Просмотр сообщений Пілярчук В.В., ФОП

Прошу, хто їде в Молдову, на Кишинів візьміть будь-ласка запчастину. Треба передати водію, який чекає, стоїть авто поломане. Тел. мого колеги - власника Авто-Володимир (096)295-79-88

Тема: номер EORI

Берете комплект оригінальних документів (або завірених нотаріусом) і йдете (посилаєте водія, особу з завіреним доручення на внутрішню польську митницю. В агенції Вам зроблять пакет документів за 20-30 злотих і подаєте на митницю. Через деяуий період Вам на ел. адресу прийде код ЕОРІ. Удачі!


На переході пишеться заява, аів-години ходіеея по начальству і ...


Хочу уточнити диспозицію :
1. Я не писав жадного слова про У С І експедиції (хто уважно читав мій пост)
2. Я не є ображений на усіх і уся. Хоча я підбираю крихти з «барського стола» - мені вистачає, я заробляю на 90% від очікуваного мною. Дякувати Богу, хорошим замовникам та експедиціям у мене все ОК. Я виключно писав свій пост, щоб жилося нам перевізникам простіше і не вставляли окремі СГД патики нам в колеса.
3. Я не плачусь і не жаліюсь – я умію за себе постояти та себе захистити.
4. Я є дуже принциповою людиною, не плачу нікому з 2005 року хабарі і не хочу, щоб мене ІНШІ заставляли робити це !!!
5. Стараюсь не порушувати чинне законодавство та не допускаю, щоб його порушували інші по відношенні до мене.
6. Представнику ТОВ ДААР п. Сер гею я говорив, що суд закінчиться через 30 секунд після того, як я поставлю відтиск моєї печатки на столі у суді, але він сміявся з мене. Фактично я вже підготував матеріали в суд – я просто чекав виконання усіх процедурних питань.

7. Я теж працюю з експедиціями, які платять 99% при ЗАВАНТАЖЕННІ, а 1% по ори
гіналах документів !!! Це для п. Потоцького К.І.


ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 03.03.2017 08:29):
Вся проблема ребята в том, что документы читать никто не хочет...Сколько писал, что эксп по закону может выступать только по "дорученню" это первое. Второе гражданский кодекс тоже не хотят читать, боятся претензию отправить. У нас рынок полон дилетантами от сюда и черные списки и подобные топики...

а вот если бы СТ предъявил претензию с штрафными санкциями ответчику, то он бы в следующий раз задумался, а не получит ли проблемы за подобные шутки, ведь другой в целях обеспечения иска может и арест наложить на все имущество, в лучшем случае, а в противном стать инициатором ст. 190 УК.
В тему п. Сергію (ГИЛЕРА)- претензію ТОВ ДААР направив в той же же день після отримання у телефонному режимі цього всього лайна від Сер гея


     Написати мене цей пост змусила остання крапля, яку я отримав післявиконання рейсу Польща-Україна. Проблем, як таких по рейсу не було – проблеми
почалися після закінчення рейсу. Дзвонить мені експедитор поважної фірми ТОВ
«Міжнародна Логістична Компанія ДААР» (м. Бровари ) п. Натаха і радісно
повідомляє мені, що вони отримали оригінали моїх документів на оплату наданих
послуг, але платити не будуть, оскільки … печатки на документах фальшиві !!!
Пардон, вони є скан-копією !!! Жодні мої доводи не мали сили – п. Натаха кинула
слухавку на високій оперній ноті. Подзвонив я їх «шефу» Сергію Олександровичу,
але той мене приголомшив фразою – «ми тут ЗнаТоКи (експерти найвищої кваліфікації – я, Натаха та Бух) провелиекспрес-аналіз та безапеляційно заявляємо Вам, що печатка та підпис фуфло, тобто скан-копії»!!! Ще Сер гейтаємниче повідомив мені, що у далекі 90-і він був великим спеціалістом по таких
штучках, як скан-копії печаток та документів і він на усі 100% гарантує, що мої
печатки та підпис то скан-копія. Як я зрозумів Сер гей має досить таки похмуре
минуле пов‘язане з продажем т.з. «повітря». На мої резони відповідь була одна –
надайте мені інші документи і баста. Доводив я йому одне, а Сер гей мені своє.
Запропонував я Сер гею вимушений (викручений ним же) компроміс – я приїжджаю у Бровари та ставлю йомупечатку на рахунок та акт виконаних робіт при ньому, а він оплачує мені добові
та квиток Тернопіль-Бровари-Тернопіль. Закричав Сер гей, що з якої дивини він
має платити мені ці гроші і компромісу не відбулось. Пізніше, правду нема діти,
змилостився поважний Сер гей і мовив поважно – я оплачу Вам рахунок, але
виключно після того, як Ви зробите унотаріуса і вишлете нам нотаріально завірений відтиск Вашої печатки та підпису
!!!
Коментарі, як то кажуть не потрібні взагалі – апофеоз самодурства!!!
          Ось так, панове, ми іживемо – виявляється не так тяжко якісно надати послугу (виконати перевезення),
як довести «Експедиції», що ти не козел. І навіщо нам податкова з рогами – ми
самі себе висічемо, не гірше, як вона. Поважний Сер гей говорить мені, що
податкова за таку печатку оштрафує його фірму. Кажу скажи-но п.Сер гей, а по якій
такій статті податкового Кодексу  вона тебеоштрафує ? «А в ответ тишина…» Кажу йому, о поважний Сер гей, так не можна жити
і викручувати мені руки з надуманих причин, бо я живий ще, працюю, плачу
податки і не перебуваю в стадії ліквідації. Крім того твоя Бух може сміло зайти
на сайт ДФС та впевнитись у тому, що я досі дійсний платник ПДВ. На крайній
випадок подзвонити в ОДПІ м. Бровари та отримати там консультацію. Моя сторінка
на ЛАРДІ, де я зареєстрований з лютого 2006 року з штампом «Профіль перевірено».
Я є представником вимираючого покоління підприємців (свідоцтво я отримав у
далекому 1992 ( !!! ) році – хто похвалиться цим (хоча нема чим і хвалитись),
до 2000 року працював без печатки і тільки у 2001 році виготовив печатку, якою
і користуюсь до сьогодні.
          Побачивши, що стосунки у насз ТОВ «ДААР» не складаються, я направив винуватцю цієї «катавасії» ОДПІ у м.
Бровари запит на отримання публічної інформації та поїхав у Німеччину.
Приїхавши звідти я не побачив відповіді на мій запит. Коротше кажучи 28 лютого
2017 року знайшов я в ОДПІ м. Бровари винного за ненадання відповіді такого
собі Чуняк М.М., обматюкав його вічливо за невиконання вимог чинного
законодавства та повідомив його, що я написав на нього скаргу у ДФС України та
Уповноваженому ВРУ з прав людини Лутковській В. Я не знаю, що там і кому говорив
«ображений» посадовець ОДПІ у м. Бровари, але гроші від ТОВ «ДААР» прийшли
через 2 години після розмови з ним. Це звичайно не метод, але що робити з
такими «Експедиторами», як ТОВ ДААР !
          Панове! Останнім часом,мені здається, що «Експедитори» значно розширили наші (перевізників)
повноваження – тепер крім власне виконання перевезень вантажів. силами
«Експедитора» на нас додатково покладаються наступні явно невластиві функції:
  • Оплата Т1 – ця операція по-простому називається оформлення митної декларації на
    вантаж від митниці на кордоні до місця розмитнення вантажу. Яке ми маємо
    до цього відношення мені незрозуміло. Нормальні експедитори кажуть просто
    – після рейсу приклади квитанцію, добав до фрахту і… все ОК. Погані
    експедиції кажуть, що вартість Т1 вже закладена у фрахт (зазвичай вже,
    коли підписується заявка).
  • Такий самий процес з оформленням різних печаток за свій рахунок – категоричним
    тоном пишуть у заявці і підкреслюють, що вартість печаток закладена у
    фрахт.
  • Ось останній рейс я їхав з Німеччини, так от експедитор ФО-П Лесик В.Д.
    (м.Київ) крім печаток радіології та екології вимагав у мене з кожного
    завантаження у Німеччині заставляти німців робити копії з усіх (!!!)
    документів, чекати 2,5 години для узгодження та перевірки (бо без його
    команди їхати зась!!!) На кордоні з Україною поробив копії з усіх
    документів (мав його 2 вантажі) з печатками митника та все це скинув його
    брокеру. Оплату за послуги брокера на кордоні в 150 гривень, які я
    заплатив  повертати відмовляється категорично!!!
  • Стандартна фраза – так вимагає «Замовник». А хто ж йому повідомить, що це трішки не з
    тієї опери ? Йдучи на повідку у «Замовника» експедитор стає співучасником
    цього беззаконня. І немає чого говорити, що «це все узгоджується»-
  • правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхтоне може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Самі породжуємо таке, а потім ми  говоримо, що в Україні немає порядку !!!
    5.     Стандартніфрази – « а у нас так заведено», «а наш БУХГАЛТЕР говорить (вимагає) так», « а
    наша податкова вимагає так»,« а гроші ж Ваші, що Вам тяжко переробити документи
    так, як ми бажаємо?»  А коли питаєшся проправові підстави таких «хотелок» одразу в кущі - « а Вам, що тяжко переробити
    документи так, як Н А М потрібно!!!» Чому наші хитро пороблені БУХГАЛТЕРИ не
    поцікавляться у податковій вимогами чинного законодавства, чого запит не дадуть
    – що податкова з рогами ??? Я постійно їх (ОДПІ) тримаю у напруженні, все
    постійно у письмовому вигляді питаю. Навіщож нам перевізникам руки викручувати та шнурки сукати з нас, панове
    «Експедитори» ???
    6.     Чому  «Експедитор» вважає, що акт виконаних робіт,підписані оригінали документів і т.п потрібно висилати «Перевізнику» ВИКЛЮЧНО після оплати ??? Цетакий собі «запобіжник», шоб перевізник не мав змоги звернутись у суд, коли
    терпець урветься ???
    Панове! Прошу Вас долучитись до обговорення даноїтеми, можливо хтось щось     підскаже,порадить. Одна голова добре, а дві то вже ВРУ !!! Також я рахую, що після усіх
    цих головотяпств, сволотства, викручування рук, самодурства та «хотелок» ТОВ
    «Міжнародна Логістична Компанія ДААР» цілком заслужено отримає від мене
    негативний відгук на Ларді.  Крім того,із-за своєї впертості вони оплатили мені гроші з запізненням  через 21 день. Мої нерви та здоров‘я коштуютьдорожче, пане Сер гей !!!
     
     

    Тема: Молдова

    Згідно міждержавних домовленостей в кінці кожного місяця Україна дає Молдові весь перелік автомобілів, що перетнули кордон України на Молдову (ПМР це теж Молдова). Відповідно через місяць після Вашого "вояжу" в ПМР, Молдова буде мати список, в т.ч. і номери,назва,к-сть та характер вантажу. А оскільки прикордонники ПМР не ставлять в паспорт печатки (не мають права - не визнані) то відповідно Ваш водій заїхав у Молдову незаконно, читай контрабандно. Відповідно всі наступні дії оцінюю як 50-50. Можуть влапати на внутр. митниці, можуть на кордоні. Мене влапали, коли я їхав з ПМР митнитись у Каушани. Митник "хороший" попався - я йому проблеяв про те, що я не розумію де молдавські митники де ПМР-типу розбирайтесь самі, заплатив йому мзду у розмірі 200 гривень (хотів 500) і... перестав їздити у ПМР. Кажуть, що мені ще повезло, але так кажуть. Хочете перевірити - зробіть рейс, потім розповісте нам. Удачі!!!

    Тема: Код EORI

    Дуже просто і без усіляких проплат посередникам. Якщо Ви самі будете у Польщі то без проблем, якшо водій то треба дати йому уповновадження (доручення на укр. мові, на листку з печаткою). Крім того усі оригінальні документи фірми (ФО-П - якщо ТІР, то потрібно) і печатку - заходите у внутрішню митницю (будь-яку) і йдете до митників - вони скажуть до кого підійти (зазвичай у прийомній). Процедура займає до 1 год. часу - я платив щось коло 25-28 злотих. І усе... Удачі усім !!!

    Тема: Ліцензія

    Я теж сидів думав тяжко - підготував усі документи і хотів уже відправляти, але сказав собі - стоп. Взяв на сайті УкрТрансБезпеки проаналізував усі відмови - і... врахував у своїх документах. Повірте - усе стало на свої місця. Звичайно я переробив усі доки на 100%, але з обліком тих помилок, через які УТБ відмовляла претендентам. Тобто усе зробив по вимогах УТБ (там вони (у відмовах) пишуть конкретні статті, пункти і п.п.) Без цього я абсолютно не розумів тієї тарабарщини, яку пише та вимагає УТБ. Після "роботи над помилками" все стало на свої місця. Попробуйте, не соромтесь, не платіть хабарникам по 200-300 доларів. Я ще не отримав відповіді, але надіюсь, що у мене (з поправками) вийде все на 100%. Хто щось не зрозумів дзвоніть ! Удачі усім !!!


    Наскільки я розумію, то при виконанні перевезення по ЦМР Ви їдете разом з ванетажівками - по вантажному маршруті. Якщо вантаж Ваш, лслбистий, без ЦМР - то з леговими. Удачі


    Здравствуйте. Кто нибудь уже делал себе Лицензию на международные перевозки грузов? Дайте пожалуйста контакты где можно ее сделать


    044 595 50 24, Управление лицензирования в Киеве. пр. Победы, 57


    А що на цей телефон можна додзвонитися ? Я по ньомк 3 місяці не можу додзвонитися !!! Саме краще у себе в територіальних відділеннях Вам усе розкажуть та пояснять...


    Я зробив простіше - направив на Львівську митницю ГУ ДФС у Львівській області запит на отримання публічної інформації. У відповіді мені вказали, що ця дія не входитьь до повноваджень ДФС України. Тобто я тепер маю офіційний документ - не мають права, не перевіряють !!! До речі раджу усім писати запити і немає чого боятися - я роблю це регулярно. Всім удачі!


    Здравствуйте уважаемые перевозчики. Не могу получить подробной информации в интернете и с этого повода обращаюсь к знающим людям. Переехал жить в Польшу и хочу получить лицензию на международные перевозки транспортом полный вес которых не более чем 3500кг (бусы). Какое ведомство сейчас отвечает за выдачу лицензий? И что вообще надо для получения? ЧП имеется (авто ездят по Украине). Спасибо за ответ.

    Якщо авто
    їздять по Україні то і ліценії не потрібно. Ліцензуються тільки міжнародні перевезення.


    Добрый день. Помогите открыть лицензию на международные грузоперевозки. Находимся в Киеве, 097-948-87-86 Александр

    Як і, практично уся "продукція" ця Постанова КМУ є наскрізь пронизаною корупційною складовою і створена виключно для викачування грошей з нас перевізників. Хто уважно читав даний "опус" звернув увагу, що вимоги ст.7,п.2, "Ліцензійних умов" щодо оформлення реєстраційних документів на ТЗ В И К Л Ю Ч Н О на ліцензіанта мають таку собі приписочку,що "Коли передбачено законодавством". Ось тут і криється уся сіль!!!
    На мій запит на отримання публічної інформації у "Укртрансбезпеку" ще 16 березня 2016 року відповіді я не отримав до сих пір !!! Але це не заважає "Укртрансбезпеці" вважати, що вони і тільки вони мають право ц3е вимагати. Я особисто рахую, що ліцензія - це право СПД на провадження певних видів підприємницької діяльності. А вимоги "Укртрансбезпеки" знову стосуються виключно належності автомобіля. Їх дебцльні відповіді зводяться до одного - щоб були підстави та документи притягати ліцензіанта до відповідальності при 1) керуванні водієм у нетверезому стані 2) при порушенні вимог часового контролю режиму праці 3) при скоєнні ДТП
    А навіщо ж тоді поліція, суди, які зобовязані встановити винного у вищеперерахованих випадках порушення чинного законодавства. При цьому у водія ж є на руках копія ліцензії ( не забуваєм, що тепер уже ліцензійної картки на автомобіль немає !!!)
    На моє запитання, що я вписаний у техпаспорті як особа, що має право К О Р И С Т У В А Н Н Я (не путати з управлінням) і маю право використовувати даний автомобіль у підприємницькій діяльності нагло сміються. Хоча вимоги господарського коденксу говорять, що право користування надає користувачу право отримувати від цих дій (користування) З И С К, тобто підприємницьку діяльність.
    Я запропнував їм оформити ліцензію на вантажопасажирський автомобіль Фолькс-Кадді (до 600кг вантажу), яким я возмв 1,5 року дані вантажі. "Укртрансбезпека "говорить, що "лвцензія ж на вантажні перевезення, а Ваш автомобіль В А Н Т А Ж О П А С А Ж И Р С Ь К И Й " Придурки, запутались у базових поняттях. По їх логіці і мій другий автомобіль Спрінтер заг. вагою 3500уг і категорівєю "В" теж не є вантажним. Повні придурки !!!!
    Також не прописані подальші дії, якщо Ви отримали,наприклад, ліцензію на 5 авто, а чероез місяць докупили ще оджне авто. Логіка каже, що Ви уже маєте Ліцензію (право), а по їх логіці якось знову треба щось робити чи доводити потім податковій про відсутність у їх списках "Дозволених автомобілів". Повна дурня, ліцензійні умови сирі і незрозумілі.
    Коротше кажучи напенвно,що буду судитися з тими діячами з "Укртрансбезпеки" Хто має свою думку чи може трохи ліпше розумвє законодавство поділіться джумками.


    Увага – Ш А Х Р А Й !!!

    Панове! Дозвольте познайомити Вас з шахраєм – його звати Віктор Кирлан (Кірлан). Можливо комусь невідомо, але він на нашому ринку вже працює 3 роки (це мені відомо), але якщо хтось має іншу інформацію то поділіться, буду вдячний. Остерігайтесь його дій. Його наглість не має меж – за 3 роки він навіть не змінив назву фірми, не змінив номери телефонів. Суть його діяльності – запропонувати хорошу ставку за готівку, а потім у кущі. У нього стільки «клієнтів», що він не цурається брати слухавку і говорити, що «…пішли ви усі на…». Як видно з наданої інформації цей шахрай зареєстрований на «Ларді». Прошу Вас поділитись наявною у Вас інформацією.

    Компанія "TRANSAGRO VC"

    Розташування: MD Кишинів, Кишинів

    Ліцензія та свідоцтво:
    видано 13.05.2011

    Реєстрація : 16.10.2012


    Контактна інформація Victor Cirlan

    Телефони компанії:+373(61)196-117


    Електронна пошта: noua_cirlandie@yahoo.com



    Наименование: SRL "TRANSAGRO VC" (Юридическое лицо)

    Код фирмы: VICTOR
    Страна: Молдова
    Город: Кишинев
    Дата регистрации на Ларди-Транс: 20 февраля 2015 11:42
    Клиент Ларди-Транс: Нет




    Контактная информация


    SRL "TRANSAGRO VC"
    Victor
    +373(611)96117
    Отдел: Общий




    Зона надежности


    Рейтинг надежности: 294915 место
    "Балл надежности": -0.4 >>

    От имени фирмы дано: 0 отзывов

    На фирму дано: 1 отзыв
    Положительных: 0
    Отрицательных : 1




    Кому цікаво, прошу дзвонити мені на мої телефони. Удачі!


    Панове! Планується поїздка в Словенію авто загальною масою до 6 тн (туди пустим, назад з вантажем). Будь-ласка, яким маршрутом їхати краще ( UA-SK- HU-SLO) чи (UA-HU-SLO)та скільки і в яких країнах платити (дороги, інші платежі) ? Можливо є якісь нюанси, особливості ? Через який перехід краще заходити пустим ( з ДП - Ужгород, Чоп?)? Можливе є інші варіанти? Наперед вдячний.


    Вопрос к перевозчикам, которые возили грузы на Молдавию, есть ли какие-то нюансы по перевозке? Разрешения особые какие-то? Или все как на азию - тамож.свидетельство, дозвол, смр и поехали? Сколько примерно стоят переходы? Тоже касается и обратного рейса в Украину.


    Нюансів у кожній справі є дуже багато. А стандартні вимоги Ви самі і описали. Є проблеми, якщо збираєтесь їхати в Молдову через Придністровя (не дай Бог!). А якщо напряму, всі папери грають то навіщо комусь за щось платити. не платіть нічого нікому і жити стане легше. Пардон, нюанс дійсно є, суто Молдавський - коли водій буде заїжджати в Молдову, то люблять молдавани (митники) в дозволі записати той самий пункт виходу назад. Якщо назад водій буде виїжджати не по записаному пункту, то тоді можуть бути напряги. Ліпше його не писати наперед, або не давати митнику його написати. В Молдові по населених пунктах швидкість 50км/год. Вже за 56-58 км/год штраф 300-600 лей. Багато (особливо в нічний час) їздять машин, які по зустрічній на ходу міряють швидкість, а потім тебе доганяють і.. (див. попер). А так - ні цвяха, ні жезла. Удачі!


    Екстраординарних документів не потрібно. Але Ви зобовязані бути зареєстрованим як СЗЕД на Вашій митниці, бо можливі проблеми. Крім того, австрійська поліція може (можливо!!!) буде вимагати тахошайби (плюс сертифікат,перевірка і т.п. все що звязане з тахографом). на Ваше авто, бо це є комерційне перевезення. Я ще раз повторюю - можливий варіант!. А так - ні цвяха, ні жезла!


    Підскажіть, будь ласка, що означає СЗЕД. І якщо бус не обладнаний тахо, все-одно можуть вимагати? (я розумію, що можливо)
    А так все зрозуміло.
    Дуже вдячний Вам за роз"яснення.
    Всього Вам найкращого!!!


    СЗЕД - субєкт зовнішньоекономічної діяльності. Підійдіть до митного брокера, він Вам пояснить як зробити документи. Якщо немає тахо. то купляєте книдечку таку, колись коштувала 5 грн. і заповнюєте її замість тахо.Пошукайте в неті, знайдете книжку, роздрукуйте і...Удачі!


    Екстраординарних документів не потрібно. Але Ви зобовязані бути зареєстрованим як СЗЕД на Вашій митниці, бо можливі проблеми. Крім того, австрійська поліція може (можливо!!!) буде вимагати тахошайби (плюс сертифікат,перевірка і т.п. все що звязане з тахографом). на Ваше авто, бо це є комерційне перевезення. Я ще раз повторюю - можливий варіант!. А так - ні цвяха, ні жезла!


    Вся проблема в тому, що про це експедитор не попереджав. Мало того, що потім говорила, що це коштує якихось там 30 злотих. Крім того, у договорі, в розділі обовязки "Експедитора" прямо написано, що "Експедитор" забезпечує оформлення усіх документів у митному відношенні. (п.3.2.2. "Договору";). А ноги ростуть з фірми отримувачв. яка виставляє такі умови "Експедитору" а той дурить народ. Звичайно я б не узяв те завантаження, тому що на маленьку машину (Спрінтер) тягар у 40 Євро митних процедур це 100% збитковий рейс. Але і це не головне. Головне те, що таким підлим методом ТОВ "Юніт Транс Груп" пробує все одно свого. Я не вмру від цього, напишу їм негативний відгук, вони мені. А далі буде , як у тому анекдоті - "Куме, Вам не здається, що ми з Вами тільки но що лайна задарма наїлись!!!). Ось така правда життя.