Просмотр сообщений КРАФТМАР, ООО
Тема: Негабарит

22.4. Вантаж, що виступає за габарити транспортного засобу
спереду або ззаду більш як на 1 м, а за шириною перевищує 0,4 м
від зовнішнього краю переднього або заднього габаритного ліхтаря,
повинен бути позначений відповідно до вимог підпункту "з" пункту
30.3 цих Правил.

22.5. За спеціальними правилами здійснюється дорожнє
перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх
составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною
2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів
на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35
м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25
м), фактичну масу понад 38 т (на встановлених Укравтодором і
Державтоінспекцією маршрутах - до 40 т; для контейнеровозів -
понад 44 т, на встановлених для них маршрутах - до 46 т),
навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів -
11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів
навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні
- 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного
засобу більш як на 2 м. { Абзац перший пункту 22.5 в редакції
Постанов КМ N 876 ( 876-2008-п ) від 01.10.2008, N 76
( 76-2009-п ) від 11.02.2009 }

Осі слід вважати здвоєними або строєними, якщо відстань між
ними (суміжними) не перевищує 2,5 м.

22.6. Транспортні засоби, що здійснюють дорожнє перевезення
небезпечних вантажів, повинні рухатися з увімкненим ближнім
світлом фар, задніми габаритними ліхтарями та встановленими
розпізнавальними знаками, передбаченими пунктом 30.3 цих Правил, а
великовагові та великогабаритні транспортні засоби - також з
увімкненим проблисковим маячком (проблисковими маячками)
оранжевого кольору.
{ Пункт 22.6 в редакції Постанови КМ N 634 ( 634-2008-п ) від
09.07.2008 }

Тема: Весы


я знаю что на киевской 44 но как доказать менту.в законе написано на дорогах согласованных с автодором и автоинспекцией. а вот где список этих дорог.я его видел как-то. вопрос второй кто-то делал себе прибор определения нагрузки на ось и насколько эффективно оказалось



Игорь, для Вас как для земляка.
----------------------------------------------------------------------------

Маршрути руху без дозволів
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.01 №30 Державна служба автомобільних доріг надає перелік маршрутів руху без дозволів автотранспортних засобів – контейнеровозів висотою від поверхні дороги до 4,35 м та по яких дозволено рух транспортних засобів загальною масою 40 тонн включно, якщо вони не є великогабаритними, і контейнеровозів до 44 тонн. Зазначений перелік погоджено 19 травня 2005 року з Мінтрансзв’язку та Державтоінспекцією і направлено у газету «Урядовий кур’єр» для оприлюднення.
Також Укравтодором опрацьовується можливість включення до маршрутів по яких дозволено рух транспортних засобів загальною масою 40 тонн включно і контейнеровозов до 44 тонни на ділянці автодороги Київ-Чоп від м.Чопа до м.Стрия та на обході м.Житомира. Про прийняте рішення буде поінформовано додатково.
Перелік маршрутів
руху без дозволів автотранспортних засобів – контейнеровозів
висотою від поверхні дороги до 4,35 м
1. Міська смуга Києва – виїзд на М-06 (Київ-Чоп) – об’їзні Коростишева, Житомира, Новоград-Волинського, Корця, Рівного, Львова М-06 км 612+900 (об’їзна Стрия) виїзд на Н-141821 км 0+050 - Н-141821 - Н-141821 км 4+158 виїзд на М-06 км 617+355 - М06 – об’їзна Ужгорода – М-06 – КПП Чоп.
2. Міська смуга Києва – виїзд на М07 (Київ - Ковель – Ягодин) – М-07 – КПП Ягодин.
3. Устилуг – виїзд на М-08 (Устилуг – Луцьк – Рівне) – М-08 - Рівне.
4. Кільцева Львова – виїзд на М-12 (Львів – Кіровоград – Знам’янка)– М-12 – км 120+016 виїзд на Т20-19 (об’їзна м. Тернополя) км 26+966 - Т20-19 - Т20-19 км 12+440 виїзд на М19 – М19 км 319 +660 М-19 – М19 км 322+100 виїзд на М12 км 130+650 - М12 – до М05.
5. Житомир – виїзд на М-20 (Житомир – Чернівці – Тереблече) – М20 – Старокостянтинів – М-20 – міська смуга Чернівців.
6. Об’їзна Стрия - виїзд на Р04 (Стрий - Івано-Франківськ – Чернівці) – Р04 (об’їзд мосту с.Бондарів) км 81+724 виїзд на Н090304 (Залуква – Бондарів) км 18+600 Н090304 – Н090304 км 14+957 виїзд Н091303 (Сілець Мединя) км 7+816 – Н091303 - Н091303 км 3+424 виїзд на Р03 км 323+472 - Р03 - Р03 км 311+659 - виїзд на (під’їзд з Р04 до Івано-Франківська км 3+794) виїзд на Р04 км 92+132 – Р04 – міська смуга Чернівців.
Рух транспортних засобів - контейнеровозів висотою від поверхні дороги до 4,35 метра автомобільними дорогами м. Києва здійснюється за окремим погодженням корпорації „Київавтодор”.
Допустимі вагові параметри при цьому не повинні перевищувати: загальна маса 38,0 т, навантаження на одиночну вісь – 10,0 т, здвоєні осі- 16,0 т, строєні – 22,0 т.
Перелік маршрутів,
по яких дозволено рух транспортних засобів загальною масою 40 тонн включно,
якщо вони не є великогабаритними, і контейнеровозів до 44 тонн

Міська смуга Києва - виїзд на М05 (Київ – Одеса) –М05- міська смуга Одеси.
Допустимі вагові параметри при цьому не повинні перевищувати: навантаження на одиночну вісь – 11,0 т, здвоєні осі - 18,0 т, строєні – 24,0 т.
____-----------------------------------------------------------------------

Валентин.

Тема: Весы

Контейнеровозам разрешено до 44т., по Киевской трассе до 46т.
Есть одно но, можете не пройти по осям.


Валентин.


Новое Положение о работе и отдыхе водителей сделало обязательными тахографы

Новое Положение о рабочем времени и времени отдыха водителей колесных транспортных средств утвердило Министерство транспорта и связи приказом от 7 июня 2010 года № 340.

Документ устанавливает особенности регулирования и порядок учета рабочего времени и времени отдыха. Его требования распространяются на автомобильных перевозчиков и водителей, осуществляющих внутренние перевозки пассажиров и грузов колесными ТС.

Положение не касается перевозок пассажиров и грузов физлицами за собственный счет и для собственных нужд без использования труда наемных водителей.

Согласно Положению, автотранспорт, используемый для нерегулярных и регулярных специальных пассажирских перевозок, для регулярных пассажирских перевозок на междугородных автобусных маршрутах протяженностью свыше 500 км, а также для перевозок опасных грузов, в обязательном порядке должен быть оснащен тахографами с 1 июня 2012 года.

Для перевозок грузов колесными ТС с полной массой свыше 12 тонн тахографы обязательны с1 июня 2013 года, а для перевозок грузов колесными ТС с полной массой от 3,5 тонн до 12 тонн - с 1 июня 2015 года.

Однако со дня вступления Положения в силу водители, управляющие не оборудованными тахографом транспортными средствами, должны вести индивидуальную контрольную книжку.

Положение вступит в силу со дня его официального опубликования, кроме пункта 6.1.
Ольга Жога, ЛІГА: ЗАКОН
-------------------------------------------------------------------------

Валентин


ЦитатаЦитата (ООО "ОПеКС", 03.10.2010 18:05):

А международная? Кто знает, если необмежений, надо ли будет продливать?
Надо пойти выяснить...


В этом году,в июне месяце закончилась международная лицензия, оформлял новую международную,
выдали "Срок дії - необмежений"

Валентин.



спасибо.если можно адрес где делают лицензию.




Где делают не знаю.А выдают г.Одесса ул.Польская 16,угол Жуковского.


Безработный в электронном виде воровал и перевозил грузы
В Мелитополе задержали 23-летнего местного жителям по подозрению в мошенничестве.


Как сообщил заместитель начальника Мелитопольского горотдела милиции Александр Салуха, безработный житель Мелитополя вместе со своим знакомым работал в офисном помещении по ул. Кирова. Они предоставляли услуги по перевозке грузов
по территории Украины.

Клиентам мошенник представлялся от имени директора частного предприятия, в котором ранее работал. Документы представлялись в электронном виде, после чего мошенник получил пароль доступа и занимался бизнесом от имени ЧП. Он заключал соглашения на перевозку грузов, а в банке получал деньги за якобы оказанную услугу. Каждая сделка приносила мелитопольцу доход в сумме от 3 до 4 тыс. грн. Следствием уже доказано три эпизода мошенничества.

Предает УРА-Информ
http://ura-inform.com/ru/neformat/2010/08/19/moshennik
---------------------------------------------------------------------
Валентин





Вступают в силу Лицензионные условия выращивания наркотических растений.

http://news.ligazakon.ua/news/2010/4/2/22301.htm

--------------------------------------------------------------------------
Валентин.

P.S. Со вторым апреля.



Уважаемый Валентин!Благодарю за ответ.ПО данным весов автодора совместно с блюст.порядка, нагрузка на 1ось-5300,2-9300,3-9550.



Пожалуйста! Я так понял у Вас на п/п 3 оси, получается общая нагрузка на них должна быть 22000 кг., у Вас 24150 кг. Груз смешон на корму,не правильное распределение груза на полуприцепе.
Валентин.



В результаті посилення контролю за ваговими параметрами транспортних засобів з боку ДАІ та Укравтодору, у міжнародних перевізників виникають серйозні проблеми, викликані, необхідністю здійснення сплати за проїзд та сплати штрафу водіями за перевищення вагових параметрів автомобілів.

З метою надання вам рекомендацій щодо захисту порушених прав в судовому порядку просимо повідомляти АсМАП України про факти незаконних дій співробітниками ДАІ та Укравтодору в частині незаконного нарахування плати за проїзд і притягнення до відповідальності водіїв автотранспортних засобів та направляти до Секретаріату АсМАП України з позначкою «для юридичного відділу» матеріали ДАІ та Укравтодору, які стали підставою для нарахування плати за проїзд та притягнення до адміністративної відповідальності водіїв.
-----------------------------------------------------------------------------
ПДД Украины,пункт правил 22,5
22.5. За спеціальними правилами здійснюється дорожнє
перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх
составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною
2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів
на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35
м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25
м), фактичну масу понад 38 т (на встановлених Укравтодором і
Державтоінспекцією маршрутах - до 40 т; для контейнеровозів -
понад 44 т, на встановлених для них маршрутах - до 46 т),
навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів -
11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів
навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні
- 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного
засобу більш як на 2 м. { Абзац перший пункту 22.5 в редакції
Постанов КМ N 876 ( 876-2008-п ) від 01.10.2008, N 76
( 76-2009-п ) від 11.02.2009 }

Осі слід вважати здвоєними або строєними, якщо відстань між
ними (суміжними) не перевищує 2,5 м.

---------------------------------------------------------------------------

Валентин.


39. Відповідальність за збереження великовагових та/або
великогабаритних транспортних засобів, рух яких заборонено, за
весь час з моменту заборони руху до його відновлення несе
перевізник, а в разі перевезення вантажу - вантажовідправник.
{ Пункт 39 в редакції Постанови КМ N 516 ( 516-2009-п ) від
21.05.2009 }

40. Відповідальність за збитки, завдані власникові
великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу чи
вантажу, а також третім особам у зв’язку із забороною руху
внаслідок невідповідності фактичної ваги вантажу даним, зазначеним
у товарно-транспортній документації, несе вантажовідправник.
{ Пункт 40 в редакції Постанови КМ N 516 ( 516-2009-п ) від
21.05.2009 }


http://www.kmu.gov.ua/control/npd/list
------------------------------------------------------------------------
http://www.kommersant.ua/index-news-y.html?id=153606
---------------------------------------------------------
http://news.ligazakon.ua/news/2010/3/25/21806.htm
-------------------------------------------------------------

Валентин.



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 24 березня 2010 р. № 278

ПЕРЕЛІК
актів Кабінету Міністрів України, що втратили чинність

1. Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 854 “Про надання акваторії у користування державному підприємству “Спеціалізований морський порт “Октябрьск” (Офіційний вісник України, 2008 р., № 73, ст. 2458).
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 р. № 934 “Про надання акваторії у користування державному підприємству “Миколаївський морський торговельний порт” (Офіційний вісник України, 2008 р., № 82, ст. 2760).
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009 р. № 236 “Про роз’яснення особливостей застосування окремих норм Указу Президента України від 3 липня 1998 р. № 727 для фізичних осіб, які провадять підприємницьку діяльність за межами України, в умовах світової фінансово-економічної кризи” (Офіційний вісник України, 2009 р., № 21, ст. 677).
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2009 р. № 366 “Про сплату внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування фізичними особами — суб’єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування” (Офіційний вісник України, 2009 р., № 30, ст. 997).
5. Постанова Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2009 р. № 454 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009 р. № 236” (Офіційний вісник України, 2009 р., № 35, ст. 1203).
6. Постанова Кабінету Міністрів України від 21 травня 2009 р. № 505 “Про порядок сплати та зарахування сум внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, сплачених фізичними особами — суб’єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування” (Офіційний вісник України, 2009 р., № 39, ст. 1306).
7. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2009 р. № 1178 “Питання Загального реєстру податкових накладних” (Офіційний вісник України, 2009 р., № 77, ст. 2626).
8. Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2009 р. № 1117 “Про утворення Урядової комісії з питань забезпечення обороноздатності та національної безпеки України” (Офіційний вісник України, 2009 р., № 81, ст. 2746).
9. Постанова Кабінету Міністрів України від 27 січня 2010 р. № 61 “Про збільшення статутного капіталу Державної іпотечної установи” (Офіційний вісник України, 2010 р., № 5, ст. 208).
---------------------------------------------------------------------------

Валентин.
P.S. Пункт № 4
_____________________


Наши машины ездят, Харьков-Полтава-Кировоград, конечно не фонтан....


Значить они не знают ПДД Украины. Вот сайт там есть раздел "правила дорожного движения",там все ясно написано. http://www.sai.gov.ua/

Извините но не чем больше помочь не могу. Можно подать в суд.

Валентин.


Звоните на телефон доверия.

----------------------------------------------------------------------
Департамент ДАI МВС України 044
272-4659

вул. Лук’янiвська, 62, м. Київ, 04171
--------------------------------------------------------------
УДАI УМВС України в Кiровоградськiй областi 0522
35-75-33

вул.Панфіловців, 22-Б, м.Кiровоград, 25030
----------------------------------------------------------------------
У нас был похожий случай,позвонили,сразу после звонка с Киева отпустили.

Валентин.


Извините но Вы,чего-то не договариваете. У Вас в техпаспорте написано контейнеровоз?
------------------------------------------------------------------------
22.5. За спеціальними правилами здійснюється дорожнє
перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх
составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною
2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів
на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35
м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25
м), фактичну масу понад 38 т (на встановлених Укравтодором і
Державтоінспекцією маршрутах - до 40 т; для контейнеровозів -
понад 44 т, на встановлених для них маршрутах - до 46 т),
навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів -
11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів
навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні
- 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного
засобу більш як на 2 м. { Абзац перший пункту 22.5 в редакції
Постанов КМ N 876 ( 876-2008-п ) від 01.10.2008, N 76
( 76-2009-п ) від 11.02.2009 }

Осі слід вважати здвоєними або строєними, якщо відстань між
ними (суміжними) не перевищує 2,5 м
---------------------------------------------------------------------------
Это выписано из ПДД Украины.

Валентин.


Ночью на Киевской трассе на WOG,заправлялись по 7.35 грн., в Одессе сегодня днем на ОККО по 7.05 грн.


Валентин.