trucksnearme
Просмотр сообщений Лысенко Р.В., ФЛ-П

ЦитатаЦитата (ЧП "Регина", 08.03.2018 08:02):
Мне сегодня приснился Сон.
Завжди був забіякуватий, і не тільки один-на-один,
а часто (в юнацтві) натовп-на-натовп або один проти натовпу...
але завжди чітко розподіляв сили, адекватність шкоди, склад бійців супротивної сторони
і ОСОБЛИВО хто зі мною поруч.

Можете повірити - був 100% позитивний результат всіх буйств молодечих!


А тепер скажіть СОБІ - чи можна бути впевненим в успіху,
коли йдеш бити натовп вуличних хуліганів
з старенькою бабусею, сестрою третьокласницею і школою фортепіано за плечима???
Респект, Юлійович!
Сам хотів вранці розтлумачити Кості його сон,
та не знайшов варіанту , щоб був і коректний і зрозумілий!
А тобі, вважаю, вдалося.
У мене варіанти були агресивніші, хоч і юморні!:friends:
Война на сході-це те страхіття яке відчувають на собі прості смертні,але є певне коло осіб яке має стабільно мільйони доларів прибутку і вони не зацікавлені ,щоб война закінчилися! Один стіну построїв,другий рюкзаків продав,третій санітарних машин на 26 мільйонів і так далі....


ЦитатаЦитата (ЧП "Регина", 08.03.2018 08:02):
Мне сегодня приснился Сон.
Завжди був забіякуватий, і не тільки один-на-один,
а часто (в юнацтві) натовп-на-натовп або один проти натовпу...
але завжди чітко розподіляв сили, адекватність шкоди, склад бійців супротивної сторони
і ОСОБЛИВО хто зі мною поруч.

Можете повірити - був 100% позитивний результат всіх буйств молодечих!


А тепер скажіть СОБІ - чи можна бути впевненим в успіху,
коли йдеш бити натовп вуличних хуліганів
з старенькою бабусею, сестрою третьокласницею і школою фортепіано за плечима???
Респект, Юлійович!
Сам хотів вранці розтлумачити Кості його сон,
та не знайшов варіанту , щоб був і коректний і зрозумілий!
А тобі, вважаю, вдалося.
У мене варіанти були агресивніші, хоч і юморні!:friends:
Война на сході-це те страхіття яке відчувають на собі прості смертні,але є певне коло осіб яке має стабільно мільйони доларів прибутку і вони не зацікавлені ,щоб война закінчилися!


Добрий вечір,підскажіть будласка.Я хочу придбати тягач для роботи на Европу.Чи варто звертати свою увагу на оголошення в яких евро-5 продають 12-13000 дол в Україні без пробігу по Україні,які можуть бути підводні камні окрім тех стану.За відповідь буду дуже вдячний.
За эти деньги вы сможете купить только автомобиль из Польши,Чехии,Венгрии.
Эксплуатация в этих странах далека от идеала...Это относится к топливу,маслу и ДРУГИМ запчастям....смотреть можно,главное тех состояние...пробег скручивают почти все.....Я не скручиваю..:D

Р.S не верю в хороший Магнум за эти деньги......Премиум возможно....
Спасибо,соглашусь при просмотре всплывают интересные вещи: то баки снимались,кабина красилась или снималась.
Польша практикует замену хороших запчастей барахлом, раз машина на продажу...За остальные страны не знаю,не брал.....
Вам совет,или поднимайте  бюджет,или другую модель...
Так в том все и дело что бюджетик маловат))))Я сам никогда на Ренухах не работал и с радостью взял бы Даф или Ман но только евро-3 по деньгам это максимум. Ви дорослий чоловік і хочете надурити сам-себе.Колеса преміального бренду 6 штук +2 нормальних Ак
б  =90000 гривень-оце Вам і відповідь на ваше запитання.
Теж згоден.Ви розумієте колеса акб це все зрозуміло.Пойміть правельно я більше шести років працював в ЕС и маю опит роботи та розумію куди я хочу влізти,але навиків вибору та придбання авто немає.
Працюйте і далі в європі і будите мати гроші а якщо купите в укрвїні якогось лаха до будете мати тільки проблеми і геморой.Я вас не відмовляю авто-перевезення в україні давно перейшло з бізнеса в хобі!


Добрий вечір,підскажіть будласка.Я хочу придбати тягач для роботи на Европу.Чи варто звертати свою увагу на оголошення в яких евро-5 продають 12-13000 дол в Україні без пробігу по Україні,які можуть бути підводні камні окрім тех стану.За відповідь буду дуже вдячний.
За эти деньги вы сможете купить только автомобиль из Польши,Чехии,Венгрии.
Эксплуатация в этих странах далека от идеала...Это относится к топливу,маслу и ДРУГИМ запчастям....смотреть можно,главное тех состояние...пробег скручивают почти все.....Я не скручиваю..:D

Р.S не верю в хороший Магнум за эти деньги......Премиум возможно....
Спасибо,соглашусь при просмотре всплывают интересные вещи: то баки снимались,кабина красилась или снималась.
Польша практикует замену хороших запчастей барахлом, раз машина на продажу...За остальные страны не знаю,не брал.....
Вам совет,или поднимайте  бюджет,или другую модель...
Так в том все и дело что бюджетик маловат))))Я сам никогда на Ренухах не работал и с радостью взял бы Даф или Ман но только евро-3 по деньгам это максимум. Ви дорослий чоловік і хочете надурити сам-себе.Колеса преміального бренду 6 штук +2 нормальних Ак
б  =90000 гривень-оце Вам і відповідь на ваше запитання.


В ніч з1 на 2 грудня 2017 року в в селі Суха Калигірка Катеринопільського району Черкаської області було викрадено трактор Джон-Дір 8330 2007 року випуску зеленого кольору номерний знак 34-733 са. З достовірних джерел стало відомо що трактор стояв у посадці біля с.Вишняківка Кіровоградської обл.Кіровоградського району і 4.12.2017 з 21.00по22.00 був погружений на трал який вирушив в сторону Кіровограда. Прохання всіх не байдужих відгукнутися з корисною інформацією за достовірну інформацію буде винагорода.Власників тралів диспетчирів які працюють у цій сфері може шукали трала в цьому районі з 02.12.2017по04.12.2017 будь ласка відгукнутися.Може з водіїв хтось щось бачив ? Буду вдячний за любу корисну інформацію. 067-292-17-21 телефон для інформації.Питання відкрите і досі.


В ніч з1 на 2 грудня 2017 року в в селі Суха Калигірка Катеринопільського району Черкаської області було викрадено трактор Джон-Дір 8330 2007 року випуску зеленого кольору номерний знак 34-733 са. З достовірних джерел стало відомо що трактор стояв у посадці біля с.Вишняківка Кіровоградської обл.Кіровоградського району і 4.12.2017 з 21.00по22.00 був погружений на трал який вирушив в сторону Кіровограда. Прохання всіх не байдужих відгукнутися з корисною інформацією за достовірну інформацію буде винагорода.Власників тралів диспетчирів які працюють у цій сфері може шукали трала в цьому районі з 02.12.2017по04.12.2017 будь ласка відгукнутися.Може з водіїв хтось щось бачив ? Буду вдячний за любу корисну інформацію. 067-292-17-21 телефон для інформації.


Хотів би я побачить коли їде в європі грузовик під знак ,а один поліцай другому кричить не трогай це машина Меркель їй все можна !


Подскажите как с Глухова лучше поехать проехать до Кременчуга
Ехать Сумы - Ахтырка - Полтава - Кременчуг ?
или Нежин - Прилуки - Лубны - Полтава - Кременчуг?

и еще
от Кропивницкого до E95 куда лучше уйти?
Умань или Первомайск?

спасибо
з кропивницького на умань бо від поворота на Помічну і до розвязки 30км оставите і баки і бампира.


Я не просила умничать. Читайте выше
В ноябре месяце Вы создали тему, в которой описана абсолютно аналогичная ситуация. И там я четко написал, что на субъекта хозяйственной деятельности распространяется действие приказа №340 Министерства Инфраструктуры Украины, в соответствии с которым . Тут мне уже не умничать надо, а плакать.

Есть Постанова кабмина №51 от 25.01.2012, которая назначает МИУ компетентным органом по данному вопросу в соответствии с Конвенцией международной организации труда №153 от 1979 года, касающейся длительности рабочего времени и периоду отдыха водителей. А в ней есть статья 10 п.3., который говорит что все старые бумажки(бланки, журналы и прочее) дополняются либо полностью заменяются ТАХОГРАФОМ.


В общем если коротенько: 1700грн.
А ще мені дуже цікаво в яку копійочку обійдеться помощь  юриста в суді і де логіка віддать помошнікам мінімум 5000гр потратить багато часу і нервів чи заплатить штраф 1700гр зробить на 2 роки папірця і кататись.


Устройство для лазерной - трибоэлектрической обработки топлива.
устройство создано в лаборатории Италии нашимсоотечественником. Получен патент. Устанавливается на бензиновые и дизельные
двигателя любой мощности.
Реальная ЭКОНОМИЯ для бензиновых двигателей до 30%дизельных двигателей до 25%. Данный продукт будет очень интересен и полезен владельцамАТП - для грузовой техники, (напр. зерновозы) фермерам - для сельхоз техники, директорам дорожно-строительных предприятий, муниципальных предприятий, а также
использующих карьерную технику (белазы и т.д.).
 Вложенные средства возвращаются в течении 1 месяца.ГАРАНТИРОВАНО. 
пример МАН 18,772 объем 6,9л расход 25л/100км. экономия  6л. каждые 100км. 10000 км = 600л. цена ДТ 21грн. 600*21=12600 грн. реальной экономии. 
Продукт инновационный, аналогов на рынке нет (липовые FuelShark, и магнитики не в счёт).Не потраченный рубль равен заработанному.Мы поможем ВАМ заработать, сэкономив на топливе.

ЗВОНИТЕ!!! 0506985455


Корректор топливаНасущной проблемой являетсяобеспечение охраны окружающей среды городов в условиях интенсивной эксплуатации
автотранспортного комплекса. Важную роль в улучшении сложившейся ситуации
призвана сыграть прогрессивная технология — трибоэлектрическая обработка
автомобильного топлива. корректор топлива – разработан на основе передовых современных
технологий, который может устанавливаться на бензиновых или дизельных
двигателях большой, средней или малой мощности с расходами от 3-х до 600 литров
в час. Корректор создан для лазерной: трибоэлектрической и магнитострикционной
обработки топлива с целью его подготовки (коррекции), для дальнейшего, более
эффективного сгорания в ДВС. Такой процесс способствует разрыву углеводородных
цепей что приводит к: снижение количества парафиновых углеводородов,
измельчение смол, снижение количества негорючих фракций.Увеличение срока эксплуатациидеталей цилиндропоршневой группы до 50% за счет снижения закоксованости и
отсутствия залегание поршневых колец, при отработанном топливе. Краткое
описание и принцип работы корректоров, устанавливаемых на двигателя внутреннего
сгорания работающих на дизтопливе, бензине.С целью экономии топлива,снижению токсичности и дымности отработанных газов, влияющих на экологию
окружающей среды предлагаем к применению магнитострикционные устройство на
двигателях внутреннего сгорания различных модификаций, которые позволяют
провести подготовку жидкого топлива к более эффективному его сгоранию, а также
снизить нагар образующимся в высокотемпературной зоне боковой поверхности
поршней и гильз цилиндров, осадков на поверхностях, температура которых
сравнительно невелика (клапанная коробка и поддон картера). В результате
снижения этих показателей детонации двигателя, увеличивается срок эксплуатации
деталей цилиндро – поршневой группы за счет снижения закоксованности и
отсутствия залегания поршневых колец, повысить компрессию. Корректор топлива –
это устройство предназначено для лазерной и магнитострикционной обработки
различных видов топлива за счет ультразвуковых колебаний и резонансного
магнитострикционного эффекта, которые способствуют разрыванию цепочек
углеводородных соединений движущихся в мощном магнитном поле, создаваемого
устройствами и удерживают их в таком состоянии на время, необходимое для
технологического процесса сжигания топлива. Предлагаемое устройство
устанавливается на бензиновые и дизельные двигателя.Корректор топлива положительнозаряжает топливные молекулы, рассеивая при этом образовавшиеся сгустки молекул
топлива на отдельные друг от друга молекулы, это значительно увеличивает
притяжение отрицательно заряженных молекул кислорода и способствует полному
сгоранию топлива.Оптимальная эффективностьсгорания, полученная от применения корректор топлива отмечается увеличением
выброса углекислого газа (CO2), который можно замерить устройством контроля
эмиссии (газоанализатором). Параллельно уменьшению количества выброса CO, CH,
NOx, увеличивается эффективность сгорания топлива. Снижение выброса CO, CH,
NOx, происходит сразу после установки устройства на новый автомобиль, в этом
можно убедиться, замерив уровень выброса вредных газов на газоанализаторе. На
автомобиле с пробегом необходимо проехать около 2,5 тыс. км., чтобы удалить
углеродистые отложения из системы питания.Максимальная эффективностьсгорания достигается при получении в конечном итоге CO2 (углекислого газа), так
как CO2 не может быть окислен.Сравнительные испытанияпредложенного топливного корректора и известного устройства показали, что
заявленная совокупность признаков, изложенная в формуле изобретения, позволяет
значительно интенсифицировать процесс обработки и сохранить "жизненный
цикл" поляризованного потока до камеры сгорания. Кроме того, за счет
ультразвуковых волн в потоке, которые воздействуют на стенки рабочей камеры и
топливную аппаратуру, происходит вымывание абразивных частиц, уменьшается нагарообразование
в камере сгорания и поршневой группе. При таком воздействии на поток топлива
увеличивается температура на 30-50°С выхлопных газов.Данный эффект позволяет:- значительно уменьшить недожогпродуктов горения;- уменьшить сопротивлениевыхлопного тракта и на двигателях внутреннего сгорания получить увеличение
мощности от 6 до 11%;- сэкономить топливо (если неиспользовать дополнительную мощность) до 20%;- уменьшить дымность: надизельных агрегатах на 71%; на бензиновых СО от 1,5 до 3-х раз.Результаты испытаний коректора наразличных видах двигателей внутреннего сгорания.Характеристики работы двигателявнутреннего сгорания при использованииобработанного топлива в сравнениисо стандартным топливом Обработанное топливоЭксплуатационные характеристикаработы двигателя внутреннего сгоранияСнижение расхода топлива, % –20Уменьшение коэффициента избыткавоздуха ( ), % 30Уменьшение количества сажевыхотложений, % 1000Увеличение мощности, % 6-11Увеличение ресурса эксплуатации,% 100Выравнивание динамическихнагрузок по цилиндрам, % 7Уменьшение динамических нагрузокв камере сгорания, % 10Уменьшение температуры отходящихгазов (°С), % 3Увеличение давления масла всистеме смазки двигателя, % 25Экологические показатели работыдвигателя внутреннего сгорания (характеристика отходящихгазов)Уменьшение содержания кислорода(О2), % 100Уменьшение содержания угарногогаза (СО), % 600Уменьшение содержания оксидовазота (NOxx), % 25Уменьшение содержанияуглеводородов (СН), % 400Уменьшение шумности работыдвигателя (дБ), % 15Увеличение содержания углекислогогаза (СО 2), % 25Данное изобретение имеетмногофункциональную направленность применения, так как способствует
существенной активации самых разнообразных технологических процессов с
применением углеводородных жидкостей.    
Во чешут! Сколько стоит ваше волшебное устройство?
Без ЛОХА и жизнь плоха! Поставте прибор на машину і показуйте на практиці в живу.


https://zaxid.net/groysman_do_kintsya_roku_anonsuvav_poyavu_78_gabaritnovagovih_kompleksiv_na_dorogah_n1433628     
На дорогах України до кінця вересня мають з'явитися 26 габаритно-вагових комплексів (ГВК), а до кінця року їх кількість збільшать до 78. Про це в суботу, 12 серпня, написав на своїй сторінці у Facebook прем'єр-міністр України Володимир Гройсман.«Нещодавно була інформація, що зупинили фуру вагою до 100 тонн! Звісно, хоч би як якісно робили дороги, такі фури швидко зруйнують усі. Але і це питання теж на нашому контролі», - похвалився прем'єр-міністр.Він зазначив, що завдання закупити вагові комплекси уряд поставив перед Міністерством інфраструктури України ще минулого року, однак проведений тендер довелося скасувати і оголосити заново. «Тепер переможця нарешті визначено і 26 габаритно-вагових комплексів мають з'явитися на дорогах України вже до кінця вересня. А до кінця року їх має бути придбано 78», - повідомив Гройсман.Він висловив переконання, що за належного технічного забезпечення Державна служба України з безпеки на транспорті забезпечить належний контроль, що сприятиме формуванню нової культури ставлення до українських доріг «не тільки у тих, хто їх будує і ремонтує, а й у тих, хто ними користується - у підприємців, власників фур і водіїв».Нагадаємо, міністр інфраструктури Володимир Омелян у березні заявляв, що на той момент дороги України обслуговували 25 габаритно-вагових комплексів.
Ви знаїте як на мене то віса це добре,але краще б увели жорсткий техконтроль на дорогах, бо якщо ВОНО суне на б/у нарізані рульові резині і розпаровані лисі всі остальні,але визе 22т. то не нарушає, а то шо ВОНО КАМІКАДЗЕ і несе пряму загрозу всім остальним то байдуже!


Подскажите, пожалуйста: пускают ли сейчас 20-ки через Черкасский мост? И если да, то в какое время?
Не пускають взагалі і в наступні 2 місяці пускати не будуть!

Тема: Весы

Стоят ли веса из Житомира до Киева перегруз не вожу а десятка по осям не пройдет
Стоять цілодобово.


Подскажите, кто знает .Дорога Знамянка-Александрия открыта???
ЗАКРИТА!



Тому що послідовний : Дата 1 вересня 2015 р. ще на стадії проекту я писав Хмілю в ФБ що це диверсія проти українського народу, але він напевно повидаляв всі ті повідомлення : https://lardi-trans.com/forum/topics/2/143015

Можна ще поритись в форумі , там Транзит-К ще досить активно критикував покращення від пані Кужіль , вона там хотіла покращити експедиторів ліцензуванням здається при наявності довідки про наявність активів на 850 000грн.
Але вона так швидко десь ділась з своїми покращеннями . Комбат-депутат, сумка , пляшка Моршинської , пригадуєте !?

З.І.
Якщо чесно мені ці покращувачі вже набридли як гірка редька.

Чим більше вони покращують - тим гірше живеться людям.

http://censor.net.ua/news/389886/edinyyi_sotsialnyyi_vznos_doljny_platit_vse_ministr_sotspolitiki_reva ось ще одне покращення готують.


По его словам, самым большим неплательщиком в ПФ являются единоличные крестьянские хозяйства, а также сельские фермерские хозяйства.

Щось дуже часто режим внутрішньої окупації проявлявляє свій хтивий інтерес до українського села . Прямо як боротьба з кулачєством.
То синок совкової номенклатури незрозуміло як ставший міністром пропонує селу відмовитись від газу .
То школи по селах закривають під виглядом покращень , тіпа як оптимізація .
То якісь зайди введуть вагові обмеження 7/24...

Таке як хочуть покращити село до ручки .
А самі в той час офшорять шаленими темпами . Та дітей своїх відправляють за кордон.
Якщо він говорить про господарства які знаходяця у віницькій області і мають десятки тисяч гектарів і не платять ні копійки у державу то я з цим згоден. А на рахунок села,якщо вони його знищать ,бо для цього все робиця ними то України як держави не стане дуже бистро!



Так что не смотрите на мир в розовых очках,ничего так просто в этой жизни не происходит.
Если б была реформа- то наверно весовой контроль вводили вместе с кап.ремонтом дорог,с прозрачностью и простотой выдачи справок в автодоре на перегруз(если это необходимо),с правильным обоснованным расчетом штрафа на перегруз(а по нашему ,что перегруз 500кг ,что 50т штраф одинаковый-ну наверно одинаково разрушается дорога,что везеш 40,5т,что 90т) и т.д
так что это просто фикция и перераспределение транспортных потоков
максим


Штрафування за перегруз по осях без перевищення загальної масси автопоїзда в країні де відсутня мережа публічних вагів ,як в Штатах скейли - публічні ваги де кожна фура може заїхати на зважування і за 10 дол взнати навантаження по всих осях. Це злочин проти українського народу. Далекобійник що , має бути ходячим кантером ? Як він має взнати на яку вісь яке навантаження , а ще після їзди по українському бездоріжжю ?

Режими внутрішньої окупації які приймають дебільні закони (чи то для отримання кредитів чи то для дєрібану Укрзалізниці - не суть важливо) вони діють всупереч інтересам народу України.

Тому починаючи з 1991року кожен режим щось покращує , приймає тисячі законіві при цьому різко багатшає , а народ все більше бідує , виїзджає з країни , катастрофічно зменшується -на це не особо звертається увага але щомісяця нас стає менше десь на 40-60тис.


В дополнение темы у меня вопрос: ПОЧЕМУ В ПЕРВОМ ВИДЕО ИНСПЕКТОР ОЗВУЧИВАЕТ ШТРАФ В ЕВРО? РАБОТНИК ГОС.КОНТРОЛЯ РАССЧИТЫВАЕТ И ОЗВУЧИВАЕТ ШТРАФ В ВАЛЮТЕ ИНОСТРАННОГО ГОСУДАРСТВА. ЭТО КАК?!!! Или у нас уже само государство собственную валюту не воспринимает?
Де Ви бачали в нашої держави власні кошти? їм або мвф або сша дає на тимчасове користування,а потім якщо і цих не хватає на пишуть нових пару законів і в простого смертного в кармані чесно забаруть.Дуже шкода ,але на більше вони не здатні!

Тема: Весы

Реально ставки поднялись на самосвала.
Сча мониторил ларди по одной области, так на вес 20-24т платят от 20 до 25грн\км.. Раньше за 40 разве что так..



Оказывается что подняв ставку в двое перевозка груза рентабельна !! Так кто же северные олени !!!???B):)
Підняти ставку вони можуть ,але за рахунок сільського простого кріпака,забравши оту різницю з закупівельної ціни.Чуваки які мають порти ходять в носках по 1000 євро,а у селянина хатка коштуэ 1000эвро і ці портові чуваки із свого кармана,не подарують ні кому копійки! І ще на рахунок у два рази потрібно більше транспорту, якогось року у Южний черга була 15 кілометрів ,яка вона буде тепер ? Укрзалізниця на вигрузку состава дає двоє суток,а машинки можуть стояти і по тижню.

Тема: Весы



ВЫ ХОТЬ ПОНИМАЕТЕ ЧТО В 3-4 РАЗА БОЛЬШЕ это 66-88 т.!??? Простите, но машина с таким весом просто не выжмиться, а отдельных которые поделали из полуприцепов прицепы чтобы возить 70-100 т., можно просто привлечь по закону.

А що не так з 60 тонами ?
Зернові в основному так і возють .
Лісовози ті звісно більше беруть .

Іван Михайлович , Ви наче перший день ... так сказать !

З.І.

Читаючи тему складається враження що основна задача офісного планктона з Мінінфраструктури- тролити на форумі ізображаюючи шалену радість перевізників від введення вагового контролю.

ДОБРОГО ВСІМ ВЕЧОРА! Напишу те ,що я поняв про фокус із вісами. На мою особисту думку на усі дороги міські приміські і сільські їм ріденьким на какать! Переживають вони за кончені засповські і тому подібні дороги, ,бо як розказували нам у казках вся нечисть живе у лісах і болотах в даному випадку навколо київа! Тепер про віса ,з 1 січня укрзалізниця підняла на 15 відсотків вартість перевезення і з липня місяця буде чергове підвищення тарифу! Укрзалізниця це державна установа і освояєнням коштів займаюця Вони ,це коли їде їде состав із 100 вагонів і 90 вагонів Воно освоїть і в кінці року укрзалізниця буде збитковою.Через 2 місяці почнуця жнива і їм потрібно до цього часу перенаправити зерно і лісо перевезення на укрзалізницю!!! ОСЬ ДЕ СОБАКА ЗАРИТА!


ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 14.04.2016 18:49):
Когда то тоже стоял перед выбором Спринтер или Ивеко Дейли...Остановился на Дельке (реф), в пользу дельке:
1.Рамная
2. от 50-й модели идут по паспорту грузоподьемностью от 2800 кг, спринтер аналог 4-сотая модель.

По поводу рефа:
1. Смотрите качество термоса, если кустарщина с оцинковкой, то это не реф.
2. Реф работает как правило от рабочего движка, так что при простое придется молотить движком.



Сліпий лисого стриже!


[quote]



В той части, что кому то, надо будет занести баксы за лицензии , еще как будет РАБОТАТЬ.


А лістать експедиторам доведеться по цьому проекту пані Кужель ... В Укртрансінпекції , ті хто "присядуть на цю тєму" - озолотяться ... Тєма по пересувних габаритно- вагових комплексах зараз не особо вигідна ...

Ось наприклад :
Провадження господарської діяльності з надання транспортно-експедиторських послуг без внесення у перелік експедиторів, що надають транспортно-експедиторські послуги на автомобільному транспорті, -
тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.


В проекті Закону не визначено чітко поняття "Провадження" це одна заявка , чи договір , чи перевезення , чи рейс , чи це за рік діяльності - за що саме штрафувати ??? Яка одиниця виміру порушення ? Тобто простір для корупції - величезний: можна один штраф за кожну заявку виписати а можна виписати один штраф за місяць/рік діяльності ... За якусь тисячу дві/три/чотири ... долларів :D будуть трактувати кожен як йому треба ...

Далі :

...на підтвердження здатності виконувати свої господарські зобов’язання повинен надати фінансову звітність або документи, що підтверджують наявність основних засобів, необтяжених зобов’язаннями, оборотних та фінансових активів на суму 50000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян

Дуже розмите поняття на що саме і які самі документи треба надати . І не визначено в яких цінах !
Залишкова, балансова , ринкова - яку вартість будемо рахувати ?
Тут таке поле для корупції - що жах . Які хочеш документи такі і будуть вимагати ...

Можна навіть подати чек на придбання сумочки Луї Вітон або Прадо , вони можуть коштувати 850 тисяч грн. і є оборотним активом .
Тому всі покупці таких сумочок можуть розраховувати на включення до переліку експедиторів ...
Я вибачаюсь ,але CAMEL рулить! Олег з ЯРОШІВКИ і Він пойме.