Просмотр сообщений CARGO LINE

с 13.06  Свободный тягач в Польше.Можем притянуть любой полуприцеп.  
+380674123300


ЗАСПОКОЙТЕСЬ!!!!
За інформацією ZMPD(АСМАП Польши) законопроект щодо обмеження ввезення на територію Польщі дизпалива до 200 л не зареєстрований в Сеймі. Тому з 1 червня таке обмеження не відбудеться. Асоціація і надалі відслідковуватиме це питання і при наявності нової інформації розмістить її на своєму сайті.


СТРАЙКОВИЙ   КОМІТЕТ перевізників України
пропонує:

З   1-го травня 2018 року розпочати акцію

під лозунгом:
“Спасіння утопаючого –діло рук самого утопаючого” 

Ні для кого не секрет, що у вантажних перевізників, як уміжнародних, так і тих хто виконує перевезення по Україні, настали дуже важкі часи – «економічна скрута».

Одна із проблем, яка привела дотакого стану – це демпінг тарифів, тобто – робота в збиток. Працюючи в збиток, ми не в змозі оновлювати рухомий склад та платити європейську заробітну платню.
Не дотримуючись цих високих стандартів, ми не втримаємося на ринку перевезень і
наше місце займуть інші перевізники.
Щоб такого не сталося ми маємо самі себе врятувати, сподіватися на те, що хтось прийде інас врятує – марно.      Давайте почнемо з простого:
1.     Згадаємо, що конкуренція – церобота в межах рентабельності, а нев збиток.
2.     Фрахт залежить від перевізника, він такий– за скільки ми їдемо.
3.     Тарифна стелах автозаправок кожноїкраїни (вартість ДП).

Найперше давайте почнемо:
-        в Європу їдемо – не менше 1 євро за км;
-        по Україні – не менше 22 грн. за км. 

Запрошуємо усіх перевізниківпідтримати цю мирну акцію порятунку галузі і самих  себе.

Запрошуємо до співпраці Профспілки, Федерацію роботодавців, експедиторів, експедиційні компанії,
особливо АсМАП України, в якої є можливість інформувати через засоби масової
інформації (телепередача, журнал, сайт АсМАП, Регіональні збори, які починаються
по всій Україні).

Кожен – інформуй колегу, товариша, партнера!

Рятуймося, поки ще не пізно!

Давайте усі разом зробимо цей перший крок до свого порятунку.
:rtfm::rofl::new_russian::D:rofl::rofl::rofl: 
“Спасіння утопаючого –діло рук самого утопаючого”  -"ПОТОПАЮЧОГО"
У вас, помилка в лозунгах. Не соромно буде по телебаченню виступати?
Страйковий комітет- "СТРАЙКОВЕНКО" ,розсмішили зранку, дякую.
Дам вам пораду-заспокойтесь, це вже все було.Плагіат


Через какой пункт пропуска лучше проходить границу и по какой дороге ехать в Польше, с экономической и оптимальной стороны маршрута?  Подскажите пожалуйста, буду ехать первый раз по этому маршруту.
Краковец
Автострада A4
на Евро 5 до 150 злотых виатол+60злотых оплата на "брамках"
На сайте виатола есть калькулятор
http://213.25.68.37/tc/Default.aspx?lang=ru&AspxAutoDetectCookieSupport=1


2000 г в 
Требует ремонта форсунок.
+380674123300


W dniach 8-9 listopada 2017 r. w Kijowie odbywało się posiedzenie Polsko-Ukraińskiej Komisji Mieszanej ds. międzynarodowych przewozów drogowych. W rozmowach brali udział przedstawiciele ZMPD.

W wyniku obrad uzgodniono kontyngent zezwoleń na rok 2018 w wysokości 200 000. W tym (po równo dla przewoźników z obydwu krajów):
- ogólne Euro-1: 20 000
- ogólne Euro-2: 40 000
- ogólne Euro-3: 100 000
- ogólne Euro-4: 19 500
- ogólne Euro-5: 20 000


ЦитатаЦитата (М.И.А.С., 16.11.2017 10:37):
ЦитатаЦитата (Гудвей, ООО, 15.11.2017 20:38):
не факт что из этой "подачки" будут Е3-Е2...
Вся ця ситуація, відображає реальну роботу нашого профільного міністерства.

НІ в міністерстві, ні АсМАПІ ніхто нічого не знає (коли, скільки, яких і куди дадуть дозволів).

У ЗМІ жодної новини про цю проблему, всі перевізники тихенько чекають на "подачку".

Колеги, давайте піднімати галас, інакше все так і буде з року в рік.

Як варіант треба звертатись в ЗМІ, або ж перекривати трасу в Ковелі, можливо хоч це щось змінить.
MIB: polsko – ukraińskie rozmowy w sprawie międzynarodowych przewozów drogowych (komunikat)- MIB informuje:W dniach 8-9 listopada 2017 r. w Kijowie odbyło się posiedzenie polsko–ukraińskiej Komisji Mieszanej ds. międzynarodowych przewozów drogowych. W rozmowach uczestniczyli przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa, Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego, Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych, Ogólnopolskiego Związku Pracodawców Transportu Drogowego oraz Ambasady RP w Kijowie.W wyniku rozmów uzgodniono wstępny kontyngent zezwoleń na wykonywanie międzynarodowych przewozów drogowych rzeczy na 2018 rok. Kontyngent został określony na poziomie po 200 tys. zezwoleń dla każdej ze stron, który gwarantuje polskim przedsiębiorcom swobodę wykonywania przewozów do/z Ukrainy.W ramach kontyngentu na 2018 rok ograniczono liczbę zezwoleń dla pojazdów najniższych kategorii ekologicznych (Euro 1 i Euro 2), na rzecz zwiększenia udziału w przewozach pojazdów bardziej przyjaznych środowisku (Euro 5 i Euro 6). Z kontyngentu wydzielono również nowy rodzaj zezwoleń, służących do wykonywania przewozów ładunków za pośrednictwem polskich i ukraińskich portów morskich. W ocenie MIB przyczyni się to do aktywizacji pracy przeładunkowej portów i zwiększenia ich udziału w obsłudze wymiany handlowej z zagranicą.Uzgodniono ponadto, że Polska i Ukraina będą się wspierały w rozwiązywaniu problemów, jakie napotykają przewoźnicy przy wykonywaniu operacji transportowych, w tym w zakresie przekraczania granicy przez autobusy wykonujące międzynarodowe przewozy drogowe osób.UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Załączniki do komunikatów są dostępne za pośrednictwem nowej Platformy Serwisowej PAP: serwis.pap.com.pl Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe. (PAP)kom/ kka/Źródło informacji: MIB


ЦитатаЦитата (М.И.А.С., 16.11.2017 12:11):
на руках в людей біля 15000 дозволів
http://eis.uti.gov.ua/m3_transinsp/exchange/showmove.html
тому хто має той буде їздити
Цікаво, чим в даній ситуації допомогає відчизняним автоперевізникам АсМАП України, крім публікацій новин на свому сайті та випуску журналів.
Даремно ви так, а як же постійні попередження перевізників
-"просимо врахувати і не планувати"
Враховуючи викладене, просимо учасників Асоціації врахувати зазначену вище інформацію в подальшій роботі при плануванні та виконанні відповідних видів перевезень 
:rtfm: :taunt::to_become_senile:


ЦитатаЦитата (VAV TRANS Sp. z.o.o., 17.08.2017 21:10):
Може ще будуть якісь думки?
Є інформація про те, що в період 22:00-06:00 час керування ТЗ не повинен перевищувати 3 год. Тобто не так як було раніше 4.5год+пауза 45хв+4.5год, а 3год+пауза 45хв+3 год..і т.д.
Хлопці сказали?
Хлопці на стоянці- це самі головні спеціалісти. Ім не указ ваша там Европейска камісія, ZUS , GITD, і тд.
Є ще страшніші хлопці на стоянці-це в яких є інтернет і facebook, ето ваабще гуру


Добрый вечер. У меня польская фирма, на которую зарегистрирован тягач Евро5, прицеп с бочкой АДР 98года выпуска, прошел техосмотр. Столкнулся с тем, что для получения книжки ЕКМТ( вместо одноразовых дозволов) поляки требуют соответствие прицепа нормам Евро 3 (как минимум). Поляки отказываются смотреть тех.документацию прицепа, а требуют сертификат соответствия Евро 3( EKMT-CEMT), бочка покупалась в Германии, сертификат был утерян, фирма, продавшая бочку обанкротилась и связи с ними нет. Прошу помощи или совета о том, как восстановить в Польше этот документ, т.к. нет возможности получить книжку или хотя-бы дозвола.
Ездить нужно в Германию,Беларуссию,Польшу,Украину - перевозить груз для нужд своего производства.
Заранее благодарю.


http://www.gitd.gov.pl/dla-przedsiebiorcow/certyfikaty-pojazdy
http://www.gitd.gov.pl/dla-przedsiebiorcow/zaswiadczenia-na-przewozy-drogowe-na-potrzeby-wlasne
http://www.gitd.gov.pl/dla-przedsiebiorcow/zezwolenia/przewoz-rzeczy


Прямой работодатель!

В новую Польскую транспортную компанию Marpol sp.z.o.o (Rzeszow)(ТОВ Карго-Лайн), требуется водитель-международник с опытом работы (Европа)

категорія С+Е (Код Е95)

электронная карточка тахографа ЧИП

Загранпаспорт (желательно Польская виза D или карта побыту)

требуется порядочность, ответственное отношение к работе и автомобилю.

Условия работы: Европа-Европа

Зарплата: 1350зл.+45Euro/Добов.(1500Евро/месяц)

Автомобили Euro5 с тентоваными полуприцепами (система GPRS мониторинга)

Базируемся в Житомире UA,

Rzeszow PL.

Транспортная компания

Marpol sp.z.o.o.Rzeszow PL

ТОВ Карго-Лайн Житомир UA

Прямой работодатель !

Официальное трудоустройство

marpolcargo@gmail.com

+380674125500


Добрый день. Подскажите, сколько стоит километр дороги в Польше?



https://www.viatoll.pl/ru/gruzovye-transportnye-sredstva/novosti



КАЛЬКУЛЯТОР!!!!!

Удачи:swoon: