trucksnearme
Просмотр сообщений КиївСпецТранс

http://dsbt.gov.ua/storinka/nakaz-ukrtransbezpeky-no-126-vid-22032016-pro-pryynyattya-rishennya-shchodo-zalyshennya
На 1одного отримувача ліцензії до 800 відмов
Чи варто нам запитати профільне міністерство в чому питання?
Руками нашого міністерства знищуються робочі місці в Україні.
Нішу яку вигризли потом і важкою працею наші перевізники на зовнішніх ринках, займуть наші конкуренти,з сусідніх держав тільки завдяки бездіяльності Міністерства Інфраструктури України.Треба піднімати питання по спрощенню бюрократичних процедур.
На перевізників з 01 червня чекатимуть "пакращення" в виді міжнародної ліцензії по перевезенню вантажів.


Завтра, 28 березня 2015 року, газета Верховної Ради "Голос України" оприлюднить підписаний Президентом закон "Про ліцензування видів господарської діяльності".
Закон существенно упрощает порядок получения лицензий, уменьшает количество видов хозяйственной деятельности, подлежащих лицензированию, что позволит повысить рейтинг Украины по классификации Всемирного банка из-за создания более благоприятных условий для развития предпринимательства и роста инвестиционной привлекательности Украины.-
ха-ха-ха
24) перевезення пасажирів, небезпечних вантажів річковим, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом;
милості просимо несіть гроші в управління мінтрансу УРСР

Тема: Ремонт EDC

Ремонтировали в Киеве,могу дать телефон если надо


Ни кто не против,что водителю нужно больше отдыхать,но про тахографы в законах не указано.Водитель сам должен о себе заботится,если есть время и охраняемая стоянка,то отдохнуть.Хотя в нашей стране,с такими загрузками,водители и так отдыхают достаточно.Глупо такой закон вводить,когда страна не живёт а выживает.Ставки не поднимаютя а по тахографу ехать дольше,на платные стоянки+кафе-вообще не выгодно будет передвигаться.А как ещё быть с тепловым режимом??Тогда вообще по Украине передвигаться нельзя,или только по ночам?А как же шайба,если утром её поставил,загрузился и до вечера простоял.Рабочий день окончен.Завтра пока солнышко встанет немного передвинемся и то если водитель после трудового дня отдохнул 11 часов.

1.Тепловий режим стосується лише великоваго і великогабаритного .(якшо у Вас >38тон або більше 11тон на ведучу вісь, чи 22на строєні, чи ви довші 22м ширше 2,5 вище 4 м тоді -великовагові чи великогабаритні)
(Знаки типу 20т не конають так як встановлені з порушенням ГОСТ про дорожні знаки а таблички типу при т>20C взагалі поза законом)
2 Якщо Вас зупинив гаєць чи інший володар смугатої палочки вимагаємо начальника і він хай на ТТН(СМР) пише чому і хто його зупинив, із зазначенням посади і номера нагрудного знаку.Нема запису в документах -їдемо.Не пускають -звонимо на 102 хай приїде наряд і припинить протиправні дії смугасто-паличкотримача.
(Аргумент на вулиці +27 в кабіні+50 водій виспиться? а вночі їхати 9 год-хто буде відповідати в випадку(недай Бог) ДТП)Хочуть щоб Ви стояли ха Вам забезпечуть умови для віддиху згідно Закону про охорону праці.
ПРОВІРЕНО!
ДІЄ -100%


Согласен на все 120%. Но как этих поцов юридически грамотно посылать вот в чем проблема.Европа писала такие законы даже не подозревая о том что это все возможно в стране где напрочь отсутствуют дороги,стоянки и прочее.И как ехать по шайбе? За весы согласен надо иметь всех за перегрузы.Но всех а не выборочно,не на лапу деньги а действительно в казну и на ремонт дорог.

Я не згоден за ваги.Повинна бути співвідповідальність вантажовідправника і перевізника.Ситуація: ресорний автомобіль з ресорним напівпричіпом(немає куди датчик причепити на тиск, щоб орієнтуватись по натиску на вісь.) дають документи в яких пишуть цегла 21т, а реально 25т.Як водій може проконтролювати навантаження на вісь? В чому вина перевізника , за що його "імєть".
Навіть і при 20 тонах можуть так груз розмістити шо вісь " вдарить". В Німеччині вантажовідправник відповідає за розміщення і кріплення вантажу., і це правильно так як він знає всі особливості даного вантажу. Перевізник везе сьогодні ДСП , завтра цеглу, післязавтра памперси і він тільки догадується , що ДСП і памперси кріпляться по різному.


Мене цікавить інша сторона.
Я , як громадянин Уркаїни НЕ ЗОБОВЯЗАНИЙ ВИКОНУВАТИ НАКАЗИ МІНТРАНСУ, БО не маю ніякого відношення до Міністерства.( В Мінздраві є наказ ходити в бахілах, то мені що їздити біля лікарні в бахілах?)
Я зобовязаний виконувати лише закони.Тому пропоную всім небайдужим юридично грамотно відстоювати наші інтереси перед Трансінспецією. Наказ №340 є виключно корупційний. Так як ставить нереальні умови. Я за те щоб їздили по"шайбах".
Але проти того щоб інспектори жарили собі по 100-200грн на карман за "перевірки". Хай створять умови , стоянки і дороги , тоді ми і на ГАЗ-51 тахограф замонтуємо.Щоб заставити їх зробити нам умови ми повинні РАЗОМ заявити про свої права.
В іншому випадку будемо-"терпілами"


ЦитатаЦитата (ИНТАСК, ООО, 24.05.2013 12:10):
скажите пожалуйста, а как быть при ТАХО, зерновозам во время уборки зерновых???

если уборка в пределах 1 хозяйства с поля на елеватор то , помоему, подходит п. 1.4 ,абзац 4.
1.4. Це Положення не поширюється на перевезення пасажирів
чи/та вантажів, які здійснюються:
... сільськогосподарськими підприємствами або підприємствами
лісового господарства, якщо ці перевезення виконуються тракторами
або іншою технікою, призначеною для місцевих сільськогосподарських
робіт чи робіт у галузі лісового господарства, та слугують
виключно для цілей експлуатації цих підприємств. ."
камаз "колхозник" думаю попадет под термін інша техніка призначена для місцевих робіт.

Благодарю за ответ.


Да! Самовнушение о том, что я живу на окраине(моя хата с краю) :) успокаевает!!! Но! Не забывайте, что мы уже живем в Украине!!!B)
Думаю що не ту країну назвали гондурасом

Я думаю, что стоит перед тем как успокоится, слегка подковатся юридически!:rtfm:


Тут каждый должен считать сам. Если г-н Цап считает, что ему хватает минимума 20% дохода при 70 копейках за км/водителю, то у него выходит баснословная цена в 7грн/км.
Мои расчеты все равно никто во внимание не возьмет, все слишком умные.

Всім ясно що касу будуть знімати контролери
того і норми прописали не європейські


Замість того, щоб підтримати власного перевізника ці мудаки із Мінтрансу підтримують тих ледацюг , які від СРСР працювали в Управлінні транспорту мінтрансу, переййменовували їх і в Главатотарнсінспекцію , а тепер і в Інспецію по збору коштів з перевізників , ось для цих нероб і просувають закон.
Раніше їм хватало хабарів від видачі ліцензій, але коли ліцензії відмінили для вантажного транспорту то на одну зарплату їм важко.Ото вони і чудять.
Результат прогнозований.АСМАП не захищає інтереси перевізників, навіть своїх членів.А то що ти маєш бути не судимим це взагалі десь з сталінсько-брежнівської епохи. Короче НЕСІТЬ БАБЛО або винесіть ПРОЕКТ ВПЕРЕД НОГАМИ.
Всіма методами захищайте своє право на працю.
ПОРА ВИКИДАТИ ЗАЙВІ ЛАНКИ В ЕКОНОМІЦІ ЯКІ НАМ ЗАЛИШИЛИСЬ ВІД СОВЕТСЬКОГО СОЮЗУ


В золотые девяностые года загрузиш 22-23 тонны и плачеш машину жалко а в настоящее время тебя грузить никто не будет.

Вантажу не більше 22т, так як розумію , що чим більше загружу тим більше заробить замовник перевезення і тим менше зароблю я.
А тим хто возить по 40 скажу через вас такі дороги.


Добрий день! Скиньте будь-ласка умови на zador.st@i.ua Дякую!


Доброго Дня!Вишліть будьласка умови на zador.st@i.ua Дякую!


Так называемые "молодые, динамично развивающиеся транспортно-экспедиционные компании", ответы, типа: и 100-а гривень хватит!, или а за простой нужно еще и платить? можете здесь не писать.
Особо жадных учасников рынка, которые только и мечтают поспать на выгрузке да еще и получать за это по несколько тысячь в сутки, тоже прошу удержаться от коментариев.


Собівартість +фонд зарплати
а в цифрах приблизно так :
фонд зарплати-(зарплата водія 4000/25=160грн + командіровочні 50грн)
собівартість : визначаємо як процент по банківському депозиту від ціни машини і добавимо поточні річні витрати (страхівки, постійні стоянки , сертифікати ,дозвола ліцензії , оплата мобільного звязку, оплата ларді і інші.) розділені на 365днів

Тобто автопоїзд 2000р вартістю 300 000грн по депозиту 20% річних =165грн
(обовязкова страхівка 700грн,ТТН(СМР) страхівка-4000грн,стоянки 2400грн,сертифікати 700грн,інтернет+моб .телефон1200грн,Ларді-780грн,оренда офіса 6000грн)=45грн

Тобто мінімальний простой за добу включаючи вихідні 410грн при перевезеннях в межах України .
Для міжнародних перевезень не менше 100доларів США за добу.


Ринок поставить все , на свої місці. Але не так швидко, як би усім хотілось.
В часи коли ми бастували в Києві, я пропонував рознести по різних рахунках транспортні послуги і експедиційні.
Так замовник би бачив що транспортні послуги йому обходяться
в 100грн а експедиційні 500грн.
На жаль колеги із АСВАПу і усі диспеччера були проти.
Їм краще весь фрахт забрати собі, а потім шукати дурнішого перевізника (тендер) хто поїде дешевше.
Того не треба просити у диспеччерів заробляти менше грошей.
Треба НЕ ЇХАТИ ДЕШЕВШЕ ніж собівартість +рентабельність.
А ті хто буде возити за копійки збанкротують.
Ринок:skull:


где находится датчик внешней температури в рено премиум 420


Сьогодні, 19 квітня, Верховна Рада не підтримала проект закону про внесення змін до статті 139 Податкового кодексу України щодо витрат підприємств, які не враховуються при визначенні прибутку (№8217-2) оподаткування, розроблений Н.КОРОЛЕВСЬКОЮ.:angry:

Тема: НОВІ ПДД

Хочу нагадати всім ГРОМАДЯНАМ , а також людям я живуть і працюють на дорогах, що ми маємо першочергове право рекомендувати зміни в ПДР котрі ми виконуємо а ДАЇ має контролювати дотримання законності.
Хочу нагадати що ті правила що існують сьогодні були писані в МВС.
1.Наприклад порушено право громадянина на власність всього-навсього введенням доручення, тимчасових талонів, талонів попереджень і ніших захцянок ДАЇшників(ЯКІ ДЛЯ НАС КОШТУЮТЬ ГРОШЕЙ А КОРИСТІ ВІД НИХ НОЛЬ).
Пропоную в нових правилах написати що єдиним документом на автомобіль є ТЕХПАСПОРТ.
2.В ПДР написано що забороняється екслуатація з вилученням талона ТО транспортного засобу з різним типом рисунку коліс на одній осі.-це прямий розвод ДАЙців.Описую ситуацію Їде автопоїзд з Німеччини в Росію зі скоропортом.На автопоїзді 2 запаски (1 на напівпричіп і 1 на рульову вісь-згідно міжнародних вимог) і в лісах під Сарнами ви прорізали колесо на ведучій осі, в суботу в ноч, ставите запаску (протектор рульовий ) і мусите "домовлятись" з усіма Дайцями щоб машина їхала.Навіщо нам такі правила, питаю перевізників ? Щоб із нас робити завідомо правопорушниками ?
3.ПДР пише ДАЇ ,воно їх і контролює, (пряма дорога до корупціїї)
4.Коли стається ДТП по прямій вині Автодора, типа ожеледиця, то Даї захищає інтереси Автодора.Думаю це неправильно


ЦитатаЦитата (Регина, ЧП, 22.12.2010 19:20):



Что еще нужно сделать перевозчику,что-бы он(МЫ)перешли к действию...???

на 22 января должна пройти акция протеста против бандюганов.приходите все несогласные,чтоб сказать свое -нет.

одна розумна думка із 45 сторінок пустих розмов. На форумі Ларді ми якось дуже легко можемо засмітити будь-яку реальну розмову. Замість конкретних повідомлень одне теревенення.



Ну да, одна мысль, одна людЫна, одна акция...

...в древней Спарте(единственной из всех пьянствующих греков, профессионально занимающейся военным искусством)
на просьбу соседей о помощи царь выставлял одного человека говоря: один воин - одно сражение!!!


И подписывайтесь... "ВОИН". :)



не мішало б підтянути важку техніку для підкреслення суспільної значимості акції.