trucksnearme
Просмотр сообщений Матюк Н. И., ФОП

ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 29.10.2018 21:41):
ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 29.10.2018 21:28):
ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 29.10.2018 21:17):
ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 29.10.2018 21:03):
Давайте рахувати. Ремень витримує нагрузку 2,5 тони це на розтяг, якщо ремень кільцем то 5 тон. Припустимо потрібно везти дуб 18 м.куб-22 тони. В більшості своїй він іде довжиною 3 метри. Грузиться на чотири горки. 22тони/4=5,5 тони. Одну горку ви зв'язуєте трьома ремнями. 3*2,5=7,5 тон. Або 3*5=15 тон. Можна зв'язати так, як кажуть німаки. На кожну тону один ремень. І яка тоді різниця є борти чи немає.
Похвально, 18 куб-22 тонны?! Вы видели по сколько кубов заявки?!
Говорите ремень на разрыв 5,5?! Собрались новыми ремнями обвязывать?! 
А реалии таковы, что в заявках 30 кубов...Те кто возил доску, со мной согласятся, что доска при перевозке дает утряску и приходится за ремнями в дороге следить, но это мелочи. Самое интересное, это когда бревна начнут по этой пирамиде залазить между друг другом и это создаст такую силу, что не один ремень не выдержит, упущу момент изменения центробежной силы груза при маневрах...

А как выразились выше, что возят "дуб" в шторах, так как не глянешь одни ВС и АО в рефах зерно тягают по 40 с верхней загрузкой...Говорите приспосабливаться нужно?! Ну-ну...
А Ви бачили заявки по 30 куб. дуба? Чи може Ви бачили заявки на тентовану машину без рогів для перевезення сосни чи іншого тонкоміра? Мені більше 18 куб. дуба не потрапляло на очі. А якщо не маєш в достатній кількості нормальних ремнів то й не дивись у ту сторону.
А что мы тут обсуждаем сухой кругляк дуба который должен весить 950 кг?!  В принципе, мне одно если кто то будет возить шторами подобные грузы, как и в рефах цемент...
Бесполезная дискуссия, и сводится к тому не как безопасно вести бизнес, а как поубивать участников дорожнего движения и сбить ставки...

Мне эта тема не интересна, а Вы собственно можете возить эти кругляки, монтировкой ремни подтягивать, раз Вам это нравится...Удачи.
Так чого встрявати в розмову, і поучати інших в тому в чому сам не маєш досвіду. А про ставки так не всі мають бажання тягати пиво-воду намотуючи кілометри.
На рахунок досвіду, у мене він з 1994 року...А ле я не на стільки дурній, щоб мати собі неприємності замість коштів...Ви шановний, можите і далі розповідати, як кльово возити дуб контрабасом у шторі поки за яйця не візьмуть.
От чудний чоловік, а хто сказав що контрабасом за кордон. Дуб возиться в межах України, на переробку. Переробляють його на шпон, паркет, паркетну дошку, меблі та ін. Менше читайте на ніч совєтські газети. У Вас пане, досвід в перевезеннях з 1994 року то певне вже маєте солідний парк машин? І шо ото Вас заставляє в нічний час розговори розговарівать з недосвідченими перевізниками, до всього ще й дармовозами))) Чи може у Вас просто перший запис в трудовій 1994 року))) Чи може права з 1994 року)))
В подтверждении своих слов, могу сказать что есть в Закарпатье переробщик дуба...Стулья в основном делает...Вы не туда лохов ищите?! По поводу парка, мне не нужен парк, мне хватает одной колесить по миру...У Вас мерило гнилое...
Я взагалі нікого не шукаю. І ніколи не шукав. Сам возив і більш менш пояснив, як це робиться. Мені все одно повезе той дуб хтось чи ні. Про Закарпаття мови не було. Здається на початку була мова про Долина-Львів. До речі про ставки. На дубах раніше добре платили, а тепер як багато хто побачив що нічого в тому складного чи страшного немає то ставки попадали. Сам тиждень назад дзвонив за дуби, так там ставка майже як на палєтний груз. Я відмовився.
А про остальне, то пане не будьте такі зверхні, я памятаю ті часи коли у Вас на цьому форумі було 100 повідомлень а не 9000 як зараз. 


ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 29.10.2018 21:28):
ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 29.10.2018 21:17):
ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 29.10.2018 21:03):
Давайте рахувати. Ремень витримує нагрузку 2,5 тони це на розтяг, якщо ремень кільцем то 5 тон. Припустимо потрібно везти дуб 18 м.куб-22 тони. В більшості своїй він іде довжиною 3 метри. Грузиться на чотири горки. 22тони/4=5,5 тони. Одну горку ви зв'язуєте трьома ремнями. 3*2,5=7,5 тон. Або 3*5=15 тон. Можна зв'язати так, як кажуть німаки. На кожну тону один ремень. І яка тоді різниця є борти чи немає.
Похвально, 18 куб-22 тонны?! Вы видели по сколько кубов заявки?!
Говорите ремень на разрыв 5,5?! Собрались новыми ремнями обвязывать?! 
А реалии таковы, что в заявках 30 кубов...Те кто возил доску, со мной согласятся, что доска при перевозке дает утряску и приходится за ремнями в дороге следить, но это мелочи. Самое интересное, это когда бревна начнут по этой пирамиде залазить между друг другом и это создаст такую силу, что не один ремень не выдержит, упущу момент изменения центробежной силы груза при маневрах...

А как выразились выше, что возят "дуб" в шторах, так как не глянешь одни ВС и АО в рефах зерно тягают по 40 с верхней загрузкой...Говорите приспосабливаться нужно?! Ну-ну...
А Ви бачили заявки по 30 куб. дуба? Чи може Ви бачили заявки на тентовану машину без рогів для перевезення сосни чи іншого тонкоміра? Мені більше 18 куб. дуба не потрапляло на очі. А якщо не маєш в достатній кількості нормальних ремнів то й не дивись у ту сторону.
А что мы тут обсуждаем сухой кругляк дуба который должен весить 950 кг?!  В принципе, мне одно если кто то будет возить шторами подобные грузы, как и в рефах цемент...
Бесполезная дискуссия, и сводится к тому не как безопасно вести бизнес, а как поубивать участников дорожнего движения и сбить ставки...

Мне эта тема не интересна, а Вы собственно можете возить эти кругляки, монтировкой ремни подтягивать, раз Вам это нравится...Удачи.
Так чого встрявати в розмову, і поучати інших в тому в чому сам не маєш досвіду. А про ставки так не всі мають бажання тягати пиво-воду намотуючи кілометри.
На рахунок досвіду, у мене він з 1994 року...А ле я не на стільки дурній, щоб мати собі неприємності замість коштів...Ви шановний, можите і далі розповідати, як кльово возити дуб контрабасом у шторі поки за яйця не візьмуть.
От чудний чоловік, а хто сказав що контрабасом за кордон. Дуб возиться в межах України, на переробку. Переробляють його на шпон, паркет, паркетну дошку, меблі та ін. Менше читайте на ніч совєтські газети. У Вас пане, досвід в перевезеннях з 1994 року то певне вже маєте солідний парк машин? І шо ото Вас заставляє в нічний час розговори розговарівать з недосвідченими перевізниками, до всього ще й дармовозами))) Чи може у Вас просто перший запис в трудовій 1994 року))) Чи може права з 1994 року)))


ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 29.10.2018 21:17):
ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 29.10.2018 21:03):
Давайте рахувати. Ремень витримує нагрузку 2,5 тони це на розтяг, якщо ремень кільцем то 5 тон. Припустимо потрібно везти дуб 18 м.куб-22 тони. В більшості своїй він іде довжиною 3 метри. Грузиться на чотири горки. 22тони/4=5,5 тони. Одну горку ви зв'язуєте трьома ремнями. 3*2,5=7,5 тон. Або 3*5=15 тон. Можна зв'язати так, як кажуть німаки. На кожну тону один ремень. І яка тоді різниця є борти чи немає.
Похвально, 18 куб-22 тонны?! Вы видели по сколько кубов заявки?!
Говорите ремень на разрыв 5,5?! Собрались новыми ремнями обвязывать?! 
А реалии таковы, что в заявках 30 кубов...Те кто возил доску, со мной согласятся, что доска при перевозке дает утряску и приходится за ремнями в дороге следить, но это мелочи. Самое интересное, это когда бревна начнут по этой пирамиде залазить между друг другом и это создаст такую силу, что не один ремень не выдержит, упущу момент изменения центробежной силы груза при маневрах...

А как выразились выше, что возят "дуб" в шторах, так как не глянешь одни ВС и АО в рефах зерно тягают по 40 с верхней загрузкой...Говорите приспосабливаться нужно?! Ну-ну...
А Ви бачили заявки по 30 куб. дуба? Чи може Ви бачили заявки на тентовану машину без рогів для перевезення сосни чи іншого тонкоміра? Мені більше 18 куб. дуба не потрапляло на очі. А якщо не маєш в достатній кількості нормальних ремнів то й не дивись у ту сторону.
А что мы тут обсуждаем сухой кругляк дуба который должен весить 950 кг?!  В принципе, мне одно если кто то будет возить шторами подобные грузы, как и в рефах цемент...
Бесполезная дискуссия, и сводится к тому не как безопасно вести бизнес, а как поубивать участников дорожнего движения и сбить ставки...

Мне эта тема не интересна, а Вы собственно можете возить эти кругляки, монтировкой ремни подтягивать, раз Вам это нравится...Удачи.
Так чого встрявати в розмову, і поучати інших в тому в чому сам не маєш досвіду. А про ставки так не всі мають бажання тягати пиво-воду намотуючи кілометри.


ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 29.10.2018 21:06):
ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 29.10.2018 20:43):
Задам еще одну загадку...почему стенки рефа рвет при загрузке сыпучкой в мешках?!
Бо дибіли грузять. "Пробачте мене за мій французцький"(моск.)
НЕ...не дебилы грузят, а дебилы возят:) Заказчику один фиг, кто и как повезет, нафига нанимать машину с рогами если ее найти проблема, можно за соляру нанять штору...Вот Вам и ставки...
Не пересмикуйте. Я Вам відповів про мішки в рефі. Мені колись один перевізник віз висівку в мішках 23 тони в шторі. Так він заставив грузчиків так скласти мішки, що через тисячу км ні один мішок не виліз на штору. А про ставки - так дуб завжди їхав в тенті. Ви бачили той дуб там де його переробляють? Він безперестанку поливається щоб не пересох. Якраз його поставити в рогах на сонці на якій небудь штрафплощадці)))


ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 29.10.2018 21:03):
Давайте рахувати. Ремень витримує нагрузку 2,5 тони це на розтяг, якщо ремень кільцем то 5 тон. Припустимо потрібно везти дуб 18 м.куб-22 тони. В більшості своїй він іде довжиною 3 метри. Грузиться на чотири горки. 22тони/4=5,5 тони. Одну горку ви зв'язуєте трьома ремнями. 3*2,5=7,5 тон. Або 3*5=15 тон. Можна зв'язати так, як кажуть німаки. На кожну тону один ремень. І яка тоді різниця є борти чи немає.
Похвально, 18 куб-22 тонны?! Вы видели по сколько кубов заявки?!
Говорите ремень на разрыв 5,5?! Собрались новыми ремнями обвязывать?! 
А реалии таковы, что в заявках 30 кубов...Те кто возил доску, со мной согласятся, что доска при перевозке дает утряску и приходится за ремнями в дороге следить, но это мелочи. Самое интересное, это когда бревна начнут по этой пирамиде залазить между друг другом и это создаст такую силу, что не один ремень не выдержит, упущу момент изменения центробежной силы груза при маневрах...

А как выразились выше, что возят "дуб" в шторах, так как не глянешь одни ВС и АО в рефах зерно тягают по 40 с верхней загрузкой...Говорите приспосабливаться нужно?! Ну-ну...
А Ви бачили заявки по 30 куб. дуба? Чи може Ви бачили заявки на тентовану машину без рогів для перевезення сосни чи іншого тонкоміра? Мені більше 18 куб. дуба не потрапляло на очі. А якщо не маєш в достатній кількості нормальних ремнів то й не дивись у ту сторону.


ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 29.10.2018 20:43):
Задам еще одну загадку...почему стенки рефа рвет при загрузке сыпучкой в мешках?!
Бо дибіли грузять. "Пробачте мене за мій французцький"(моск.)


Давайте рахувати. Ремень витримує нагрузку 2,5 тони це на розтяг, якщо ремень кільцем то 5 тон. Припустимо потрібно везти дуб 18 м.куб-22 тони. В більшості своїй він іде довжиною 3 метри. Грузиться на чотири горки. 22тони/4=5,5 тони. Одну горку ви зв'язуєте трьома ремнями. 3*2,5=7,5 тон. Або 3*5=15 тон. Можна зв'язати так, як кажуть німаки. На кожну тону один ремень. І яка тоді різниця є борти чи немає.


ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 29.10.2018 20:27):
ЦитатаЦитата (VM EKSPRESS, 29.10.2018 20:08):
Возять кругляк в шторах без рогів. Возять якраз дуб. Складають його горкою, як копчену ковбасу))) Потрібні добрі ремені і тріщотки. Не менше трьох ременів на пачку-горку. Ремені кладуться на підлогу і обхвачують всю пачку. Тягти тріщотки треба добряче, навіть з "вспомагатєльом";))) При погрузці ще й підставляють дерев'яні клини. Добре перекинути ремень ще й через верх горки і притягти до підлоги. Але робота так собі. Точно не для слабонєрвних)))
Возить и грузить можно что угодно без вопросов))).
Спрашиватьеся зачем этот ГЕММОР!!!!!! Зачем заниматься головняками.......Надо ж так любить свою работу.......
Если занятся нечем сходите в спорт-зал там подкачайтесь.
Никого не хочу обидеть...Коллеги.
P/S Только не говорите  про тяжелую судьбу перевозчика уже и так впоперек горла все стоит.....
А що не гемор? Вода? Пиво? Кавун? Картопля? Метал? У будь якому перевезенні є свої проблеми, нюанси і підводні камені. І тільки те, через що ти пройшов особисто, у більшості своїй перестає бути проблемою, а стає золотим запасом перевізника і називається ДОСВІД.
І як будь-яка дорогоцінність має свою ціну. Ціну потрачених сил, спалених нервів, втрачених фінансів. Але фактом є й те що, охочих ділитися тим досвідом все менше і менше. Стало модним відправити колегу до гугла, на сервіс, до адвокатів чи ще куди не будь.
У меня только один вопрос, перевозка кругляка в шторе-это безопасно? 
Декому небезпечно й кавун чи картоплю возити))) Правильно навантажений та закріплений вантаж є передумовою безпечного перевезення. Незалежно від виду надбудови напівпричіпа. 


ЦитатаЦитата (VM EKSPRESS, 29.10.2018 20:08):
Возять кругляк в шторах без рогів. Возять якраз дуб. Складають його горкою, як копчену ковбасу))) Потрібні добрі ремені і тріщотки. Не менше трьох ременів на пачку-горку. Ремені кладуться на підлогу і обхвачують всю пачку. Тягти тріщотки треба добряче, навіть з "вспомагатєльом";))) При погрузці ще й підставляють дерев'яні клини. Добре перекинути ремень ще й через верх горки і притягти до підлоги. Але робота так собі. Точно не для слабонєрвних)))
Возить и грузить можно что угодно без вопросов))).
Спрашиватьеся зачем этот ГЕММОР!!!!!! Зачем заниматься головняками.......Надо ж так любить свою работу.......
Если занятся нечем сходите в спорт-зал там подкачайтесь.
Никого не хочу обидеть...Коллеги.
P/S Только не говорите  про тяжелую судьбу перевозчика уже и так впоперек горла все стоит.....
А що не гемор? Вода? Пиво? Кавун? Картопля? Метал? У будь якому перевезенні є свої проблеми, нюанси і підводні камені. І тільки те, через що ти пройшов особисто, у більшості своїй перестає бути проблемою, а стає золотим запасом перевізника і називається ДОСВІД.
І як будь-яка дорогоцінність має свою ціну. Ціну потрачених сил, спалених нервів, втрачених фінансів. Але фактом є й те що, охочих ділитися тим досвідом все менше і менше. Стало модним відправити колегу до гугла, на сервіс, до адвокатів чи ще куди не будь.


Возять кругляк в шторах без рогів. Возять якраз дуб. Складають його горкою, як копчену ковбасу))) Потрібні добрі ремені і тріщотки. Не менше трьох ременів на пачку-горку. Ремені кладуться на підлогу і обхвачують всю пачку. Тягти тріщотки треба добряче, навіть з "вспомагатєльом";))) При погрузці ще й підставляють дерев'яні клини. Добре перекинути ремень ще й через верх горки і притягти до підлоги. Але робота так собі. Точно не для слабонєрвних)))


продам пневмоподушки
Пневмоподушки все ще в продажу. 
Вольвовська так-як би на FM-9 одіночку з лінивцем.
Актросовські тоже на одіночки з лінивцями.
Принаймні схожі  бачив на таких автомобілях з рефами, номера тільки не звіряв, якось було незручно.
Доречі 36771К фірми беруться доставити тільки під замовлення на протязі тижня за 4000-5000 грн.
продам
продам


Шановні колеги! Хто знає якому значенню (в атмосферах) відповідає положення стрілки покажчика приблизно 5 мм вище позначки "min" на магнумі? Може хтось використовував присадки або ревіталізанти ТМ "Хадо"? Цікавить досвід застосування ревіталізанта Хадо максімум спешіал 950мл. Чи був ефект для тиску масла в двигуні?
Лутше сначала померять механическим манометром а потом делать выводы
Дякую за відповідь.


Шановні колеги! Хто знає якому значенню (в атмосферах) відповідає положення стрілки покажчика приблизно 5 мм вище позначки "min" на магнумі? Може хтось використовував присадки або ревіталізанти ТМ "Хадо"? Цікавить досвід застосування ревіталізанта Хадо максімум спешіал 950мл. Чи був ефект для тиску масла в двигуні?


Тема не один раз поднималась на форуме. Покупай машину и никого не слушай. А нытикам совет. На булавки не останется - продайте свои машины и забудьте о ларди, деллы, флагмы, дегрузы и прочие сайты грузоперевозок. Я слышал такие советы от десятков таких " знатоков". -Работу сначала найди, потом только покупай машину. Выслушал всех и сделал наоборот. Купил и сейчас не жалею.
А якщо я, як Ви кажете, нитік і хочу продати машину, то може купите у мене тягача. Оптиміст Ви наш.
P.S. напівпричіп уже проданий.


это я тоже нашел что высота 2780)))у нас на заводе в Минске шины спускают что бы он ниже становился,но вопрос даже если они спустят шины войдет ли трактор мне в полуприцеп,самое простое поехать на завод и попробывать,но не хочется заказчіка подсталять еслі вдруг не войдет
Надо сдвинуть крышу, заехать или загрузить краном. Приспустить колеса, и очень крепко зафиксировать, дабы не раззулся.
Это если стандартный МТЗ-80. Модификации не знаю. Для прицепа 86 куб.


Компютер показуе DANGER WHEEL LOCK пропадають гальма
Що пропадають зовсім, чи стають погані(треба крепко давити на педаль)? Може бути проблема головного гальмівного крана. Відмовляє електроніка крана, і гальма переходять в аварійний режим, тобто стають просто пневматичними як в поганого зіла. Прочитайте коди помилок внутрішньої компютерної діагностики. По памяті скажу що код несправності по EBS щось схоже на 0 1066 02 ххх.
П.С. я не ремонтник. просто колись стикався з схожим.


Шановні колеги, не сваріться!
Скоро все може змінитися кординально. Ринок перевезень збалансується, а може навіть транспорт стане у дефіциті. Навіть не транспорт, а Перевізник буде дефіцитом на цьому ринку. 
Вже сьогодні, кожна друга транспортна компанія в Україні має проблему з кількістю професійних водіїв. Молодь не охоче йде на таку роботу, а люди які мають достатньо досвіду шукають працевлаштування за межами нашої Держави. Водії зараз пачками тікають працювати за кордон. Там їм надають умови з якими Україна конкурувати не в змозі. Нові автомобілі, чудові автобани, відсутність кордонів з чергами на дві-три доби. А головне - зарабітня плата в 1600-1800евро на місяць. 
Хто залишиться працювати в наших умовах? Замислитись над цим питанням мають всі учасники ринку: Замовники, Експедитори, та Перевізники(власники транспорту).  
Ви маєте рацію, це величезна проблема, професійних водіїв майже не залишилось. Або це власник траспорту, сам за кермом, хоча вже і серед них є такі що продали техніку, та поїхали працювати водіями до Польщі, чи ще кудись. Або людина що з якихось причин не має можливості виїхати за кордон (через сімейні обставини, чи з інших причин). Але що ми можемо вдіяти, крім як спостерігати, що буде далі?
Якщо будемо лише спостерігати, то це буде не довго. Розвалиться все дуже швидко.

Але, якщо всі учаснику ринку з розумінням та повагою почнуть відноситись один до одного, маємо невеликий шанс. 
Нам всім треба зрозуміти, що один без одного ми не зможемо достатньо заробляти та триматися на цьому ринку.
Хочемо заробляти - треба домовлятися! Хочемо працювати стабільно - треба будувати довгострокові відносини!
Всім! І Замовникам, і Експедиторам, і Перевізникам, і Водіям!  
Зараз розплачусь.:D


UA – UA
Крытая
11:34 22.01 Киев (Киевская обл.) –
Городок (Львовская обл.)
маршрут тнп в мішкax, 10т, 30м3, загрузка задняя, бульвар Івана Лепсе 3500 грн., нал., на выгрузке Хмиль И.И., ЧП отзывы: 0/0
Ігор
+380(97)9487542
1.5

Вопрос: для кого этО загрузкО ? Перевозчик,работающий на внутренних рейсах такой груз в жизни не заберет.Выводы сделайте сами,кто может такое загрузкО взять за предлагаемые деньги,и отвезти?!
Руслан!
Ну я ж тобі вже пропонував!
Вперед у міжнародники, і буде тобі щастя!

Невже ти вважаєш, що чоловік, у якого вистачило розуму і досвіду
купити нормальне авто,
зробити ліцензію,
вступити в АсМАП,
розібратися з вимогами Конвенцій
ЕСТР,
МДП, 
КДПГ,
ЦМР-страхуванням,
валютними рахунками,
адмініструванням ПДВ
і багато-багато чого іще,
насправді ДУРНІШИЙ за любителів "налічки"
та "ціни за км"??!!!!!

От не сміши людей, будь ласка!

Я можу і не брати участі у цих пустих і нерозумних суперечках, 
але я, просто, багатьох з вас знаю особисто, і мені досадно, 
що з виду нормальні люди говорять не про те...
Г.И.,Не спорь, есть и такие.Лично я попадал в ситуацию когда на то время постоянный заказчик позвонил и предложил загрузку за сутки о чем и договорились.И тут на выгрузке звонок "Ой а ты точно будешь,а то тут ваши международники вернулись из загранки и слезно просят отдать им этот груз.Замечу Реф ДВАДЦАТКА готовы были ехать по цене десятки.При подьезде на загрузку смотрю ВАУ знакомые лица.Спрашиваю водителя,че стоим?Да вот хотели загрузиться да что то не срослось.Как то так.И других примеров валом.
Віталійович! Дружище!
Поважаю і твій досвід, і твою сивину (тут ми майже однакові!:clapping:)
Але погодься, що міжнародні перевізники тро-о-о-о-оо-о-о-о-шечки більш перевізники,
ніж внутрішні!
Ну, от, якщо зовсім по-чесному!  Правда ж?!
Так от...
невже у когось є сумніви у тому, що ми прекрасно розуміємося
і на коньюнктурі ринку,
і на рентабельності,
і в цінах на колеса,
д/п,
з/п водія...
ну, і, звичайно , заробити ж хочеться не тільки " на газ і електрику"!
Також прекрасно знаємо, що значить виїхати з
Харкова,
Києва,
Одеси,
Дніпра,
Мелітополя,
Херсона і т. д. і т. п.
І, тим не менше, живемо,
і далі житимемо!
А от з внутрішніми перевізниками можу поділитися деяким корисним досвідом,
ну наприклад:
спробуйте працюваати за б/н,
станьте пратниками ПДВ,
застрахуйте вантаж, і діла підуть значно краще!
Я правду говорю!:)
А я то думаю - чого всі міжнародники стоять у Броварах і Березані за газоблоком. Бо їм мабуть платять по б/н з ПДВ, блоки вони страхують то виходить на Луцьк мабуть 10000,00 грн. а не 5000 за готівку як внутрішнім недоперевізникам.


Добрий вечір,підскажіть будласка.Я хочу придбати тягач для роботи на Европу.Чи варто звертати свою увагу на оголошення в яких евро-5 продають 12-13000 дол в Україні без пробігу по Україні,які можуть бути підводні камні окрім тех стану.За відповідь буду дуже вдячний.
а які сайти європейські поширені для пошуку вантажних автомобілві є? Дякую
Та вистачає тих сайтів. Тільки питання що Ви там хочете побачити? Що ціни на нормальні автомобілі ТАМ більші ніж у нас в Україні з розтаможкою і сертифікатами, з постановкою на облік і т.д. і т.п.? Де вони (перекупи) беруть ті машини, що тут продають по 14-15 тис. велика загадка.
А сайти mobile.de  otomoto.pl  tradus.com 
Ще колись якісь французькі дивився, тільки не пам'ятаю назв. Якщо знаєте англійську, німецьку, французьку то нема проблем. Гугл вам впоміч.


продам пневмоподушки
Пневмоподушки все ще в продажу. 
Вольвовська так-як би на FM-9 одіночку з лінивцем.
Актросовські тоже на одіночки з лінивцями.
Принаймні схожі  бачив на таких автомобілях з рефами, номера тільки не звіряв, якось було незручно.
Доречі 36771К фірми беруться доставити тільки під замовлення на протязі тижня за 4000-5000 грн.
продам
продам