trucksnearme
Просмотр сообщений Тандем Транс, ПП

ЦитатаЦитата (ЧП , 27.04.2017 07:56):
а вопрос подымался какой?? Блокада путей сообщения с Россией или купирование Богдана Петра Порошенко.почему только Богдан выигрывает все тендеры.при том что качество автобусом по кузову ниже плинтуса.через 3 года загнивают в хлам.на 5- летнем весь низ одна сплошная ржавая дыра.блокирование ж.д на трассе это не выход.решать надо наверху а не просто взять и остановить составы.это только на руку Москве.посмотрите какие ролики сняли Россия 24. Микс дерма и реальности.но для россиян очень убедительно что у власти фашисты и поэт песни во славу Гитлера.только забыли что песня написана русской группой в России.как то не увязка.





Ссылка на видео
Як на мене,то мер просто молодчинка.Накипіло!!!!!!



Вы располагаете такой статистикой? Круто! :)
Любопытно, а данные есть только о россиянах, соседние страны, случайно, в этом исследование не поучаствовали? :)
Цифры взяты из ваших СМИ ,

:))))
Вы явно уделяете им больше времени чем я (неужели они так интересны? - никогда бы не подумал). :)
Скажите пожалуйста, а из каких именно СМИ? Может даже ссылку дадите? - было бы чудесно )))


В нашій країні війна,яку розв"зав Ваш президент,в нашій країні від рук Ваших солдат,гинуть наші громадяни,а це чиїсь батьки,брати,чоловіки.А Вам не зрозуміло ,чому ми так багато про це дискутуємо.На мою думку,коли до вас дійде вся трагедія- війна у нас припиниться.

Тема: админу

Зауваження приймаю.Буду дотримуватись правил.


а предприниматели о акции предварительно слышали?
какого поперлись?


вот показательный пример когда власть хочет навести порядок.И взятки не берут и никто не проехал......


так бы и с перегрузами поборолись......если захотят........



Умный человек высказался... про акцию говорили, когда они сажали все? И страдает не Крым от этого, а пострадает Украина.


А чому це має страждати підприємець,Україна велика!!!!! І у Львові і в Києві потрібна с/г продукція,доречі сьогодні ціна на цибулю на опт.базарі 6.0грн.кг..стоїть всьго дві машини.


Шановні форумчани,будь-ласка,відгукніться ті,що приймали участь в обговоренні даного законопроекту,бо з вище викладенного я зрозуміла,що обговорення було широке.Отож,я би дуже хотіла знати де будо це обговорення з ким і коли.І якщо серед нас не виявиться жодного учасника обговорень,то що ж це за широке обговорення,бо на цьому форумі зібрана левова частка всіііх перевізників та експедиторів.


Проект вноситься
Народним депутатом України
Кужель О.В.



ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до деяких законодавчих актів
щодо виконання зобов’язань експедиторами


Верховна Рада України постановляє:

I. Внести зміни до таких законодавчих актів:
1. Кодекс України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради Української РСР (ВВР) 1984, додаток до № 51, ст.1122) доповнити статтею 16417 такого змісту:
«Стаття 16417. Порушення порядку провадження господарської діяльності з надання транспортно-експедиторських послуг
Провадження господарської діяльності з надання транспортно-експедиторських послуг без внесення у перелік експедиторів, що надають транспортно-експедиторські послуги на автомобільному транспорті, -
тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме правопорушення, –
тягне за собою накладення штрафу у розмірі від двохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»

2. Статтю 6 Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 52, ст. 562) доповнити абзацами третім – п’ятим наступного змісту:
«Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті здійснює ведення та оприлюднення на офіційному веб-сайті переліку експедиторів, що надають транспортно-експедиторські послуги на автомобільному транспорті.
Для включення до переліку експедитор, що надає транспортно-експедиторські послуги на автомобільному транспорті, на підтвердження здатності виконувати свої господарські зобов’язання повинен надати фінансову звітність або документи, що підтверджують наявність основних засобів, необтяжених зобов’язаннями, оборотних та фінансових активів на суму 50000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Транспортно-експедиторські послуги на автомобільному транспорті не можуть надаватися суб’єктами господарювання, які не включені до переліку.»
3. Після абзацу шістнадцятого частини сьомої статті 6 Закону України «Про автомобільний транспорт» (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 22, ст. 105; ВВР, 2006, N 32, ст.273 із наступними змінами) доповнити новим абзацом такого змісту:
«ведення та оприлюднення на офіційному веб-сайті переліку експедиторів, що надають транспортно-експедиторські послуги на автомобільному транспорті;».
У зв’язку з цим абзац сімнадцятий вважати абзацом вісімнадцятим.
ІІ. Прикінцеві положення.
1. Цей Закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України у двомісячний строк з дня опублікування цього Закону:
затвердити нормативно-правові акти, що випливають із цього Закону;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.




Голова Верховної Ради
України В.Б. Гройсман



PS. 50000,00*17,00= 850000,00 грн.


Это плохо?
850000 грн / 24 = 35416 $


Кому как...
Предполагаю, что половина тем на этом форуме станут не актуальны.






Не розділяю Ваш оптимізм,по- перше - це величезні кошти,по-друге,що це дає , не розумію.Особисто для мене,як для маленької експедиціії і малого перевізника (три машини),це-крах,відбудеться монополізація ринку.У нас вже зараз не все гаразд.Всі більш менш нормальні завантаженяя відійдуть великим експедиціям,які в свою чергу будуть користуватися послугами великих гаражів.А ми свою техніку на металолом,а сім"я на злиденне існування.Перш ніж робити якісь кроки,необхідно мислити.


ЦитатаЦитата (ЧП "Регина", 25.07.2015 18:32):



А зараз гопацульки на селі...


...падлюки можуть приєднуватися!!!



ви вже приєдналися , чую чавкання ваших ніг аж сюди ,а сморід який ...Ганьба



Хочу звернути Вашу увагу:- ЧАВКАЮТЬ-РОТОМ,НОГАМИ-ЧОВГАЮТЬ,це,я так,для загального розвитку.
А на рахунок цієї оргії- особисто в мене це дійство викликає огиду і ще більшу ненависть.


Владимир Земляный: «Дедывоевали»



Владимир Земляный

Опубликовано 20.07.2015

Специально для Крым.Реалии, рубрика «Мнение»

Известная история из Интернета. Старенькая воровка украла в петербуржском супермаркете «Магнит» несколько пачек масла. Воровку увезли в околоток, но всю дорогу ее мучила совесть, и на пороге полицейского участка с бабушкой случился сердечный приступ. Скорая помощь приехала, но нужна была реанимация – старушка умерла. И тут оказалось, что, умершая Рауза Галимова, а ей было за восемьдесят, случайно не заплатила за три пачки масла на триста рублей. Как подтверждает запись видеонаблюдения, масло по недоразумению оказалось среди оплаченных товаров.

Смерть – это всегда страшно. Но смерть из-за человеческого бездушия еще страшнее. А потом и вовсе оказалась, что старушка была блокадницей. И случившееся уже похоже на дикость. Подростком Галимова выстояла перед смертью в немецкой шинели, а перед смертью в мундире родной российской полиции не выдержала.
Забота о ветеранах войны, о ее жертвах и павших – такая же показуха в России, как и все остальное

Забота о ветеранах войны, о ее жертвах и павших – такая же показуха в России, как и все остальное. Государству нужны не ветераны, а миф о благополучии ветеранов, чтобы показать свое государственное величие, чтобы придумывать новые мифы. Поэтому ветеранам дают подачки, их подвигами восхищаются. Но до поры до времени, пока нужна пропагандистская пыль из телевизора в глаза обывателя. Вот стало известно, что ветеранов войны приглашают в Москву для шествия в День Победы. Но приглашают не всех, а ровно столько, сколько нужно для красивой картинки по телевизору. Поэтому в России заранее объявлено: те ветераны, что самостоятельно приедут в Москву на День Победы, будут считаться уже как бы и не ветеранами. Их будут собирать в определенных местах и отправлять обратно домой. То есть, пошлют мимо Красной площади.

Но в России ветеранов делят на нужных и ненужных не только из-за «вместимости телевизора». Как в любом тоталитарном государстве, ветеранов сортируют на правильных и неправильных. Известно, что многие российские ветераны осуждают войну с Украиной. Они не могут представить, что их внуки воюют с внуками однополчан, с которыми они вместе уничтожали фашизм.

Российские ветераны не просто молча осуждают захват украинского Крыма, они громко заявляют о преступной политике Путина, они выходят на митинги и демонстрации. Поэтому всех подряд ветеранов на Красную площадь пускать нельзя.

Примеров перерождения настоящих ветеранов в «ненастоящих» достаточно. Вот год назад суд в Петербурге оштрафовал на 10 тысяч рублей блокадника Игоря Андреева за участие в несанкционированном митинге против ввода войск в Украину. «Откуда у меня такие деньги? У меня пенсия 6500», – рассказал 75-летний Игорь Андреев. По его словам, местный депутат Милонов обозвал ветерана фашистом: «Привел своих башибузуков, чтобы сорвать антивоенную манифестацию. Пришли такие накачанные, не старые-дремучие, как я в свои 75. Казаки еще были – в кубанках и с лампасами на спортивных штанах».
Блокадника Андреева судили за то, что держал «фашистский» плакатик «Миру – мир». То есть и суд, и милиция, и сам Путин за мир, но не в Украине…

Блокадника Андреева судили за то, что держал «фашистский» плакатик «Миру – мир». То есть и суд, и милиция, и сам Путин за мир, но не в Украине…

А вот теперь давайте подумаем вместе. Когда россияне говорят «дедывоевали», кого они имеют в виду? Может, таких ветеранов, как Галимова и Андреев? Вряд ли. Если бы было так, то не умерла бы блокадница Галимова от позорных обвинений в воровстве масла в магазине. Если было бы так, то не тащили бы в суд инвалида-блокадника Андреева за плакатик «Миру – мир». Тогда кто же те «деды» и за что они «воевали»?

Здесь сделаю короткое отступление. Почти сорок лет назад житель Ивано-Франковщины Олекса Гирнык поджег себя на Чернечей горе рядом с могилой Тараса Шевченко, разбросав рукописные листовки. Сегодня ленинградский блокадник Игорь Андреев с плакатом «Миру – мир» протестует против окку��ации Крыма, как Олекса Гирнык своим самосожжением протестовал против оккупации всей Украины. Его листовки начинались так: «Протест против русской оккупации Украины. Протест против русификации украинского народа».
Во время войны в округе бесчинствовали власовцы, грабили и насиловали. Они маршировали под российским триколором с георгиевскими ленточками

​Михаил Ищенко работал в то время врачом Каневской больницы и сумел сохранить несколько листовок, уже в наше время написал книгу о тех событиях. Но еще Михаил Ищенко знает все об истории Канева и Тарасе Шевченко. Краевед вспоминает, что во время войны в округе бесчинствовали власовцы, грабили и насиловали. Они маршировали под российским триколором с георгиевскими ленточками. Вместе с эсэсовцами власовцы держали оборону на правоборежной Чернечей горе.

Всего за годы войны через Русскую освободительную армию Власова прошло более 800 тысяч человек. А ведь еще были казачьи соединения общей численностью 250 тысяч, были другие русские части, такие как РОНА или «Русланд СС». Только русских генералов на стороне фашистов воевало более 150! На территории Орловской и Курской областей российскими фашистами, с одобрения немцких, была создана Локотская республика, успешно «освободившая» от партизан восемь районов.
Сегодня внуки этих дедов пришли в Крым, пришли на Донбасс с оружием и георгиевскими ленточками

Сегодня внуки этих дедов пришли в Крым, пришли на Донбасс с оружием и георгиевскими ленточками. Пришли, чтобы, как и в годы войны, убивать и насиловать. Пришли оккупировать Украину. То, что ветерана и блокадника Андреева судили в Ленинграде за протест против войны в Украине, не выглядит странным. Показательно и то, что митинг против войны пришли разгонять «казаки в кубанках». Деды воевали, внуки продолжают…

Владимир Земляный, писатель, журналист

Взгляды, высказанные в рубрике «Мнение», передают точку зрения самих авторов и не всегда отражают позицию редакции




Только вот в начале видео не хватает кадров на которых толпы ватников орут на площадях городов Донбаса под рашистские камеры :

"ПУ-ТЕН ВВИДИ ... ВАЙСКА !
СПА-СИ АТ ХУН-ТЫ ...
НИ-ДА-ПУС-ТИМ МА-ЙДАН !

ПУ-ПЕН ! ПУ-ТЕН ! ПУ-ТЕН! "



Ви ще забули про скажених бабок,які кидались на наших солдат,коли ті їхали захищати наш кордон від російської гопоти.Якось швидко все забувають,але в мене ці кадри з пам"яті не йдуть.За все вдіяне потрібно відповідати,нічого не залишається не покараним.Закон природи такий.

Ну так почему не в АТО, а на форуме
Пока лично не коснулось такие смелые...)))


Шановний,по-перше я особа жіночого роду,по друге в нас у Львові ваших стільки понапихалося,треба слідкувати,щоб вони сюди великого Пу не притарабанили вас від нас спасати.І ще одна причина,після закінчення ВУЗу маю звання лейтинанта хімічних військ,можливо прийде час,коли прийдеться проводити дизинфяекцію після нинішніх ваших господарів,ось тоді моя військова професія буде в нагоді.А поки що наші хлопці достойно воюють з тією мерзотою.Я маю надію,що ви вдовольнили свою цікавість стосовно того,чому я досі не в АТО.


Хорошо Цоя перепела :)



Только вот в начале видео не хватает кадров на которых толпы ватников орут на площадях городов Донбаса под рашистские камеры :

"ПУ-ТЕН ВВИДИ ... ВАЙСКА !
СПА-СИ АТ ХУН-ТЫ ...
НИ-ДА-ПУС-ТИМ МА-ЙДАН !

ПУ-ПЕН ! ПУ-ТЕН ! ПУ-ТЕН! "



Ви ще забули про скажених бабок,які кидались на наших солдат,коли ті їхали захищати наш кордон від російської гопоти.Якось швидко все забувають,але в мене ці кадри з пам"яті не йдуть.За все вдіяне потрібно відповідати,нічого не залишається не покараним.Закон природи такий.


Глядя на фотографии львовского завода, у меня возникает один вопрос - это все произошло за одну ночь? Все разграбили, уничтожили и сбежали? Если нет, то где все это время был Фонд государственного имущества, который обязат контролировать предприятие после передачи его в частную собственность?

Глядя на фотографии львовского завода у меня возникает другой вопрос-а за сколько они его получили? За ваучеры? А куда делось оборудование и даже голый металл? Все тупо сдали на металлолом или в лучшем случае продали как оборудование. Если бы купили за реальные деньги-пытались бы спасти предприятие,ну или хотя бы продать как предприятие. А так выходит-на халяву досталось.


Ви навели приклад-ЛАЗ,а ви би глянули у що перетворили наш славний "ЕЛЕКТРОН",з-д" ЛОРТА"-(доречі перші міркрохвильові печі виготовляли на цьому підприємстві),склозавод-зрівняли з землею,а кришталеві вироби цього з-ду возили в Чехословаччину.Одним словом з велкого промислового центру,яким був Львів,не залишилось нічого.Це дуже сумно.Практично всі підриємства нашого міста працювали на експорт,знаю це точно,бо чоловік,працюючи в той час водієм СовТрансАвто,вантажився на цих підприємствах,за кордон.
Доречі,до цьго часу власником ЛАЗу,являється громадянин Росії.


Шановні колеги. Підскажіть стан дороги, та якою з перечислених доріг краще проїхати по маршруту: Київ - Івано-Франківськ. Машина 20-ка. Перевагу віддаю дорозі з кращим дорожнім покриттям, ніж дорозі з меншим пробігом.
1. Київ - Житомир - Бердичів - Хмельницький - Тернопіль - Бучач - Тисмениця - Івано-Франківськ.
2. Київ - Житомир - Ровно - Дубно - Кременець - Тернопіль - Бучач - Тисмениця - Івано-Франківськ.
3. Київ - Житомир - Ровно - Дубно - Броди - Ясенів - Золочів - Перемишляни - Рогатин - Івано-Франківськ.
З повагою Сергій Шаповал.


Ми їздимо по маршруту,який у Вас під № 3.


Я вчора пїв дня вигадула якїсь формули,пояснювала,просила,а сьгодні передзвонивши до замовника ,зрозуміла,нашого перевізника нічим не зламати - ні ціною на паливо,ні на зап.частини,ні експедиціями,які просто зрізають ставки (зрозуміло би було,якби собі в прибуток),пропонують замовнику ціну на перевезення нижчу за рентабельну.Сьогодні рейс Львів-Димерка (86куб.до 20тн.)- закрили за 5800грн.б.н.. з ПДВ.КРУТО.Замовник-щасливий,експедиція-також,а перевізник через декілька рейсів під парканом.Після такого рейсу ремонтувати-немає за що.
Якщо комусь цікаа назва нашої крутої екпедиції передзвоніть, дам повну інформацію


Гавловская,я же просил:blink:
Если бы они держали свои заблуждения при себе-фиг с ними,пусть заблуждаются.

Ну так возьмите и развейте эти заблуждения. Обещаю быть внимательным слушателем и не скатываться на личные оскорбления.



Як-би нам всім хотілось бути в омані,як-би хотілось,щоб прокинувшись зранку-не слухати скільки наших хлопців загинуло,захищаючи свою Батьківщину від навали,яка виявляється прилізла до нас лише за те,що на Майдані лунали речівки,якї не сподобались нашим сусідам (Боже помилуй від таких сусідів).Хтось певно забув,що ми в себе в дома,а в дома господар той хто в ньому живе,а не той хто заліз,виваливши двері.


[quote name=’Клищар Павел Анатольевич, ЧП’ firm_id=’17813051630’ post=’708563’ date=’11.03.2015 16:00’]

Ми для себе вивели просту формулу,з одного рейсу має залишитись коштів на купівлю 1/2 колеса,тобто колесо 315/70 ,зараз коштуює 12.000тис.грн.-має залишитись-6.000 тис.грн.Це такий грубий розрахунок для перевізників,які не дуже вникають в амортизаційні витрати.Якщо вирахувати з фрахту всі витрати і залишиться менша сума - ЇХАТИ НЕ МОЖНА!!!!СМЕРТЬ.Зараз треба прораховувати кожний рейс,не лінуйтесь,це ваш хліб.Я дуже не хочу нікого образити називаючи окремих перевізників ДАУНАМИ,але в мене складається враження,що серед нас таких багато.Зараз треба втриматись на плаву прицьому зберегти свою мат.тех.базу.,тому що через певну кількість рейсів автомобіль потрібно обслужити,а для цього потрібні кошти.
скакого рейса на турцию?или с одессы на киев[/quote

Вибачте,не вказала з якого рейсу.Приблизно рейс 1200км.на коло,без простою,тобто рейс 3-4 доби.Це абсолютний мінімум,з якого можна відпускати машину в рейс, зрозуміло,що потрібно прагнути і вимагати вищих цін за перевезення.


Ми для себе вивели просту формулу,з одного рейсу має залишитись коштів на купівлю 1/2 колеса,тобто колесо 315/70 ,зараз коштуює 12.000тис.грн.-має залишитись-6.000 тис.грн.Це такий грубий розрахунок для перевізників,які не дуже вникають в амортизаційні витрати.Якщо вирахувати з фрахту всі витрати і залишиться менша сума - ЇХАТИ НЕ МОЖНА!!!!СМЕРТЬ.Зараз треба прораховувати кожний рейс,не лінуйтесь,це ваш хліб.Я дуже не хочу нікого образити називаючи окремих перевізників ДАУНАМИ,але в мене складається враження,що серед нас таких багато.Зараз треба втриматись на плаву прицьому зберегти свою мат.тех.базу.,тому що через певну кількість рейсів автомобіль потрібно обслужити,а для цього потрібні кошти.


Добрий день!
Проаналізувавши свої дзвінки я розумію що настає повна ж.... за останній тиждень зі 100 десь 40-50 дзвінків від людей які шукають роботу!!! Навіть тільки що дзвонив мужчина на роботу диспетчера. Якщо ці всі люди прийдуть на портал Ларді чи інший Нам всім солодко небуде! Знайомий водій недавно поїхав в рейс за копійки після місячного простою! (Заробити на їду!!!). А скільки таких вже їздить?
П.С. Це буде як нашестя зомбі :D

І ще хотів написати хто винен в руйнуванні ринку!!! Для багатьох це буде сюрприз але це МИ самі :D. В Нас нема солідарності!!! Диспетчери ведуть війну між собою за замовників! Переманюють, крадуть і тд понижаючи при цьому ціни!!! Водії забирають замовлення у своїх же типу давай я на 100-300грн дешевше поїду, неоплата диспетчерські і тд. також понижаючи ціни! Ми самі винуваті:D Потрібно обєднюватись в спілки, общини і хочаб встановити ціну за свій товар-послугу! Тоді можна створити монополіста!



Абсолютно вірне зауваження,зараз склалася всім зрозуміла ситуація,що практично зі всіх регонв країни, досить обмежена кількість роботи,але навіть при цьому треба залишатись в адекваті.В мене запитання до любителів-дармовозів:"ДЛЯ ЧОГО І КОЛИ ВИ ПЕРЕСТАНЕТЕ ЇЗДИТИ СОБІ В ЗБИТОК,І КОЛИ ПОЧНЕТЕ РАХУВАТИ ВАРТІСТЬ ПЕРЕВЕЗЕННЯ.ДЛЯ ЧОГО ВИ ЗБИВАЄТЕ ЦІНУ,ЯКА ВЖЕ НАПРАЦЬОВАНА.Навіть в таких важких умовах потрібно не втрачати голову.Ціна нижча за 17грн.за 1км.-є не рентабельна.Зі Львова примудряються їхати за 9.50 за км.Водії ВИ стоїте на стоянках,невже Ви не спілкуєтесь між собою.


Зато кричаааааат европпппппа какая навиг Европа если друх у друга воруют человек спрятал кое как фуру которая кормила его семью а черти берут и снимают по нимногу что надо да чтоб оно вернулось им в 1000000милионов раз больше чем они взяли яб если увидел что они что-то снимают лично прибилбы этих у- роо-в возле машины

Читаем ВНИМАТЕЛЬНО машина в Крыму это на секундочку уже РОССИЯ , и слово Европа там не применимо !
Во вторых спрятал машину в Крыму (России) читаем внимательно http://forum.vtravin.ru/viewtopic.php?p=29335 я думаю что дешевле её там и оставить потому как временный ввоз просрочен . Кто хотел "спрятать" оставили авто в Харькове , Днепропетровске на охраняемых стоянках (большенство хозяев идут на втречу и берут символическую оплату)


Ви праві,якщо людина хотіля заховати машину від бандюків,то краще було заховати на заході країни.У нас тут стоянки забити східними машинами.