Просмотр сообщений Зіняк, СПД

Треба вернутись до цієї постанови Це було розумно придумано Але її ніхто не виконував І тоді не було б розмов про ціну перевезень КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А
від 25 лютого 2009 р. N 226
Київ

Питання стабілізації цін на внутрішні
вантажні автомобільні перевезення


Відповідно до частини третьої статті 8 Закону України "Про
ціни і ціноутворення" ( 507-12 ) та з метою стабілізації цін на
внутрішні вантажні автомобільні перевезення Кабінет Міністрів
України п о с т а н о в л я є:
1. Установити на період до 31 грудня 2009 р., що мінімальний
розмір тарифів на перевезення вантажів автотранспортними засобами,
крім міжнародних перевезень, визначається шляхом обчислення
добутку середньої роздрібної ціни автомобільного палива та
коефіцієнтів згідно з додатком.
2. Міністерству економіки починаючи з II кварталу 2009 р.
визначати та затверджувати щокварталу показник середньої
роздрібної ціни за видами автомобільного палива, який
застосовується для обчислення мінімального розміру тарифів на
перевезення вантажів автотранспортними засобами територією
України.

Прем’єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО

Інд. 21

Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 25 лютого 2009 р. N 226
КОЕФІЦІЄНТИ,
що застосовуються для визначення мінімального
розміру тарифів відповідно до вартості
автомобільного палива


------------------------------------------------------------------
| Вантажопідйомність | Коефіцієнт, що застосовується |
| автотранспортного засобу | для визначення мінімального |
| | розміру тарифу на 1 кілометр |
| | перевезень відповідно до |
| | вартості |
| | 1 літра автомобільного палива |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Від 500 до 2500 кілограм | 0,5 |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Від 2501 до 5000 кілограм | 0,7 |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Від 5001 до 10000 кілограм | 0,9 |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Від 10001 до 20000 кілограм | 1,1 |
------------------------------------------------------------------


Єдиний вихід Протест Заявити владі, що цілий тиждень ніхто нікуди не поїде Як що не відмінять цей податок, ще тижднь Без перевізників в державі настане колабс всього Але ж ми такі Всі не їдуть ,а я тихенько махну рейсик Нас олігархат хоче витіснити з цього бізнесу


Поки влада і бізнес в нашій країні одне ціле,нічого з цих розмов не буде А от коли ці два поняття розділити,ми будемо дійсно говорити про ринок бізнесу по європейському А так ми з екранів телевізора постійно чуємо ,скільки вони зробили ,а скільки ще хочуть зробити без нас для нас Всі тендери виграють вони,а що не представляє для них інтересу вони кидають це нам за мізерну ціну А потім дивляться зверху як ми між собою боремось за мізерний заробок обдираючи один одного на певних етапах


Трошки не по темі Але маю івеко євро карго Все життя проїздив на мерседесах від буса до актроса Так в житті сталось придбав івеко Тепер прихильник івеко З запчастинами проблем нема і не дорогі порівняно з мерсом Багато шротів Машина мягка .комфортна На івеко форумі навіть є гілка взаємозаміняємі запчастини від радянських машин Так в кінці декотрі висказались Навіщо було було купувати івеко. як що це вийшов газонозілокамаз Але зараз напевно. поганих машин нема Просто в кожній машині є слабі і сильні сторони


Краще почни з 80 моделі Ходова набогато сильніша


Еще варянт подогрева дизтоплива
Бачок в который заливается 2л дт и 1л керосина + два топливных краника от Зила. Перед тем как глушить, переключаем (питание и обратку) на минут 5 на этот бачок. Утром заводим без проблем. После прогрева переключаем на основной бак
Кстати, этот вариант был увиден на Кразе в северном исполнении ещё в 93году на самом заводе.


Ще один спосіб як завести зранку машину Взяв ссилочку з форуму хтось вже про це писав
Для своего друга на легковушку зделал такую примочку= бачок в который заливается 2л дт и 1л керосина + два топливных краника от Зила. перед тем как глушить, переключает (питание и обратку) на минут 5 на этот бачок. утром заводит без проблем. после прогрева переключает на основной бак. уже третью зиму ездит без нареканий.
кстати, этот вариант был мною увиден на Кразе в северном исполнении ещё в 93году на самом заводе.


Денатурат чи спірт лиють тільки щоб не утворювались водяні пробки До дизпалива це нічого не має Лиють денатурат чи спірт в пропорції Як що залили 50л то множимо на 3 Значить 150гр денатурату Цю пропорцію прочитав коли в Польші купив підігрів дизпалива А взагалі прочитав в неті що хлопці в Росії беруть кипятильник на 24в і кидають в бак Єдине середину корпусу залити герметиком ,щоб солярка на попадала на спіраль Але як що корпус залитий з заводу і не розбірний так цьго робити не треба Колись кидали лампочки


Ні це не катерина Це після підйомів міст Там завжди гаішники стоять Як що зі сторони Київа по обїзній то перед мостом впрао у Львів .а вліво на Біберку і Івано Франківськ Вам на право у Львів


На вулиці Пасічна На рекламних щитах на обїздній написано Сервіс вантажних авто Там і паркінг з охороною і кафе Заїзд з окружної Стоїть щит і вказівник на Біберку і Івано Франківськ.а Ви заїжджаєте у Львів на вул Зелена Прямо по ній і доїдете до паркінгу


Пропоную Диспетчер який виставив занижений фрахт .вносити в чорний список Тоді будем знати з ким працювати


А не простіше вибрати якийсь день.І всім разом нижче узгодженої ставки не їхати.Один або два дні нічого не рішає. Простоюєм і побільше А так хоть буде результат.Перші рази може не пройти.Але як що це робити частіше,то більша кількість перевізників про це буде знати .І тоді воно може дати результат.

Тема: Весы

Їду порожній Спереду бачу вага Зупиняє інспектор і показує на вагу Показую закон про великоваговий контроль Машина 5 ти тонник Запитую чи в праві він мене заганяти на вагу Показую пункт в постанові який транспорт підлягає під визначення великоваговий Це пункт правил дорожнього руху 22,5 В відповідь каже - тут ще бус треба дописати Я кажу бус це не великоваговий транспорт І запитання -де ти це взяв Взнавши що я пустий каже- їдь і не мороч мені голову Так я і не добився від ньго відповіді Загострювати ситуацію не хотів і поїхав


Маю піонер Але вияснилось що це китаєць Саме основне на що потрібно звертати увагу це на оперативну память Щоб на даний момент була не менше 256 І тоді беріть любої фірми
Карта для вантажних авто PRIME Але в Україні веде все одно як легкову Гарміни дорогі і карти до них з інтернету не скачаєте Так що орієнтуйтесь по оперативці Карти IGo можно без проблем скачати в неті різні


http://www.kenneke.com/veggie.html# Можно ще таким способом зробити Це вийде проточний


http://www.autoklimat.ru/ak/diesel_therm.html Цей підігрівач можна зробити своїми силами і набагато дешевше ніж пропонують в продажі Потрібен токар і купити свічку накала на 24в


ЦитатаЦитата (Зіняк, СПД, 24.02.2011 16:53):
ЦитатаЦитата (Кушнір, СПД, 24.01.2010 20:36):
ЦитатаЦитата (ЧП Скрябин, 24.01.2010 18:16):

ЦитатаЦитата (СПД Кушнір, 23.01.2010 15:17):


ЦитатаЦитата (СПД Кушнір, 23.01.2010 14:47):


А подскажите, пожалуйста, тёмному. Вот я всю жизнь езжу и не знаю - радиатор фанеркой закрывать можно, а интеркулер?

Да. В инструкциях по эксплуатации сказано, что закрывать интеркулер категорически запрещено. Но при даных морозах и когда нужно нагреть двигатель, чтобы пошла теплая соляра по обратке то можно временно закрыть и интеркулер.


Благодарю. А вот, временно можно, я понял, а вообще ездить можно с частично прикрытым интеркулером?


Мое мнение - при этих морозах ездить с частично прикрытым интеркулером можно, нужно только следить за температурой двигателя. На своих машинах я так и сделал. Но это токо мое мнение, а мнения у разных людей бывают разные. При повышении температуры интеркулер должен быть открыт полностью.

Я у себе закрыл интеркулер полностью, иначе мотор не могу нагреть до нормальной температуры, и переживать тут по-моему нечего, так как если я правильно понимаю, то интеркулер служит для охлаждения воздуха. Вряд ли летом, когда +40, интеркулер сможет охладить воздух до -20, как сейчас. Так что следите за градусником.

Извините, но я немного неправильно изложил Вам свое решение. Закрываю спереди интеркулер с целью закрыть радиатор, чтоб поднять температуру двигателя, а не подаваемого турбиной воздуха. Интеркулер можно не закрывать если есть свободный доступ к радиатору охлаждения. У меня на Рено свободный доступ к радиатору немного затруднен через интеркулер, поэтому приходиться закрывать все вместе.
С Ув. Шаповал Сергей
Подача воздуха в двигатель

Типичная проблема зимней эксплуатации — образование конденсата в охладителе нагнетаемого воздуха (интеркулере). Для этого необязательно мотор должен быть выключен — замерзание водяных паров происходит и при длительной работе двигателя на малых оборотах (в пробке, в очереди на границе и т. д.). Определить проблему до остановки двигателя можно по характерному белому дыму из выхлопной трубы. Меры противодействия предельно просты: открыть систему вентиляции картера двигателя. Но стоит помнить, что, если патрубок вентиляции картера опущен слишком низко, есть риск замерзания в нем капель влаги. В этом случае появляется течь масла по уплотнениям мотора, масло попадает из турбины во впускной тракт.

При температуре окружающего воздуха от 0 до ?10 °С рачительные водители на треть закрывают нижнюю часть интеркулера матерчатым экраном, поставляемым вместе с новым автомобилем. Но если чехол утерян — не беда, можно воспользоваться любым воздухо- и влагонепроницаемым материалом. Для этой цели подойдут брезент, линолеум, пластик или что-то аналогичное. При морозах ниже ?15 °С нужно закрывать уже больше половины высоты интеркулера, причем обязательно снизу. Однако при увеличении температуры двигателя за отметку +90° нужно уменьшить степень «зашоренности» интеркулера.

Что делать, если конденсат уже образовался в большом количестве и поступает в цилиндры? В этом случае рекомендуется провести продувку. Придется поднять кабину, шестигранником ослабить металлический хомут на гофрированном патрубке между интеркулером и впускным коллектором (слева по ходу автомобиля), отсоединить его и, приподняв вверх, положить на коллектор. Затем следует завести двигатель и удерживать высокие обороты (желательно не менее 1200 мин-1) в течение 5—10 с, несколько раз до полного удаления влаги. Бывает так, что из интеркулера вылетает большой объем жидкости — от 3 до 5 л. Поэтому важно соблюдать меры предосторожности и не подставлять части тела на пути выхода воздуха, воды и кусочков льда из патрубка.


Фильтр-влагоотделитель. Белый цвет указывает на то, что он неоригинальный. Необходимо особо обратить внимание в зимний период! А лучше всего заменить до наступления зимнего периода эксплуатации. И при этом не забыть проверить свечу (нагревательный элемент) осушителя воздуха


Есть еще один нюанс. При морозах от ?15 до ?40 °С замерзший в интеркулере конденсат опытные водители советуют растопить на неработающем двигателе с помощью внешнего источника тепла и затем «продуть» интеркулер. При отсутствии такого можно разогреть устройство работой мотора на холостых оборотах (не выше 600 мин-1), не забыв предварительно закрыть интеркулер спереди. Но если двигатель даст сбой и начнет неравномерно работать, надо немедленно его остановить и провести продувку.


ЦитатаЦитата (Кушнір, СПД, 24.01.2010 20:36):
ЦитатаЦитата (ЧП Скрябин, 24.01.2010 18:16):

ЦитатаЦитата (СПД Кушнір, 23.01.2010 15:17):


ЦитатаЦитата (СПД Кушнір, 23.01.2010 14:47):


А подскажите, пожалуйста, тёмному. Вот я всю жизнь езжу и не знаю - радиатор фанеркой закрывать можно, а интеркулер?

Да. В инструкциях по эксплуатации сказано, что закрывать интеркулер категорически запрещено. Но при даных морозах и когда нужно нагреть двигатель, чтобы пошла теплая соляра по обратке то можно временно закрыть и интеркулер.


Благодарю. А вот, временно можно, я понял, а вообще ездить можно с частично прикрытым интеркулером?


Мое мнение - при этих морозах ездить с частично прикрытым интеркулером можно, нужно только следить за температурой двигателя. На своих машинах я так и сделал. Но это токо мое мнение, а мнения у разных людей бывают разные. При повышении температуры интеркулер должен быть открыт полностью.

Я у себе закрыл интеркулер полностью, иначе мотор не могу нагреть до нормальной температуры, и переживать тут по-моему нечего, так как если я правильно понимаю, то интеркулер служит для охлаждения воздуха. Вряд ли летом, когда +40, интеркулер сможет охладить воздух до -20, как сейчас. Так что следите за градусником.

Извините, но я немного неправильно изложил Вам свое решение. Закрываю спереди интеркулер с целью закрыть радиатор, чтоб поднять температуру двигателя, а не подаваемого турбиной воздуха. Интеркулер можно не закрывать если есть свободный доступ к радиатору охлаждения. У меня на Рено свободный доступ к радиатору немного затруднен через интеркулер, поэтому приходиться закрывать все вместе.
С Ув. Шаповал Сергей