trucksnearme
Просмотр сообщений ЛЕПЧУК ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ, ФОП

МАН ТГА 2006 року, КПП автомат, після запуску двигуна при відсутності повітря в системі робить таку музику. 


Дійшли до висновку, що виною даної проблеми є напівпричіп. Суть проблеми в тому, що при підключенні даного н/причіпа до тягача починаються проблеми з авто --- у Преміума 420 дці плавають оберти двигуна на межі 6-7 атм, інколи близько хвилини, потім весь час все добре, МАН ТГА з нуля качає до 6,5 і все, вище не качає, якщо заглушити-завести --- все добре. В чому проблема?


Суть проблеми в тому, що при підключенні даного н/причіпа до тягача починаються проблеми з авто ---  у Преміума 420 дці плавають оберти двигуна на межі 6-7 атм, інколи близько хвилини, потім весь час все добре, МАН ТГА з нуля качає до 6,5 і все, вище не качає, якщо заглушити-завести --- все добре. В чому проблема?


Прошу поділитися інформацією по МАН ТГА 2006 р.в. Цікавить все по ремонту, підбору запчастин, оригінальні каталоги, мої пошуки результату не дали. Дякую.


Невже у всіх Преміуми ходять добре? Не будьте байдужими!


Після нічної стоянки заводиться добре, працює добре близько хвилини, потім починають плавати обороти і вискакують по черзі помилки, приблизно через хвилину починає працювати добре, помилки пропадають, їде добре, тяга і розхід в нормі. Якщо заглушити і запускати через годину -- все добре, через дві години -- інколи секунду-дві підгазовує, через кілька годин -- трохи довше. Автоком показує помилки 5604, 5605, 5606 --- проблеми з кан-шиною, активна і не активна. Після видалення помилки появляються знову. Спробую завантажити відео. Буду вдячний. 


[quote name=’ЛЕПЧУК ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ, ФОП’ firm_id=’14834546661’ post=’1058099’ date=’08.10.2020 19:27’][video]https://www.youtube.com/embed/-WBhatEQBxY[/video]Після нічної стоянки заводиться добре, працює добре близько хвилини, потім починають плавати обороти і вискакують по черзі помилки, приблизно через хвилину починає працювати добре, помилки пропадають, їде добре, тяга і розхід в нормі. Якщо заглушити і запускати через годину -- все добре, через дві години -- інколи секунду-дві підгазовує, через кілька годин -- трохи довше. Автоком показує помилки 5604, 5605, 5606 --- проблеми з кан-шиною, активна і не активна. Після видалення помилки появляються знову. Спробую завантажити відео. Буду вдячний. [/quote]


Після нічної стоянки заводиться добре, працює добре близько хвилини, потім починають плавати обороти і вискакують по черзі помилки, приблизно через хвилину починає працювати добре, помилки пропадають, їде добре, тяга і розхід в нормі. Якщо заглушити і запускати через годину -- все добре, через дві години -- інколи секунду-дві підгазовує, через кілька годин -- трохи довше. Автоком показує помилки 5604, 5605, 5606 --- проблеми з кан-шиною, активна і не активна. Після видалення помилки появляються знову. Спробую завантажити відео. Буду вдячний. 


Відпишусь, може, комусь пригодиться. Набилося грязюки під пильник великого вала куліси, був обмежений хід вала і задня передача не включалася. Чиститься все без розбирання.


Добрый день. Помогите с проблемкой.
Рено Премиум 450 dxi (2008г)
Коробка  механика zf16
Не включаются передачи 1,2,5,6 и задняя.
Все которые включаются к водительскому сиденью(влево).
Как будто не пускает что-то.
Недавно (месяц назад) менял тросс, который идет на переключение(левый).
В феврале менялся другой. 
Попросил водителя пройтись по всей кулисе, говорит все целое. Не разлезлось нигде. Что может быть?
На коробке есть так сказать "вспомогатель" воздушный. Возможно проблема там. Тросы подходят как раз к вспомагетелю.
Проблему решили.
Спасибо Виталию из Каховрефтранс.
Сняли крышку с кулисы, туда попала влага и поржавело немного.
Все прочистили, теперь все работает отлично.
Подібна ситуація, не включається задня передача, Преміум 420 дці. Тут мається на увазі кришка куліси під кабіною? Чи може бути ще щось? Буду вдячний, бо машина прийшла з рейса, а в ряд вже не стала.
Кришка кулисы само собою.
Чи правильно я зрозумів --- мова про кришку куліси на коробці передач?


Добрый день. Помогите с проблемкой.
Рено Премиум 450 dxi (2008г)
Коробка  механика zf16
Не включаются передачи 1,2,5,6 и задняя.
Все которые включаются к водительскому сиденью(влево).
Как будто не пускает что-то.
Недавно (месяц назад) менял тросс, который идет на переключение(левый).
В феврале менялся другой. 
Попросил водителя пройтись по всей кулисе, говорит все целое. Не разлезлось нигде. Что может быть?
На коробке есть так сказать "вспомогатель" воздушный. Возможно проблема там. Тросы подходят как раз к вспомагетелю.
Проблему решили.
Спасибо Виталию из Каховрефтранс.
Сняли крышку с кулисы, туда попала влага и поржавело немного.
Все прочистили, теперь все работает отлично.
Подібна ситуація, не включається задня передача, Преміум 420 дці. Тут мається на увазі кришка куліси під кабіною? Чи може бути ще щось? Буду вдячний, бо машина прийшла з рейса, а в ряд вже не стала.
Кришка кулисы само собою.


Добрый день. Помогите с проблемкой.
Рено Премиум 450 dxi (2008г)
Коробка  механика zf16
Не включаются передачи 1,2,5,6 и задняя.
Все которые включаются к водительскому сиденью(влево).
Как будто не пускает что-то.
Недавно (месяц назад) менял тросс, который идет на переключение(левый).
В феврале менялся другой. 
Попросил водителя пройтись по всей кулисе, говорит все целое. Не разлезлось нигде. Что может быть?
На коробке есть так сказать "вспомогатель" воздушный. Возможно проблема там. Тросы подходят как раз к вспомагетелю.
Проблему решили.
Спасибо Виталию из Каховрефтранс.
Сняли крышку с кулисы, туда попала влага и поржавело немного.
Все прочистили, теперь все работает отлично.
Подібна ситуація, не включається задня передача, Преміум 420 дці. Тут мається на увазі кришка куліси під кабіною? Чи може бути ще щось? Буду вдячний, бо машина прийшла з рейса, а в ряд вже не стала.
Кришка кулисы само собою.


Добрый день. Помогите с проблемкой.
Рено Премиум 450 dxi (2008г)
Коробка  механика zf16
Не включаются передачи 1,2,5,6 и задняя.
Все которые включаются к водительскому сиденью(влево).
Как будто не пускает что-то.
Недавно (месяц назад) менял тросс, который идет на переключение(левый).
В феврале менялся другой. 
Попросил водителя пройтись по всей кулисе, говорит все целое. Не разлезлось нигде. Что может быть?
На коробке есть так сказать "вспомогатель" воздушный. Возможно проблема там. Тросы подходят как раз к вспомагетелю.
Проблему решили.
Спасибо Виталию из Каховрефтранс.
Сняли крышку с кулисы, туда попала влага и поржавело немного.
Все прочистили, теперь все работает отлично.
Подібна ситуація, не включається задня передача, Преміум 420 дці. Тут мається на увазі кришка куліси під кабіною? Чи може бути ще щось? Буду вдячний, бо машина прийшла з рейса, а в ряд вже не стала.


Розглядаю для покупки FH-13 2006 року з КПП ай-шифт, не перемикаються передачі в ручному режимі, автоматично все добре, помилки відсутні. Чи може бути проблема тільки в джойстику, чи може вилізти ще щось?


     Поділіться інформацією знаючі люди про MAN TGX 18.440 2008 р.в., розглядати таке авто для покупки чи обійти стороною? Дякую.


Респект!!!да Вы рукодельник.А чем метал вырезали или заказывали раскрой?
    Вирізав болгаркою, купувати плазморіз для разової роботи недоцільно, а така послуга в наших краях відсутня. Різав двома болгарками по черзі, метал 4мм, інструмент нагрівався, а все інше штатно.                                                                             Щодо концепції. Початково був задум зробити іншу модель, яка, на мій погляд, простіша для гаражного виготовлення. Для цього поміряв кронштейн ресори, зробив макет з картону в натуральну величину і після кількох спроб був зроблений механізм.   Все виглядало класно і я був готовий перенести все це в метал, та все-таки вирішив зробити примірку. І тут виліз сюрприз --- на внутрішній стороні кронштейн має розпорку і мій макет не заходить на своє місце. Прийшлось міняти модель і тепер це виглядає отак. Кріпитися буде до ресори, хоча це мені не подобається і планую пізніше переробити по- іншому, а, може, і ні --- експлуатація покаже. Після встановлення і перевірки працездатності викладу розміри кронштейна для вільного доступу. Поки-що все.


Так як голоси розділилися 50/50, то поки-що коротко. Кронштейни вже готові, заготовки на кріплення зроблені, лишилося обварити. По собівартості. Метал 4 мм розміром 0,5м на 1,5м, круги до болгарки 125мм біля 10 шт, кусок труби діаметром 89мм, кутик 100/100 довжиною 35см, ну і день часу. Плюс до цього куплено дві подушки за 1250 грн, з кранами ще не визначилися --- оригінал дорого, будемо щось вигадувати, найпростіше --- простими кранами, побачимо. Якщо комусь цікаво, то продовжимо, пишіть.
чи актуально під питанням але цікаво усім ,бажано з фото виложуйте
Починаємо.


:DПідкажіть знаючі люди --- їду з-під Чернівців у Дубно через Івано-Франківськ, Рогатин, Перемишляни, Броди. Я в нормі? 
Як шо не пив то в норми,дорога нормаль
Дорога то так, а кілометри?


Так як голоси розділилися 50/50, то поки-що коротко. Кронштейни вже готові, заготовки на кріплення зроблені, лишилося обварити. По собівартості. Метал 4 мм розміром 0,5м на 1,5м, круги до болгарки 125мм біля 10 шт, кусок труби діаметром 89мм, кутик 100/100 довжиною 35см, ну і день часу. Плюс до цього куплено дві подушки за 1250 грн, з кранами ще не визначилися --- оригінал дорого, будемо щось вигадувати, найпростіше --- простими кранами, побачимо. Якщо комусь цікаво, то продовжимо, пишіть.


Підкажіть знаючі люди --- їду з-під Чернівців у Дубно через Івано-Франківськ, Рогатин, Перемишляни, Броди. Я в нормі?