Просмотр сообщений САТП 2302, ПрАТ

АТП 7 м.Дніпропетровськ - КИДАЛОВО. Прикриваються статусом перевізника та учасника АсМАП України. 28.02.14 вантаж доставлений. По домовленістю оплата 5 днів по оригіналам. Оплати немає. Крім нас ще є перевізники. Проїхали 5000 км (Іспанія-Україна), а коштів немає. Замовник розрахувався 6.03.14. Однак Світлані дуже кошти не хочется віддавати, кожний день каже, оплата завтра. Будьте уважні!!!


Уже страховка не 1500 руб, а 5000т руб. Сегодня с 12:00.


Разница в тарифах на один и тот же груз: ГоптовкаУкраина - 30000 руб.; Гоптовка Россия - 21000 руб.; Просяное - 10000 руб.


Вы говорите на разных переходах разный тариф. Тут на одном переходе - разные тарифы на один и тот же груз, что следует по одному маршруту. Нет одной понятной системы оплаты таможенного обеспечения. Есть только вопросы. Завод загрузил 4 авто. Все на Суджу. Груз одинаковый. Все на Саратов. В среду 4500 руб. прошли 2 авто. Моя машина в четверг 3920 руб. После меня сразу же четвертая машина 2500 руб. Ничего не пойму. У экспедитора вопрос: Почему! Дорого! Вот типа 2500 руб. можна ж было. У водителя есть квитанции на суму 3920 р. Ростэк. Сразу конфликт: квитанции можно нарисовать какие угодно.


Случаются перевозки с несколькими местами выгрузки. Места выгрузки указаны в п.3 СМР. Обычно еще после таможенной оформления выдается грузополучателем ТТН с указанием мест выгрузки. Уже второй случай, когда транспортник на МКАДе утверждает, что на каждое место должна быть отдельная СМР. Поскажите, основываясь на какой документ, можна доказать обратное?


Операції з поставки послуг з міжнародних перевезень пасажирів, багажу та вантажів на відрізках, зазначених у пп. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 Закону України від 3 квітня 1997 року № 168/97-ВР „Про податок на додану вартість” із змінами та доповненнями (далі – Закон № 168) є об’єктом оподаткування ПДВ та оподатковуються за ставкою 20%.
За нульовою ставкою оподатковуються операції з поставки послуг з міжнародних перевезень пасажирів, багажу та вантажів на відрізках, визначених пп. 6.2.4 п.6.2 ст. 6 Закону №168.
Зазначеним пп. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону №168 передбачено, що якщо поставка послуг з міжнародного перевезення пасажирів, їхнього багажу, вантажів чи з міжнародних відправлень здійснюється у вигляді продажу квитків, інших проїзних документів, укладення брокерських, агентських, комісійних чи інших договорів (рахунків) з посередниками або довіреними особами, то винагорода таких осіб оподатковується за ставкою 20%, передбаченою пп. 6.1.1 п. 6.1 ст. 6 Закону №168.
Транспортно-експедиторська діяльність в Україні здійснюється у порядку та за правилами, визначеними Законом України від 1 липня 2004 року №1955-IV "Про транспортно-експедиторську діяльність" зі змінами та доповненнями (далі - Закон № 1955).
Відповідно до Закону № 1955 транспортно-експедиторська послуга - це робота, що безпосередньо пов’язана з організацією та забезпеченням перевезень експортного, імпортного, транзитного або іншого вантажу за договором транспортного експедирування.
Експедитор (транспортний експедитор) - суб’єкт господарювання, який за дорученням клієнта та за його рахунок виконує або організовує виконання транспортно-експедиторських послуг, визначених договором транспортного експедирування.
Платою експедитору вважаються кошти, сплачені клієнтом експедитору за належне виконання договору транспортного експедирування.
У плату експедитору не включаються витрати експедитора на оплату послуг (робіт) інших осіб, залучених до виконання договору транспортного експедирування, на оплату зборів (обов’язкових платежів), що сплачуються при виконанні договору транспортного експедирування.
Підтвердженням витрат експедитора є документи (рахунки, накладні тощо), видані суб’єктами господарювання, що залучалися до виконання договору транспортного експедирування, або органами влади.
Таким чином, враховуючи особливості оподаткування таких послуг у зовнішньоекономічних операціях, об’єктом оподаткування ПДВ експедитора є обсяг наданих ним послуг. При цьому базою оподаткування таких послуг є винагорода експедитора.
Ставка податку складає 20 % бази оподаткування та додається до вартості.
Зазначений порядок поширюється у сфері зовнішньоекономічної діяльності у транспортно-експедиторських операціях незалежно від напрямку руху вантажу (імпортування чи експортування товару), від категорії споживача послуг (резидент чи нерезидент) та замовника послуг (власник товару чи перевізник).
ТАКУ ВІДПОВІДЬ ДАЛА ПОДАТКОВА. З НЕЇ Я РОЗУМІЮ, ЩО 20% ОПОДАТКОВУЄТЬСЯ ЛИШЕ ВИНАГОРОДА ЕКСПЕДИТОРА. ЧИ НЕ ТАК?


Позвонила в гарячую линию налоговой по месту нахождения, говорят на основании листа № 17042/7/16-1517 от 22.08.08 г. только вознаграждение экспедитора - 20% ПДВ, а компенсация перевозчику- 0 ставка, а гарячая линия ГДПАУ - категорическое нет


Підскажіть будь ласка!
Замовник і експедитор - платники ПДВ, а перевізник - не платник ПДВ.
Чи правильно буде, якщо експедитор виставить рахунок замовнику, де послуги будуть ділитись на дві частини:
1. відшкодування послуг перівізника - 0 ставка,
2. винагорода експедитора - 20% НДС
Чи вся сума підлягає під 20 % ПДВ?