trucksnearme
Просмотр сообщений ЮРТРАНСАВТО, ООО

Накази Мінтрансзв’язку України, що стосуються нових ліцензійних умов для роботи перевізників, що набули чинності:

1. Наказ Мінтрансзв’язку України від 02.07.2010 № 427 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом відповідно до робіт, визначених Законом України «Про автомобільний транспорт», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.07.2010 за № 562/17857.

2. Наказ Мінтрансзв’язку України від 02.07.2010 № 429 «Про затвердження Положення про порядок контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом відповідно до робіт, визначених Законом України «Про автомобільний транспорт», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.07.2010 за № 561/17856.

3. Наказ Мінтрансзв’язку України від 22.07.2010 № 514 «Про затвердження Положення про ліцензійну картку, що додається до ліцензії на надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12.0


Совершенно верно, на водителей - международников распространяются правила соглашения ЕСТР.
Информация, пригодится
http://www.asmap.org.ua/search.php


Наказом Мінтрансзв’язку № 344 від 07.06.2010 року затверджені нові Умови оформлення і видачі дозволів, які мають обмежені річні квоти (Азербайджану, Вірменії, Казахстану (універсальні та в/з третіх країн), Болгарії, Греції, Сербії, Угорщини та Росії (в/з третіх країн), Туреччини (порожні та треті країни), Узбекистану (універсальні та треті країни)) на поїздку по території іноземних держав в 2010 році.

Повний текст Наказу та новий зразок бланку ЗАЯВИ-АНКЕТИ можна подивитись на сайті

http://smap.gov.ua/news/542/


Доброго времени суток всем!

Информируем Вас о принятии Министерством транспорта и связи Украины приказа, которым утверждена форма паспорта маршрута, в том числе и на регулярные специальные перевозки.

С текстом приказа можно ознакомиться по ссылке
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0408-10

Также принят приказ и об утверждении формы дозволов на межобласные перевозки пассажиров, порядок их выдачи и анулирование.
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0409-10




Подскажите, пожалуйста, где можно найти нормативы боя ликероводочных изделий при автоперевозках?




Можно посмотреть здесь http://uazakon.com/document/spart45/inx45649.htm


Постановою Верховної Ради України від 18.05.2010 № 2260-17 прийнято за основу Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо ліцензування певних видів господарської діяльності
(05.03.2010 № 6153).
Проектом акту передбачається вилучення з видів господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню - надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом як у внутрішньому так і у міжнародному сполученнях, крім перевезення небезпечних вантажів.
Для зручності перегляду, відкрийте порівняльну таблицю до проекту з діючими положеннями та змінами.

http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=37205


Это старая редакция п. 40 постановления КМУ № 879
40. Відповідальність за збитки, завдані власнику великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу чи вантажу, а також третім особам у зв’язку із забороною руху, несе особа, що прийняла такий вантаж до перевезення, крім випадків, пов’язаних із забороною руху внаслідок неправомірних дій працівників пункту габаритно-вагового контролю

А это действующая редакция п. 40 (внесено изменение постановлением КМУ 21.05.2009 № 516

40. Відповідальність за збитки, завдані власникові великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу чи вантажу, а також третім особам у зв’язку із забороною руху внаслідок невідповідності фактичної ваги вантажу даним, зазначеним у товарно-транспортній документації, несе вантажовідправник.

Тема: Лицензия

Порядок контролю
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0141-08


ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ»

Стаття 60. Відповідальність за порушення законодавства про
автомобільний транспорт

За порушення законодавства про автомобільний транспорт до
автомобільних перевізників застосовуються санкції за:

безпідставну відмову від пільгового перевезення пасажира -
штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів
громадян;

надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без
оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48
цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян;

експлуатацію легкового автомобіля, облаштованого як таксі,
без наявності ліцензійної картки - штраф у розмірі тридцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

стоянку легкового автомобіля, який не облаштований як таксі і
не має ліцензійної картки, та посадку пасажирів на стоянці таксі -
штраф у розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів
громадян;

виконання нерезидентами України міжнародних перевезень
пасажирів чи вантажів без документів, перелік яких визначений
статтею 53 цього Закону, - штраф у розмірі п’ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

порушення режимів праці та відпочинку водіями транспортних
засобів - штраф у розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян;

перевезення пасажирів на маршруті протяжністю понад 500
кілометрів одним водієм - штраф у розмірі тридцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

відсутність у випадках, передбачених законодавством, списку
пасажирів при здійсненні міжнародного перевезення пасажирів
автомобільним транспортом - штраф у розмірі десяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

управління транспортними засобами при здійсненні міжнародних
автомобільних перевезень без контрольних пристроїв (тахографів)
реєстрації режимів праці чи відпочинку водіїв транспортних засобів
чи вимкненими такими контрольними пристроями (тахографами) або без
щоденних реєстраційних листків режимів праці та відпочинку - штраф
у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

здійснення водіями міжнародних автомобільних перевезень без
розпізнавальних знаків держави реєстрації транспортного засобу -
штраф у розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів
громадян;

невиконання перевізниками або їхніми представниками приписів
органів державного контролю щодо усунення порушень транспортного
законодавства - штраф у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян.

Випуск (впуск) з (на) території України транспортного засобу,
що виконує міжнародне перевезення, на якому здійснено порушення
транспортного законодавства, здійснюється тільки після надання
водієм документа щодо сплати штрафу чи виконання припису органу
державного контролю, якщо скарга чи протест на постанову щодо
накладання адміністративного стягнення залишилися без задоволення.

При вчиненні однією особою двох або більше правопорушень
фінансове стягнення накладається за кожне правопорушення окремо.

Тема: Лицензия

Если вы не поздаровались с судьей, то вам повезло. Эта лотерея не часто бывает.

Тема: Лицензия

На предмет чего обратиться в суд?
Признать, что один акт противоречит акту высшей юридической силы и соответственно признать недействительным.
Были перевозчики которые подавали такие иски на КМУ (я ходила в суд от Минтранса как главного разработчика.)
Что я могу сказать, дела на долго затягивались, перевозчики тратили деньги на суды, однако я так и не понимаю, что это им дало. В суд нужно подавать, если для тебя есть возможная выгода. Есть ситуации, когда судебные тяжбы не окупятся, тогда зачем идти в суд? Например, идет перевозчик на конкурс (регулярка)и проигрывает. Естественно он не доволен и хочет судиться. Вопрос 1)Большая ли разница в баллах? -Да;2) Насколько рентабельный этот маршрут, чтобы потратить "нннн" сумму денег и время на суд, юр. услуги... - Не, помогите мне подготовиться получше к следующему конкурсу и я на другой маршрут пойду. Так, что разные ситуации бывают.

Тема: Лицензия

Наш суд, самый гуманный суд в мире :-) Не перестаю удивляться его решениям. Особенно решениям местных судов (1-я инстанция).
У меня в практике было не однократно, что за определенную сумму денег пассажирского перевозчика на регулярке назначали победителем независимо от того, что он проиграл на конкурсе. Правда потом апеляция, если не проплачена отменяла решение.

Тема: Лицензия

Вы можете попробовать спорить с транспортной инспекцией, только в суде вряд ли получиться доказать приоритет постановления КМУ над законом

Статья 4 Гражданского кодекса

4. Якщо постанова Кабінету Міністрів України суперечить положенням цього Кодексу або іншому закону, застосовуються відповідні положення цього Кодексу або іншого закону."


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 19 квітня 2010 р. № 933-р
Київ



Про призначення Доброхода С. О.
головою Державної адміністрації автомобільного транспорту


Призначити Доброхода Сергія Олександровича головою Державної адміністрації автомобільного транспорту.


Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ

Тема: МСТО

Читайте там, есть ссылка на региональные лаборатории
http://www.insat.org.ua/phpfiles/services/ldvpe/6/

Тема: дозвол

По состоянию на 2 февраля 2010 информация с Международного транспортного форума по весам и габаритам разных стран Европпы
http://www.internationaltransportforum.org/europe/road/pdf/weights.pdf
http://www.internationaltransportforum.org/europe/road/pdf/dimens.pdf

Тема: Лицензия

В Законе об автомобильном транспорте лицензионная карточка есть, значит нужна. Можете сами посмотреть.
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2344-14&p=1270110629410310

Тема: Лицензия

Закон України «Про ліцензування певних видів
господарської діяльності» с учетом последних изменений


Стаття 21. Анулювання ліцензії

Підставами для анулювання ліцензії є:

заява ліцензіата про анулювання ліцензії;
акт про повторне порушення ліцензіатом ліцензійних умов;
рішення про скасування державної реєстрації суб’єкта
господарювання;
нотаріально засвідчена копія свідоцтва про смерть фізичної
особи - підприємця;
акт про виявлення недостовірних відомостей у документах,
поданих суб’єктом господарювання для одержання ліцензії;
акт про встановлення факту передачі ліцензії або її копії
іншій юридичній або фізичній особі для провадження господарської
діяльності;
акт про невиконання розпорядження про усунення порушень
ліцензійних умов;
акт про неможливість ліцензіата забезпечити виконання
ліцензійних умов, встановлених для певного виду господарської
діяльності;
акт про відмову ліцензіата в проведенні перевірки органом
ліцензування або спеціально уповноваженим органом з питань
ліцензування.
Орган ліцензування приймає рішення про анулювання ліцензії
протягом десяти робочих днів з дати встановлення підстав для
анулювання ліцензії, яке вручається (надсилається) ліцензіату із
зазначенням підстав анулювання не пізніше трьох робочих днів з
дати його прийняття.
Розгляд питань про анулювання ліцензії на підставі акта про
виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих суб’єктом
господарювання для одержання ліцензії; акта про встановлення факту
передачі ліцензії іншій юридичній або фізичній особі для
провадження господарської діяльності; акта про невиконання
розпорядження про усунення порушень ліцензійних умов здійснюється
органом ліцензування з обов’язковим запрошенням ліцензіата або
його представників.
Рішення про анулювання ліцензії набирає чинності через
тридцять днів з дня його прийняття, крім рішень про анулювання
ліцензій, прийнятих згідно з поданою заявою ліцензіата про
анулювання ліцензії та в разі смерті ліцензіата (фізичної особи -
підприємця), які набирають чинності з дня їх прийняття.
Якщо ліцензіат протягом цього часу подає скаргу до
експертно-апеляційної ради, дія даного рішення органу ліцензування
зупиняється до прийняття відповідного рішення спеціально
уповноваженого органу з питань ліцензування.
Запис про дату та номер рішення про анулювання ліцензії
вноситься до ліцензійного реєстру не пізніше наступного робочого
дня після набрання чинності рішенням про анулювання ліцензії.
У разі анулювання ліцензії на підставі акта про повторне
порушення ліцензіатом ліцензійних умов, акта про виявлення
недостовірних відомостей у документах, поданих суб’єктом
господарювання для одержання ліцензії, акта про встановлення факту
передачі ліцензії іншій юридичній або фізичній особі для
провадження господарської діяльності, акта про невиконання
розпорядження про усунення порушень ліцензійних умов суб’єкт
господарювання може одержати нову ліцензію на право провадження
цього виду господарської діяльності не раніше ніж через рік з дати
прийняття рішення органу ліцензування про анулювання попередньої
ліцензії.
Рішення про анулювання ліцензії може бути оскаржено у
судовому порядку.


Всем добрый день.
Мне жаль, но вынуждена вас разочаровать, потому как из личного опыта работы в Минтрансе знаю как пишутся отписки на предложения об изменении законодательства.
Одним из способов заставить заняться вне плана на текущий год определенным нормативным актом это поставить на депутатский или кабминовский контроль (предложенные изменения). Это значит, что в этих инстанциях делается переходящая контрольная карточка Минтрансу, который в свою очередь делает такую же карточку Госавтотрансадминистрации и Укравтодору (лично Министр)вместе с заинтересоваными органами отработать целесообразность вносить изменения и готовить проэкт постановления КМУ (со всеми пояснительными записками и т.д), который может согласовываться годами или месяцами (если очень всех "нагнуть";). Также есть способ через ВААП, АсМАП, профсоюзы (страйковым комитетом) надавить.
Полагаю, одним из главных аргументов не вносить изменения в части снятия ответственности с перевозчика за перегруз будет ч.4 ст.5 "Угода про введення міжнародного сертифіката зважування вантажних транспортних засобів на територіях держав - учасниць Співдружності Незалежних Держав" к которому Украина присоеденилась постановлением КМУ N 640 от 11.05.2006.
Для тех, кто не слыхал, международное соглашение, к которому Украина присоеденяется - часть национального законодательства.
Вот как избавиться от разных весовых показателей когда тебя взвешивают два раза подряд на одних и тех же весах, даже водитель своему руководителю не докажет.
Вопрос в наполнении карманов, тех кто взвешивает!!!!!!!!