Просмотр сообщений ИНТАСК, ООО

ЦитатаЦитата (ИНТАСК, ООО, 02.06.2021 16:00):
ЦитатаЦитата (ИНТАСК, ООО, 02.06.2021 10:30):
Добродії "посередники"!
Чесно кажучи, викликає аж надто великий сумнів не лише доцільність,
а навіть право на вашу присутність у такій кількості на ринку перевезень!
Що ви там лепечете про гарантії оплати?!
Ану, хто там із вас і яким чином забеспечує оплату?
Ніхто і ніколи.
Хто з вас вивчає, знає і дотримується правил і законів виконання перевезень автотранспортом України?
Із свого немаленького досвіду запевняю вас, шановні "гаранти проплат",
що при прямій співпраці із замовником , як правило, питання оплати майже ніколи не виникає,
так само питання відтермінування сплати,
так само розміру валютного курсу,
так само питання придуркуватих , висосаних з пальця нормативів простою, і т. д. і т. п.!!!

Все це ваші, посередницькі іграшки!

Ваша присутність на ринку перевезень обмежується рамками закону
і описується одним реченням "надання ІНШОЇ ДОПОМІЖНОЇ діяльності у сфері транспортних перевезень" КОД 5229.

"Допоміжної", розумієте?!.

Ви ж, залізли з брудними ногами, руками і мозгами у ринок перевезень!
Посадили на крисятно-відкатні правила всіх транспортних клерків більш-менш значущих компаній і вважаєте себе
не більш, не менш, як власниками і керівниками усіх транспортних замовлень!
Натомість, ваша участь у процесі перевезень не передбачена в жодному із справжніх транспортних документів!
Ні в ТТН,
ні у ЦМР,
ні в МДП,
ні в деклараціях,
ні в інвойсах,
ні в страхових полісах, ніде! А це, між іншим, є основними документами транспортного процесу!

Немає такої клітинки, графи, рамочки або рядочка, де вказувався б "експедитордиспетчерлогістпосередник", немає!
Є лише відправник,  перевізник, отримувач вантажу і все! Решта зайві!


То ж, ви зайві НЕ ПОТРІБНІ, НЕ ЗНАЧУЩІ НІЧОГО у процесі вантажних перевезень.
Ви лише пиляєте фрахти,
призначаєте відкати та відтермінування оплат за рахунок перевізника,
виковирюєте з носа дуркуваті документи (типу "лІстка учЬОта прАстоя";)
та прописуєте в самопальних заявках самопальні вимоги про заборону прямого контакту, про цілодобовий зв'язок, про штрафи за відмови і таке інше...

Насправді, займатися посередницькою діяльністю мають моральне право лише перевізники,
котрі мають свій транспорт,
мають ліцензії,
знають і виконують правила та нормативи автомобільних перевезень,
і котрі можуть виставляти на ринок надлишок транспортних замовлень,
які не в змозі виконати своїм транспортом!
Ото і все!
Решта - на завод, в поле, на будівництво, в армію, в лікарні!
Працювати, сволота! По-справжньому працювати, сучі діти!
А не відкати відкачувати з кровних грошей перевізників!
Якшо це  пишети Ви Григорій Іванович - власник бізнесу перевізник ,  то  ви теж  працюєте через  посередників ,  тільки  ви іх  оформили  як  менеджерів , і відносини  з якими  регулюються  трудовим (більш жорстким до роботодавця) а не господарським  кодексом , і ви  платите  ім  постійну  ЗП  + відпустки + робочі  місця і печенькі в офісі .  І якій  відсоток від  обороту  ви  витрачаєте на це ? якщо  10 і  більше  відсотків -  то  вам  з  експедицією буде  дешевше.)))
      Так, Серьожа, це я пишу, але зараз не маю часу на розгорнуту відповідь,
хоча вона в мене , однозначно, є.
    Коротко зазначу, що справа не в моїх співробітниках (доречі, на посередників вони ну ніяк не підходять!
  Скоріш, це адміністратори наших перевезень  (а це вже об'єктивно, зовсім інша роль і суть), але про це можемо поспілкуватися більш детально пізніше.

Дякую за питання і за те що впізнав! :D
 і  чім відповідає  Ваш  адміністратор  за косякі (неоплати ,  простоі )  нічім -  забрав  трудову  і  розбірайтесь  самі .  А експедитор  відповідає по  господарському  кодексу як мінімум.   Експедитор  - це і  є Ваш  адміністратор на удальонці  і по  договору,  а не в штаті і  це більше + ніж  -. Якби  ваші  адміністратори  працювали як  експедитори (тобто  напрягалися і  домовлялися напряму з вантажовласниками) то у вас  би  не було  негативного досвіду роботи з експедиторами і ви б  тут  не розсипалися в  вираженіях. А оскільки  такий  досвід  є - виходить  що  Ваші  адміністратори грузять Ваші  машини аби  загрузить і  беруть  вантаж у експедиторів і не завжди у порядних , у порядних  просто ціна трхи меньше бо  порядність  теж  чогось  коштує))) 
     Зовсім не про те мова. Жоден із посередників за останніх пару років не копійки не заплатив мені ніяких простоїв, ніяких не прибрав з моєї дороги косяків, лише розводив на гроші і підсовував придуркуваті заявки!
Мова про те, що до процесу перевезень не можна допускати сторонніх осіб з метою наживи.
А саме посередники і є такими.
   Справа навіть не у тім, яка роль посередника, а питання про те, що його ВЗАГАЛІ не повинно бути на ринку!
Якщо коротко, то перевезення повинні організовувати, забеспечувати  і виконувати ті люди, котрі 
мають на це право, знання і відповідальність, це по-перше.
По-друге:
доступ до процесу, до інформації і ГОЛОВНЕ, до грошей (тобто, до фрахту і його розподілу) повинен мати лише той, 
хто у найбільшій мірі несе затрати на СОБІВАРТІСТЬ перевезення (вартість автомобіля, паливо, страхування, з/п водія, адміністративні витрати,  фінзабеспечення митних ризиків і ще тисячі різних моментів).
Це, сподіваюсь, зрозуміло?
    От, до прикладу, яка рентабельність у посередника? 300%? 1000% 3000%???? Хто відповість?..  Мало охочих?
А у перевізника вона, приблизно 30%... ну інколи, може ;)%!  Щоправда, якщо порахуєш за квартал, або за рік, то вийде, може, 15-20%. (Закликаю у свідки усіх перевізників!  Я не брешу, ні?).  
     Якщо ж посередник і потрібен, то він повинен нести значну частку собівартості транспортування та відповідальності за вантаж (ну ви бачили коли-небудь, щоб посередник заплатив за недостачу, підмочку, пошкодження чи недопоставку товару?!)
    Чи є такі посередники в природі?
Так, є.
   Це експедиції, котрі мають свої склади, митні відділи, автопарк, вантажно-розвантажувальні комплекси, охорону і т. ін.  Але ж у нас мова не про них і не про таких.
Адже в нашій дискусії не приймають участі працівники "Шенкера", "ДСВ", "ДНЛ"  і т. ін?...  Ні не приймають, тому що це справжні посередники, і вони свою роль знають і виконують.
 А в нас мова про перукарів, пекарів, бухгалтерів, учителів, інженерів-будівельників, майстрів-технологів та інший табуреточний зброд, який дуже хоче пиляти фрахти, от і все!
А ми, перевізники (звичайно, котрі при пам'яті) повинні викинути їх к бісу з дороги і брати перевезення у свої руки!
 От у чому річ.
   Ага  тільки  ваш  брат з  всякіми "шенкерами" и "ДНЛ" не сильно  хоче працювать ,  бо там  якісь  документи нада ім робить , договори  підписувать , чекать  безнал,  а  так  хочеться шоб  на карточку  на  загрузці . І  тарифи  у  них  далекі від бажаних.  Ваш головний  ворог  то не "табуретка"  а  отакі  великі контори (експедиціі ,  АТП)  вони як  саранча   вимивають весь  вантаж  під  себе,  за  любі  фрахти ,  ім  треба  кредити виплачувати  і  потрібна оборотка , а  рентабельність  буде  коли  продадуть  виплачені  авто, і  вам  перевізникам з 5-10  авто    залишається  або іхать  по  іхнім  фрахтам, або  йти  до  них у найми  водіями . 

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo

ЦитатаЦитата (ИНТАСК, ООО, 02.06.2021 10:30):
Добродії "посередники"!
Чесно кажучи, викликає аж надто великий сумнів не лише доцільність,
а навіть право на вашу присутність у такій кількості на ринку перевезень!
Що ви там лепечете про гарантії оплати?!
Ану, хто там із вас і яким чином забеспечує оплату?
Ніхто і ніколи.
Хто з вас вивчає, знає і дотримується правил і законів виконання перевезень автотранспортом України?
Із свого немаленького досвіду запевняю вас, шановні "гаранти проплат",
що при прямій співпраці із замовником , як правило, питання оплати майже ніколи не виникає,
так само питання відтермінування сплати,
так само розміру валютного курсу,
так само питання придуркуватих , висосаних з пальця нормативів простою, і т. д. і т. п.!!!

Все це ваші, посередницькі іграшки!

Ваша присутність на ринку перевезень обмежується рамками закону
і описується одним реченням "надання ІНШОЇ ДОПОМІЖНОЇ діяльності у сфері транспортних перевезень" КОД 5229.

"Допоміжної", розумієте?!.

Ви ж, залізли з брудними ногами, руками і мозгами у ринок перевезень!
Посадили на крисятно-відкатні правила всіх транспортних клерків більш-менш значущих компаній і вважаєте себе
не більш, не менш, як власниками і керівниками усіх транспортних замовлень!
Натомість, ваша участь у процесі перевезень не передбачена в жодному із справжніх транспортних документів!
Ні в ТТН,
ні у ЦМР,
ні в МДП,
ні в деклараціях,
ні в інвойсах,
ні в страхових полісах, ніде! А це, між іншим, є основними документами транспортного процесу!

Немає такої клітинки, графи, рамочки або рядочка, де вказувався б "експедитордиспетчерлогістпосередник", немає!
Є лише відправник,  перевізник, отримувач вантажу і все! Решта зайві!


То ж, ви зайві НЕ ПОТРІБНІ, НЕ ЗНАЧУЩІ НІЧОГО у процесі вантажних перевезень.
Ви лише пиляєте фрахти,
призначаєте відкати та відтермінування оплат за рахунок перевізника,
виковирюєте з носа дуркуваті документи (типу "лІстка учЬОта прАстоя";)
та прописуєте в самопальних заявках самопальні вимоги про заборону прямого контакту, про цілодобовий зв'язок, про штрафи за відмови і таке інше...

Насправді, займатися посередницькою діяльністю мають моральне право лише перевізники,
котрі мають свій транспорт,
мають ліцензії,
знають і виконують правила та нормативи автомобільних перевезень,
і котрі можуть виставляти на ринок надлишок транспортних замовлень,
які не в змозі виконати своїм транспортом!
Ото і все!
Решта - на завод, в поле, на будівництво, в армію, в лікарні!
Працювати, сволота! По-справжньому працювати, сучі діти!
А не відкати відкачувати з кровних грошей перевізників!
Якшо це  пишети Ви Григорій Іванович - власник бізнесу перевізник ,  то  ви теж  працюєте через  посередників ,  тільки  ви іх  оформили  як  менеджерів , і відносини  з якими  регулюються  трудовим (більш жорстким до роботодавця) а не господарським  кодексом , і ви  платите  ім  постійну  ЗП  + відпустки + робочі  місця і печенькі в офісі .  І якій  відсоток від  обороту  ви  витрачаєте на це ? якщо  10 і  більше  відсотків -  то  вам  з  експедицією буде  дешевше.)))
      Так, Серьожа, це я пишу, але зараз не маю часу на розгорнуту відповідь,
хоча вона в мене , однозначно, є.
    Коротко зазначу, що справа не в моїх співробітниках (доречі, на посередників вони ну ніяк не підходять!
  Скоріш, це адміністратори наших перевезень  (а це вже об'єктивно, зовсім інша роль і суть), але про це можемо поспілкуватися більш детально пізніше.

Дякую за питання і за те що впізнав! :D
 і  чім відповідає  Ваш  адміністратор  за косякі (неоплати ,  простоі )  нічім -  забрав  трудову  і  розбірайтесь  самі .  А експедитор  відповідає по  господарському  кодексу як мінімум.   Експедитор  - це і  є Ваш  адміністратор на удальонці  і по  договору,  а не в штаті і  це більше + ніж  -. Якби  ваші  адміністратори  працювали як  експедитори (тобто  напрягалися і  домовлялися напряму з вантажовласниками) то у вас  би  не було  негативного досвіду роботи з експедиторами і ви б  тут  не розсипалися в  вираженіях. А оскільки  такий  досвід  є - виходить  що  Ваші  адміністратори грузять Ваші  машини аби  загрузить і  беруть  вантаж у експедиторів і не завжди у порядних , у порядних  просто ціна трхи меньше бо  порядність  теж  чогось  коштує))) 

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo

Добродії "посередники"!
Чесно кажучи, викликає аж надто великий сумнів не лише доцільність,
а навіть право на вашу присутність у такій кількості на ринку перевезень!
Що ви там лепечете про гарантії оплати?!
Ану, хто там із вас і яким чином забеспечує оплату?
Ніхто і ніколи.
Хто з вас вивчає, знає і дотримується правил і законів виконання перевезень автотранспортом України?
Із свого немаленького досвіду запевняю вас, шановні "гаранти проплат",
що при прямій співпраці із замовником , як правило, питання оплати майже ніколи не виникає,
так само питання відтермінування сплати,
так само розміру валютного курсу,
так само питання придуркуватих , висосаних з пальця нормативів простою, і т. д. і т. п.!!!

Все це ваші, посередницькі іграшки!

Ваша присутність на ринку перевезень обмежується рамками закону
і описується одним реченням "надання ІНШОЇ ДОПОМІЖНОЇ діяльності у сфері транспортних перевезень" КОД 5229.

"Допоміжної", розумієте?!.

Ви ж, залізли з брудними ногами, руками і мозгами у ринок перевезень!
Посадили на крисятно-відкатні правила всіх транспортних клерків більш-менш значущих компаній і вважаєте себе
не більш, не менш, як власниками і керівниками усіх транспортних замовлень!
Натомість, ваша участь у процесі перевезень не передбачена в жодному із справжніх транспортних документів!
Ні в ТТН,
ні у ЦМР,
ні в МДП,
ні в деклараціях,
ні в інвойсах,
ні в страхових полісах, ніде! А це, між іншим, є основними документами транспортного процесу!

Немає такої клітинки, графи, рамочки або рядочка, де вказувався б "експедитордиспетчерлогістпосередник", немає!
Є лише відправник,  перевізник, отримувач вантажу і все! Решта зайві!


То ж, ви зайві НЕ ПОТРІБНІ, НЕ ЗНАЧУЩІ НІЧОГО у процесі вантажних перевезень.
Ви лише пиляєте фрахти,
призначаєте відкати та відтермінування оплат за рахунок перевізника,
виковирюєте з носа дуркуваті документи (типу "лІстка учЬОта прАстоя";)
та прописуєте в самопальних заявках самопальні вимоги про заборону прямого контакту, про цілодобовий зв'язок, про штрафи за відмови і таке інше...

Насправді, займатися посередницькою діяльністю мають моральне право лише перевізники,
котрі мають свій транспорт,
мають ліцензії,
знають і виконують правила та нормативи автомобільних перевезень,
і котрі можуть виставляти на ринок надлишок транспортних замовлень,
які не в змозі виконати своїм транспортом!
Ото і все!
Решта - на завод, в поле, на будівництво, в армію, в лікарні!
Працювати, сволота! По-справжньому працювати, сучі діти!
А не відкати відкачувати з кровних грошей перевізників!
Якшо це  пишети Ви Григорій Іванович - власник бізнесу перевізник ,  то  ви теж  працюєте через  посередників ,  тільки  ви іх  оформили  як  менеджерів , і відносини  з якими  регулюються  трудовим (більш жорстким до роботодавця) а не господарським  кодексом , і ви  платите  ім  постійну  ЗП  + відпустки + робочі  місця і печенькі в офісі .  І якій  відсоток від  обороту  ви  витрачаєте на це ? якщо  10 і  більше  відсотків -  то  вам  з  експедицією буде  дешевше.)))

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo

Внимание мошенники!!!!!!!! Телефоны:
0667904962 Представляется водителем
0504527414 Представляется хазяином машины. 
Подменивают номер телефона реального водителя! Не пригоняют на выгрузку машину, просят скинуть за перевозку только на карту оплату. Номер карты: 4149500146796647 . Когда нашли настоящего владельца машины - он озвучил совершенно другую сумму перевозки , номера машины те же, а вот номер водителя изменен!!!! И хозяина и нас , получателей груза, обманули!!!! Пришлось заплатить за перевозку сумму в два раза больше! Будьте внимательны!!!!! Если у кого-то есть информация по этим людям, большая просьба сообщить!!!
Я Вас огорчу, Вы не первые , работают люди с зоны....
Пришлось заплатить за перевозку сумму в два раза больше! НАВІЩО ПЛАТИТИ В ДВА РАЗИ БІЛЬШЕ,ПЕРЕВІЗНИК МАЄ ДИВИТИСЯ В КОГО БЕРЕ ЗАВАНТАЖЕНН
Это  еще  Вам  крупно  повезло,  обычно с такими схемами  кидают на груз. Поэтому  работайте с  постоянными  проверенными партнерами ,  пусть они  и на 100 грн  дороже

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo

Те кто тут брызжут слюной на посредников сами по факту посредники между водителем и собственником груза ))) Вы хотите что бы вам посредник был гарантом от всех бед но при этом падаете в обморок когда узнаете что он 1000 грн заработал а не 100. За старховку от неуплаты нужно платить , за 100-500 грн експедиционных никто с вами нянькатся не будет . Большинство из вас перепрыгнет через посредника опустит цену до смешного но лиш бы поехать напряму, приучив при этом клиента к такой цене - а потом опять всплыв на маршруте через месяц удивляетесь почему так дешево ))) . Знаю около 10 больших транспортных компаний которые поднялись с 5-10 авто до 100+ , при этом они абсолютно лояльны к посредникам , даже если у них был прямой договор но заказ пришел от посредника. Задача перевозчика это не сорвать на 5 % больший фрахт , а что бы была постоянная работа без простоев , и не один заказчик вам этого не обеспечит , потому как если бы имел такую возможность то обзавелся своим автопарком. Если у перевозчика 1,2-5 авто то с експедитором ему будет гораздо выгоднее, если больше то можно брать уже в штат диспетчера - но это будут те же затраты и привязаность к компетенции конкретного человека )))

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo

Но супчик пускай варит......а то с голоду помрет пока ваши статьи заработают.
несчего варить - вы же все деньги деливери за склад  отдали , а дальше больше ваш  заказчик с адвокатами обвенит вас что вы не вернули груз на загрузку , мало того  еще и потребует  доказать что  вы  приезжали на выгрузку. еще как вариант заказчик с адвокатами  и поддержкой органов приезжает на диливери и говорит что груз  был украден и они , органы, его изымают как вещ док. Вы об этом узнаете уже  по факту.  Я  бы  был  более  уважителен к  законам и статутам  которые  в  Ваше  же благо  писали умные  люди .
 

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo

ст.. 71, 73, 74 Статуту про атво транспорт, п.13.11, 13.12 правил перевезень вантажів - все давно придумано і прописано не треба вигадувать велосипед і боятися громкіх названій .

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo

Ну-ну рискните продать груз,благо будет если груз окажется какого нибудь Васи или Миколи ,а ни дай бог груз какого нибудь Метинвеста или И нтерпайпа или Рошен,да Вас порвут в хлам их юристы и будет ой как больно.....и ещё посчитают всю не дополученную прибыль...Хотелки и реалии это разные вещи
 Есть нормальная процедура- приезжаете на склад категории "А" пример Рабен Заключаете договор ответ/хранения , выгружаетесь и получаете складскую расписку о принятие груза на ответ хранение.
Извещаете  Грузоотправителя---Грузополучателя  что данный груз с возникшей ситуацией  находится там-то и там на ответ хранение . И продолжаете спокойно наслаждаться жизнью.
Ответ хранение по договору Ответ хранение предусматривает срок действия 45-дней После которого Хранитель имеет право залог хранения   выставит на  аукцион  на продажу с уценкой и  удержкой всех своих затрат. Оставшую сумму перечислить вам или ...... Второй вариант  представитель  Заказчика или грузополучателя обращаются к Хранителю о заборе своего товара Хранитель требует складскую расписку А вот тут и вы со своей распиской и своими претензиями Улаживаете ваш вопрос передаете складскую расписку и данный получатель  на основание расписки заберет свой товар  с удержкой     разгрузка   1-палета 25грн    погрузка 1-палета 25-50грн     хранение 1м2  50-70 грн сутки. Дерзайте   Мы это уже проходили правда потом с грузоотправителем больше не работаем.
Эту же процедуру я описал несколькими постами ранее,только в качестве примера привёл ДЕЛИВЕРИ 
Для  этого  нужно  перевозчику  еще и на склад  раскошелится  уже сейчас  ? 

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo

Ну-ну рискните продать груз,благо будет если груз окажется какого нибудь Васи или Миколи ,а ни дай бог груз какого нибудь Метинвеста или И нтерпайпа или Рошен,да Вас порвут в хлам их юристы и будет ой как больно.....и ещё посчитают всю не дополученную прибыль...Хотелки и реалии это разные ве
я  вам сейчас  гуглить  законы не  буду ,  такие  правила прописаны в конвенции при международной перевозки, и  отзеркалены во  внутренних правилах,  и никого не  интересует  чей  там  груз ,  если вы  так  боитесь  интерпайпа то возите им  бесплатно  -  уверен  их  юристы  легко  это организуют .   Главное  подтвердит факт  прибытия  на выгрузку и отказа  , в  ТТН  отметка получателя .  если нехотят  не могут  и вообще  на порог не пускают -  ну как минимум сделать фото  машины по  адресу ,  и еще  попытатся  получить штемпель  месной  почты с  датой - (была такая  практика.). Грузоотправитель  не  дает  инструкций -   выгружаете  груз  на свое  усмотрение  на ваш(арендованый ) склад ( он  пока что на вашей  ответственности, Напомню  -  отвнетственность зафиксирована в  сопроводительной  товарной  накладной .  Все  действия  документально фиксируются  и уведомляются  письменно  заказчика .  И  кстате если везете скоропорт  то  что бы  избежать порчи  груза  при  таких  ситуациях  перевозчик  в  праве реализовать  его  ранее срока прописаного в  законах.  ТО что  перевозчик  его реализовал  еще не  значит что  это все  его . с сумы реализации  вычитаются  положенные  деньги  за фрахт , хранение перегрузки.  остальное дожидается  обращения владельца. все чесно  просто  и  никакой  адвокат  рошена вам ничего не сделает .

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo

Все эти ситуации прописаны в Законах, даже если вы в заявке чего то не прописали , в ТТН получатель пишет отказ и вы уезжаете к себе в автопарк, ждете распоряжений владельца груза , паралельно считаете простои пробеги , если помоему за 30 дней вам не поступили инструкции заказчика - вы имееете право продать этот груз чем компенсируете все свои затраты . как то так, читайте Закон о трансопрте там все подробно расписано

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo

Не путайте дозвол и лицензию
в  том  то  и  дело  что  дозвола  же   дают  только тем у кого есть  лицензия ,  или нет ?
 Или по  другому  вопрос -  нужен  ли  дозвол  если АТП  на  своем  автомобиле  забирает  из  Польши допустим  резину  для  себя. Ну  или  едет  на сервис  пустым,  а назад  возвращается  с новыми  куплеными  для себя  деталями .

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo

интересно нужен ли дозвол автомобилю принадлежащему предприятию импортеру ? Он вроде ж как не оказывает транспортных услуг - сам себе возит.

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo

ну любимый вопрос диспетчера все знают " А за сколько поедете?", хотя цену за перевозку знают, я уже обращался к админ Ларди, чтоб заявки все были с ценой, но толку нет.
100%, заявка должна быть с ценой
  Заявка о  свободном  транспорте ?? )))  крайне мало  перевозчиков  на  Ларди  которые  знают  цену своей  работы и не стесняясь  ее пишут -  остальные  чето  юлят  хотят  услышать  евро км в  две  стороны ))))  - надо   понять  одну простую  вещь -  на  ларди  не  заходят  люди  с  сладкими  фрахтами  их  тут  нет  впринципе,  кроме  жуликов  конечно )))

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo

цену на грузоперевозки поднять легко, для начала нужно избавиться от:
1, диспетчеров - копировальщиков грузов
2. навести порядок на сайте Ларди, на данном этапе это не сайт грузоперевозок, а просто площадка для общения кого угодно с кем угодно, причем ответственности в случае потери груза либо оплаты, никто не несет. а Ларди глубоко побоку, что у вас с тарифами и грузами, их главная цель как можно больше юзеров.
Замечал , как  сайт  висит -  сразу и цены  на перевозки  поднимаются

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo

вообще не пойму кто сейчас жалуется - какое направление не возьми - везде дефецит автомобилей - перевозчики диктуют цену , Европа, Белорусь , зерновозы, налив , та даже мелочевку по Украине так помню дня три с Днепра на Киев не было никого разве что на круг.

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo

ЦитатаЦитата (Агора-А, ООО, 29.08.2018 10:30):
а сам Бурханов что говорит? это его машина или не его, не понятно.
Фура на ремонте стояла , фото фуры не его, а тех.паспорта как у него!
остается ожидать что еще эта фура где-то засветится , а так найти уж шансов не так много, возможно по водителю найти если человек раньше был судим(так как на кражу груза в таком обьеме идут не делетанты) у МВС ведь есть фото своих клиентов . Знаем Ваше предприятие , так как грузились не раз майонезом , желаю удачи
Спасибо!
Форум, форумом .А обращение в полицию? И сейчас во многих фирмах-есть служба СБ(это бывшие менты . на не плохих окладах)
Форум это малая доля того что сейчас проводится по поиску груза!
Интересная закономерность получается у нас в стране: если заказчик нормальный, то обязательно найдется тот кто  захочет его кинуть и сорвать легких денег; аналогичная ситуация и с нормальными перевозчиками... Удачи Вам, надеемся что получится добиться положительного финала в этой мягко говоря неприятной ситуации!!! 
Да ,  так  и есть  -  как  говорил  в одном интервью глава Киевстар - " у нас  в бизнесе  выгодно  быть непорядочным,  в США  же какието  кидки  аферы  економический невыгодные для исполнителей."   ВОт   даже если  поймают этого  Банана -  вы  думаете  ему  что то  будет ?  С  хорошим  адвокатом  он  ни  дня  даже в СИЗО не посидит.   С  грузом  тоже -  пойди  докажи  теперь  что  он  Ваш ,  появится  какойто ФОП  который  скажет  что  он  ето  масло у Банана  купил за кеш ,  а  расходки  ему ненадо  так как на едином . И  пойди  забери  у него .  Как то  лет 6  назад  была  история  с  сахаром ,  там  взяли с  поличным  жуликов  -  по  итогу  помоему  условным  все  отделались  .. 

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo

Прислала  податкова  акта  про  неподання  звіту 1-ПП, хоча  фактично  ми ніяких  пільг не отримували ,  а  тільки транзитом  перевиставляли  0 ПДВ від перевізника  замовнику (відповідно до п. 195,1,3). В  податковій сказали  є  розяснення  що  такі  треба  і  експедитору  дублювати  отримані  кімось  пільги.   Хтось  може  мав  з  цим  справу ?  може  є  якісь  аргументовані доводи .   Ціна  питання  для  першого  разу невелика (170 грн) , але все ж  таки   думаю  не логічно  звітувати  про  не своі  пільги. 

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo
Тема: СТРАЙК!!!!

ЦитатаЦитата (ИНТАСК, ООО, 19.06.2018 13:44):
А на рахунок експедиторів - то хтось може мені для прикладу привести успішну транспортну компанію з автопарком 100+ яка б не працювала з експедитором , або ж , не мала свого штату логістів (якіх кормить треба) чи своєі логістичноі конторки? І навпаки знаю перевізника якій навіть маючи прямий договір з клієнтом працював з експедитором якщо заявка надходила від нього і ніколи не ліз поперед батька в пекло за 10 років співпраці . І За ці 10 років з атп з 20 машинами виріс до міжнародноі групи компаній з власним виробництвом , автопарком під 300 авто, та представництвами по всьому світу .
Вибачте...  а хто тут "батько"?
Поперед кого, в "случАє чЄво, не  лізти?!
Ато, стрьомно якось стає, по нЄчаяності пошлеш посередничка подалі, 
а він із тих... із батьків виявиться,
з лАгістов, або ше крутіше, з експЄдіторАв!!!

Уся ця "піна" давно повинна або на троєщинському базарі квасом у Левона торгувати,
або відбивати собі місце на об'їзній, а не про організацію перевезень тут патякати!!1!

Спіціалісти, блін!!!
Батько той хто грші платить . От ви зафіксіровали 22 грн/ км. Якщо завтра вам по 30 грн / км знайдуть - 8 грн. отдасте , чи пошлете квасом торгувать ?)) так вони вам потом той квас по 500 грн літр продадуть ))) 

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo
Тема: СТРАЙК!!!!

А на рахунок експедиторів - то хтось може мені для прикладу привести успішну транспортну компанію з автопарком 100+ яка б не працювала з експедитором , або ж , не мала свого штату логістів (якіх кормить треба) чи своєі логістичноі конторки? І навпаки знаю перевізника якій навіть маючи прямий договір з клієнтом працював з експедитором якщо заявка надходила від нього і ніколи не ліз поперед батька в пекло за 10 років співпраці . І За ці 10 років з атп з 20 машинами виріс до міжнародноі групи компаній з власним виробництвом , автопарком під 300 авто, та представництвами по всьому світу .

Сергей

Fast, efficiens, cheap - sumo duo