ «ЛЮКС Ло-гістик Сервіс» згідно Договору зобов`язувалось провести на умовах відтер-мінування 10 банківських діб на умовах переводу «софт по ТТН», але до сьо-годнішнього дня спромоглося цього зробити.
Усі усні звернення з вимогою оплатити вартість перевезення не були Вами задоволені. Відповідно до ст. 526 Цивільного кодексу України зобов’язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог зако-нодавства.
Окрім того, згідно ст.625 ЦК України боржник, який прострочив ви-конання грошового зобов’язання, повинен сплатити три проценти річних з про-строченої суми,що становить 7,64 грн. та компенсувати кредитору інфляційні втрати, що становлять 41,94 грн.(розрахунок додається).
Оскільки Ваше підприємство грубо і систематично не виконує свої фінансові зобов`язання, ігнорує численні усні попередження (хоча згідно ст. 6 Госпо-дарського процесуального кодексу України , підприємства та організації,що порушили майнові права та законні інтереси інших підприємств та організа-цій зобов`язані поновити їх не чекаючи пред`явлення претензій ) і не здійс-нює оплату в добровільному порядку,вимагаємо: негайно ( 17-18 березня 2010 року)перерахувати на вказаний в Договорі картковий рахунок № 6762462039289423 в АБ ”Приват банк” заборговану суму, що складає на сьогод-нішній день 1049 грн.58 коп.
В ситуації, що склалася вважаємо неможливим до погашення Вами забор-гованості подальше надання Вам будь-яких послуг з перевезення вантажів, в тому числі таких, що вже перебувають в процесі виконання, тому повідом-ляємо Вас про призупинення на цей час будь-яких угод між нашими Сторонами. Також через Вашу фінансову непорядність, керуючись законодавчими та норма-тивними актами України, загальноприйнятою практикою ведення господарської діяльності в сфері вантажних перевезень, вважаємо неприйнятною подальшу співпрацю без здійснення Вами передоплати за отримувані послуги, тому про-понуємо перерахувати грошові кошти в сумі 2000 (дві тисячі) гривень, перед-бачені Договором № ТДП від 3 березня 2010 року та Заявкою № 548 від 17 бе-резня 2010 року разом з протермінованою заборгованістю в сумі 1049 грн. 58 коп. на вищевказаний картковий рахунок № ____________ в АКБ ”Приват банк” задля забезпечення можливості виконання нами тих перевезень, що за-раз відбуваються і закінчення будь-яких комерційних зв`язків між нашими підприємствами.
Ставимо Вас до відома ,що згідно ст.7 ГПКУ підприємства та органі-зації,що одержали претензію зобов`язані задовільнити законні вимоги заяв-ника. Всі документи необхідні для рогляду даної претензії є у Вас в наяв-ності.
В разі порушення термінів розгляду претензії чи залишення її без відповіді,законом передбачена додаткова відповідальність за ст.9 ГПКУ. Попереджаємо також, що у випадку неперерахування Вами вказаної суми у вка-зані терміни ми будемо змушені вжити усіх дозволених українським законо-давством засобів, за всі порушення фінансових зобов`язань будуть нарахо-вані відповідні компенсаційні та штрафні санкції, дану справу з відпо-відним юридичним супроводом відразу ж буде передано для розгляду у Госпо-дарський суд. Хочемо також зауважити, що у випадку прийняття відповідного рішення Ваша організація зобов`язана буде відшкодувати позивачеві усі по-несені судові та юридичні витрати, що радикально збільшать суми Ваших втрат. В той же час інформація про Вашу непорядність, як партнера чи контрагента буде розповсюджена у відповідних бізнесових загальнонаціо-нальних, регіональних та галузевих носіях інформації.
Стверджуємо: володіючи багаторазовим досвідом стягнення заборгованос-тей в судовому порядку, впевнені, що ТзОВ„ ЛЮКС Логістик Сервіс ” немож-ливо уникнути виконання своїх фінансових зобов`язань.
Додаток:
1. Розрахунок суми штрафних та компенсаційних виплат ФОП Хавич А.Р. до ТзОВ “ ЛЮКС Логістик Сервіс ”, станом на 17 березня 2010 року.

___________ Хавич А.Р.


Главный вопрос - как не повторить печального опыта (в некоторых, правда, случаях не совсем печального) всех предыдущих попыток создания разного сорта объединений операторов рынка грузоперевозок. Например, большинства прошлогодних ассоциаций. Ведь нужно объединять большое количество людей и даже юридических лиц (т.е. групп людей), в другом случае такое объединение теряет смысл. А чем больше людей, тем больше мнений и разностей интересов - это аксиома. Значит нужно выделить и главное правильно сформулировать важные для всех задачи и цели, вокруг которых и объединятся. Я за, Руслан, можно еще раз пробовать - выхода то нету. Почему-то некоторые другие отраслевые ассоциации успешно работают, в т.ч. и АсМАП, а вот с внутриукраинскими перевозками проблемма. Или может я и некоторые другие участники рынка не знаем об существовании таких удачных примеров. С ув.Андрей


Все Вы, коллеги, правильно и разумно говорите. И со всем, или почти со всем я с Вами согласен. Никто не вправе запретить гражданину Украины выбирать как, где и на кого ему работать, быть наемным работником или предпринимателем. Насчет мотивации и формирования команды тоже полностью согласен с изложенными мнениями и всегда в работе пытаюсь руководствоваться подобными мыслями. Но одной из главных функций руководителя есть справедливое распределение полученных доходов между создателями этого дохода. Соотвественно, если на фирме работает 30 человек между ними нужно Справедливо! распределить полученный доход, да еще так чтобы и предприятие и его владелец не остались в убытке, потому что главной задачей существования любого предприятия есть получение прибыли. Вот с кем тогда делить 50/50 доход - с логистом? Хорошо. А сколько дать шоферу? Еще 50?. Хорошо. А что дать бухгалтеру, касиру, механику и т.д.? Или они не берут участия в создании дохода? А за какие деньги покрывать все остальные расходы предприятия, ведь чтобы обеспечить нормальную стабильную работу одной табуретки мало? А почему именно с логистом делить доход 50/50, ведь если даже идет речь об экспедировании, то в работе над документами задействованы бухгалтер или юрист или еще кто-то. Почему 50 % не дать им? Потому что логист поднял трубку, когда ему позвонил давно наработанный фирмой заказчик и он дал ему номера машинки и телефон водителя давно наработанного перевозчика? А меня сразу спросят, а если логист сам нашел клиента и перевозчика, и организовал перевозку, должен ли он получить 50 % дохода фирмы?
Но вопрос не в том, потому именно вот это понимание справедливого распределения заработанного фирмой дохода у каждого субъективно, потому что каждый смотрит со своей колокольни. И с методами формирования команды или построения рабочих процессов, и с членами этой команды не все могут быть согласны. И это нормально, потому что сколько людей, столько мнений. Кроме того, у человека могут возникать различные личные обстоятельства, он может в конце концов не выдерживать заданного рабочего ритма, считать что он не должен треть жизни тратить на работу. Я видел много примеров, когда люди делали явно неправильный выбор и теряли в деньгах вплоть до полного безденежья и долговых ям, но все равно набивали и набивают себе шишки, пытаясь быть гордым и самостоятельным. Поэтому, при известной численности трудового коллектива всегда присутсвует естественный процесс движения кадров. Вопрос в том, вправе ли человек уволившись с работы придти на другую работу и положить к ногам нового хозяина наработки старого места работы, тоисть наработки крополивого труда его бывшего коллектива людей? Или создать свой так называемый бизнес и использовать опять же наработанные не им или не только им связи и процессы конкретно только для своих корыстных целей?
В используемых в украинской практике коллективных договорах присутсвует понятие конфиденциальности полученной на рабочем месте информации. Поэтому при предупреждении сотрудника о недопустимости использования таковой, теоретически можна обращаться с судебным иском. Вопрос в практической целесообразности из-за туманности конечного результата. Можно наверное закладывать в трудовые контракты отвественность за некоторые действия бывших или действующих сотрудников, но глядя на бардак в стране опять же задумываешся об конечных результатах. А вот если подобные кордабалеты исполняет твой действующий, нормально функционирующий сотрудник и получается, нагло ворует, это тоже можно оправдать его несогласием с системой мотивации или сформированной команды? Да каждый свободен делать что хочет, но не причиняя вред никому другому. Поэтому будь любезен, нормально конкретно скажи, что меня вот это и это не устраивает, или вообще ничего не говори,а просто напиши заявление об уходе, это твое личное дело - и через две недели ты свободная птица. Но оставь на старой работе все старое, а на новой используй новое. А если ты чуствуешь в себе силы создавать и развивать новое свое собственное дело, так Бог в помощь, я сам помогу где советом а где и конкретной помощью. Но используй именно эти свои личние силы а не чьи-то чужие наработки, начинай с чистого листа, тебе и так остаются полученные на работе опыт и знания (этого не отнимет никто). Как объяснить водителю, что он к примеру год-два напрягался, чтобы привязать к себе заказчика, а теперь должен простаивать или напрягаться под нового заказчика и новую работу, потому что диспетчер оказался шустрый, слишком инициативный и не совсем моральный? Для меня любой хороший водитель не хуже любого хорошего логиста. Вот такое мое мнение.


Работает предприятие на украинском рынке, допустим, грузовых перевозок. Почему допустим - да потому что описаные ниже явления по моим наблюдениям присущи в любой отрасли отечественной экономики и не только экономики. Так вот, работает себе, трудовой коллектив трудится, рвет спину, чтобы угодить клиенту. Соответсвенно, нарабатываются постоянные связи: фирма, тобиш команда людей (каждый на своей должности) работает проффесионально, отвественно, клиенты и партнеры это ценят. И тут какой-то из самых продвинутых членов этой самой команды решает: а чего-то это я должен получать часть из общего котла, если могу забрать все. Когда он ,скажем, водитель, то ему нужно купить машину, проявить известную сноровку и подлезть на старые места уже в новом качестве - не простого водилы, а Хозяина. Сноровка нужна небольшая, потому-что всегда можна сбросить пару десятков рубликов стоимости фрахта, выгодно это ему будет или нет это уже другой вопрос. Подавляющее большинство считает, что быть хозяином все равно выгоднее, даже если тебе платят за перевозку на уровне твоей старой зарплаты водителя. То что ты вложил деньги в машину не считается - ну не подобает украинскому гражданину, чтобы его эксплуатировал любой, пусть даже самый распрекрасный капиталист. Если этот проныра работает, скажем логистом, то ему в сто раз проще: покупать ничего не нужно, берешь самых интересных заказчиков фирмы, подбираешь под их потребности самых надежных перевозчиков фирмы (я предполагаю вариант, что каждая более-менее устойчивая транспортная фирма привлекает к работе и чужие машинки, потому-что как правило при пиковых нагрузках своих машин не хватает) или в крайнем случае находишь пару новых перевозчиков - и все! ты очередной табуреточник, а в твоем кармане оседает раза в два-четыре больше прибыли с каждого конкретного рейса. Правда, потом розовый туман в большинстве случаев быстро рассеивается, и общая прибыль от бизнес-инициативы оказывается меньше прежней зарплаты, а проблем в несколько раз больше, но это уже другая сказка. В любом случае предприятие несет реальные потери и вынуждено опять компенсировать потерянные связи новыми. Вопрос: как защититься такому предприятию, чтобы плодами неоднолетнего труда целого коллектива не пользовался один человек. Я вижу всего два варианта: 1.подписывать трудовые контракты с заложенными денежными санкциями и использовать существующее в трудовом законодательстве Украины понятие конфиденциальности коммерческой информации. Но в условиях украинской судебно-юридической практики с учетом труднодоказуемости в суде некоторых нюансов подобного дела этот вариант вызывает мало оптимизма. 2.привлечение криминальных или силовых (не хочу писать правоохранительных, хотя сочетание в данном контексте для остального мира наверное уникальное)структур, что в силу этических и других соображений тоже непонятно насколько эфективно. Так вот, есть еще варианты или нет?


ЦитатаЦитата (ЧП "Регина", 12.10.2009 00:42):

Генпрокуратура и СБУ займется несговорчивыми должниками банка «Надра». Списки уже готовы
10.10.09 12:43
«Бизнес Гид»
Банк «Надра» проводит профилактическую работу с недобросовестными заемщиками. Уже созданы рабочие группы в составе специалистов банка и представителей НБУ, которые попытаются договориться с должниками. Об этом «Бизнес Гиду» сообщили в пресс-службе банка.

Как говорится в сообщении, банк «Надра» на протяжении пяти дней планирует провести переговоры с недобросовестными заемщиками – физическими лицами, общая задолженность которых составляет 1,5 млрд. гривен, представителями малого и среднего бизнеса, сумма задолженности которых составляет 658 млн. гривен, и клиентами корпоративного бизнеса, задолженность которых составляет 6,4 млрд. гривен.

По состоянию на 9 октября в целом по банку было проведено с заемщиками более 400 встреч. 10% от общего количества запланированных встреч с недобросовестными заемщиками не состоялись, так как клиенты отказались участвовать в переговорах с Рабочей группой. В связи с этим, банк сегодня сформирует списки с этими заемщиками для передачи их в понедельник в СБУ и Генеральную прокуратуру.

Сегодня, 10 октября, Рабочие группы планируют провести 838 встреч с заемщиками.

Напомним, что работа с недобросовестными заемщиками проводится во исполнение Указа Президента Украины № 813/2009 «О мерах по обеспечению восстановления стабильности в банковской системе».
http://biznesgid.com.ua/news/10.10.09/7892.html


Как и предполагалось...



Александр.

Мы еще в ноябре-декабре 2008 года ходили по отделениям банка "Надра" с тещой друга, у которой в этом банке был заморожен депозит, и предлагали: давайте перекроем ее депозит моим кредитом - она постепенно от меня получит деньги, а я хоть немного за счет банковских процентов компенсирую свои курсовые потери. Но эти страдальцы ни в какую не соглашались: зачем же, кредит я все равно возвращаю, причем с процентами, а депозиты можна годами не отдавать (или отдать при курсе, скажем 1 дол.=20 грн., или когда инфляция гривну съест). Другая илюстрация: недавно получил от Укргазбанка гневное, полное возмущения, письмо за просрочку ежемесячного платежа по кредиту где-то на две недели. Но они сейчас уже не помнят, что именно из-за их банка в разгар кризиса в январе-марте 2009 года мы не могли ни провести платежки по две недели, ни снять наличные со счетов, из-за чего срывались поставки товара а машины ездили вообще непонятно на какие деньги. Потом переводили счета в другие банки, придумывали хитромудрые схемы обналичывания денег, опять несли существенные временные и финансовые потери. В мае Укргазбанк в лице руководителей отделений извинился, пообещал нормальную работу и мы опять, принимая его за партнера, еще ни в чем не будучи уверенными, вернули обороты в их банк. А теперь, когда государственный бюджет опять же счет в том числе и наших денег влил в Укргазбанк средства так они неожиданно стали белыми и пушистыми, а мы - "недобросовестными заемщиками", из кожи вон вылезающие, чтобы выполнять подписаные кредитные договора. Я пдозреваю, что это мало кому интересно, но как говорил великий Этош: "Клянусь, обидно, ну..." За кого нас эта страна имеет?